Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö viruslingoissa?

Vierailija
23.05.2020 |

Eli menetkö viruslinkoihin, kuten häät, hautajaiset, avotoimisto, muut paikat missä liikaa ihmisiä pienellä alueella tai tilassa?
Jos menet, niin miksi ihmeessä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen. En pelkää pöpöjä enkä ole hysteerikko.

Anna kun arvaan: ei kiinnosta myöskään pestä käsiä juuri koskaan, maskit on täyttä pelleilyä, korona on vain samanlainen kuin normi flunssa, ja mitä näitä nyt on...

Pääasia että SINÄ saat elää kuten haluat, muiden hyvinvointi on yks hailee.

Arvasit todennäköisesti oikein. Tämäkin kriisi on osoittanut lähinnä sen miten itsekkäitä suuri osa ihmisistä on.

Monille meistä säännöllinen käsienpesu on AINA kuulunut arkeen. 

Pitkien syöpähoitojeni aikana opin, miten muista ihmisistä pysytään kaukana. Infektioherkkänä väistelen teitä edelleen.

ohis

Vierailija
22/30 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen oppilaan koulussa töissä. Käyn kun pakko. Kiitos Lin ja Sannan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siemenlinko ;}

24/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla koko kesän viruslingossa töissä 🎢🎡🎠 ja asiakkaana aina kun ehtii 😃

Vierailija
25/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hätä on jo päästetty käsille, niin kyllähän sitä riemua pitää muillekin levittää. Muskettisoturien motolla.

Vierailija
26/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa kuvittelemaan, että ihminen, joka menee johonkin tilaisuuteen, on muista piittaamaton ja käsiä pesemätön epähygieeninen.. höhhöh..

Mitä se edes muille kuuluu, meneekö joku hautajaisiin tai häihin. Tsiisus sentään, että on hörhöä porukkaa!!

Pysykää itse kotona neljän seinän sisällä hönkimässä käsiänne viiden minuutin välein pesemässä ja tilatkaa safkat kotiin, niin ei tarvitse olla muita tuomitsemassa koko ajan.

Olen sairastellut ja joutunut olemaan ennen koronaa neljän seinän sisällä. Nyt liikun,minkä voin.huolehdin hygieniastani liikkumisesta huolimatta.

Vierailija
27/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen päivät töitä viruslingossa, vanhustenhoidossa.

Mitä sä selität? Kertokaa minulle vihdoin, miten ihmeessä nämä kotihoidon ihmiset ja vanhustenhuollon on niin kovin "eturintamassa" omien sanojensa mukaan. Minusta tuo puoli on pikemminkin aika helppo paikka sen suhteen, ettei asiakkaat tartuta juurikaan vaan enemmänkin riski on itse viedä se tauti niille. Vähän toista on kököttää kaupankassalla, koulussa, päiväkodissa, kampaajana jne.

Vierailija
28/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tapaan päivittäin 100 ihmistä pikkuruisissa luokissa, joissa ilma ei vaihdu. Kunhan tämä kohta loppuu, eristäydyn pariksi viikoksi. Sen jälkeen uskallan tavata taas yksittäisiä kavereita jne. Mutta isoihin tapahtumiin en aio mennä.

Kemisti, ope

Vierailija
29/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen. En pelkää pöpöjä enkä ole hysteerikko.

Anna kun arvaan: ei kiinnosta myöskään pestä käsiä juuri koskaan, maskit on täyttä pelleilyä, korona on vain samanlainen kuin normi flunssa, ja mitä näitä nyt on...

Pääasia että SINÄ saat elää kuten haluat, muiden hyvinvointi on yks hailee.

Arvailijan mielenterveysongelma ei ole vieläkään hoitotasapainossa. Oletko mitään tehnyt asian hyväksi, kun käsienpesu ei selvästikään riitä?

Vierailija
30/30 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen päivät töitä viruslingossa, vanhustenhoidossa.

Mitä sä selität? Kertokaa minulle vihdoin, miten ihmeessä nämä kotihoidon ihmiset ja vanhustenhuollon on niin kovin "eturintamassa" omien sanojensa mukaan. Minusta tuo puoli on pikemminkin aika helppo paikka sen suhteen, ettei asiakkaat tartuta juurikaan vaan enemmänkin riski on itse viedä se tauti niille. Vähän toista on kököttää kaupankassalla, koulussa, päiväkodissa, kampaajana jne.

No oisko vaikka siksi, että jos hoidon varassa oleva vanhus sairastaa koronaa, on pakko siellä kotihoidon siitä huolimatta käydä. Tietoisena sairaudesta. Tai vanhainkodissa ne vanhukset hoidetaan viruksesta huolimatta.

En usko, että ihan oireettomia on tuhatmäärin. Joku nuha, ripuli, kurkkukipu tms on..