Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

31v nainen ja 57v mies? Voiko onnistua?

Vierailija
23.05.2020 |

Varsinkin jos nainen on matalasti koulutettu yksinhuoltaja ja mies akateemisesti koulututettu ja aikuiset lapset?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Miten koulutustausta vaikuttaa asiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunhan mies on rikas.

Vierailija
4/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti taloudellisesti hyvin toimeentuleva tai varakas?

Vierailija
5/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa täytyy olla jotain yjteistä että onnistuu.

Mutta vaikea kuvitella että mitä yhteistä, kun toinen on kolmikymppinen ja toinen kuuskymppinen? Toisrlla pienet kapset ja toidella aikuiset?

Onko mies kenties naisen joku lääkäri tai vaömentaja?

Vierailija
6/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden seksisuhteena kyllä. Kolmen vuoden päästä mies on 60 ja ei enää kauan kun eläkkeellä. En ainakaan perhettä perustaisi tuon ikäisen kanssa.

Vierailija
7/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi onnistua? Niinistöllä ja Haukiolla ikäeroa 29 vuotta, toinen juristi, jaa, Haukion koulutustaustaa en tiedäkään.

Vierailija
8/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaako tuo mies enää lapsiperhearkea? Itse jo saanut lapset kasvatettua... 

Vierailija
9/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök! Ei onnistuisi ainakaan mun kohdalla. Toi vois olla sun isä!

N26

Vierailija
10/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat naiset katselevat tunnetusti vireitä ja nuorekkaita vanhempia miehiä... Go for it!

Vierailija
11/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yök! Ei onnistuisi ainakaan mun kohdalla. Toi vois olla sun isä!

N26

Mitä väliä? Nuorempi on jo kolmikymppinen, joten tehköön mitä lystää. Vaikka itse et haluaisi noin paljon vanhempaa, niin tarvitseeko sitä yökötellä muille ihmisille, kun kerran molemmat kuitenkin aikuisia?

Vierailija
12/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu niille ,jotka rakastaa toisiaan ja haluaa että suhteensa onnistuu.

Yököttelijät vaan nielkööt omat oksennuksensa ja tukehtukoot vaikka niihin, jos eivät parempaakaan lähtötapaa itselleen keksi. 

Vierailija
13/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden seksisuhteena kyllä. Kolmen vuoden päästä mies on 60 ja ei enää kauan kun eläkkeellä. En ainakaan perhettä perustaisi tuon ikäisen kanssa.

Kuusikymppisillä miehillä enää aika vähän seksihaluja ja etenkään -kykyjä. Tietysti kolmekymppinen nainen saattaa vielä mielihyvää ja eroottisia ajatuksia herättää tuon ikäisessä miehessä muttei kykene kolmekymppistä saatikka neljäkymppistä naista enää tyydyttämään yhdynnässä. Tuli mieleeni että koko asia on Ap:n päiväunta, jossa uneksii vanhemman, rikkaan miehen vievän hänet pois taloudellisesta ahdingosta. 

Vierailija
14/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi onnistua! Jos on aitoa rakkautta. Toki ne miehen aikuiset lapset (jos ovat tyhmiä) voivat olla että: "Tavoitteleeko tuo nainen meidän iskän rahoja?" Silloin miehen tehtävä on tehdä selväksi että ei siitä kyse.

Vierailija
15/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkosilla oli vain 15 vuotta ikäeroa ja kävi niin kuin kävi.

Vierailija
16/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se joillain onnistuu. Itsekin olen 31v nainen, niin en kyllä voisi kuvitella seurustelevani jopa omia vanhempiani vanhempaa miestä. Oma mies on 35v, se on ihan sopivan ikäinen mulle. Kyllä siitäkin äijästä varmasti ehtii nauttia sellaisena setämiehenä sitten kun olen itsekin vanhempi.

Vierailija
17/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
18/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunhan mies on rikas.

Ja mitä se auttais jos mies on rikas? Erilainen tulotaso vaikeuttaa esim.matkalle lähtöä, kun toisella ei ole varaa siihen mihin toisella.

Sikäli auttaa että miehellä varaa palkata hoitaja itselleen jos sairastuu.

Mitä omaishoitajuuteen tulee, kuka vaan, nuorikin voi koska vaan sairastua ja tarvita hoitoa.

Vierailija
19/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin tulee onnistumaan. Mies taatusti on jo 'rauhoittunut', joten osaa arvostaa naistaan, eikä ole koko ajan vilkuilemassa toisiin päin. Tiedän tuollaisia pareja ja hyvin niillä on mennyt.

Vierailija
20/55 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ikä merkitsee. Ei persoona.

T. Ikäfriikki