Milloin alatte käyttämään kesämekkoja
Kommentit (40)
Käytin tänään mekkoa, jossa on pitkät hihat. Jalassa paksut sukkahousut.
Paikkakunta Kokkola ja lämmintä 18 astetta. Tuuli on vähän viileä, joten laitan jotain lämpimämpää, jos lähden vielä ulos.
Eilen, Tampere.
Eilen oli vielä neule harteilla, tänään ei tarvittu sitäkään.
Ihana kesä!
Alan käyttää kunhan pikkuhousuni kuivuvat. Ja asuinpaikka on Joensuun Juuka.
Mammoilla on kuule ensin tiukkaa laihdutusta, ja dieettiiä.
Zinc
Ei sitä muuten mekkoon mahdu ..
Heti kun on yli 30 astetta lämmintä
Olen käyttänyt jo kuukauden. Nyt olen vaihtanut sortseihin ja toppiin, jotta reidet ei hankais niin pahasti. Mekon kanssa oli ohut huppari ja legginsit. 16 astetta on just hyvä, ei kuuma mutta ei kylmäkään.
Jyväskylä
Surullista miten ihmiset asettaa rajoituksia itselleen ja jopa toisillensa siitä miten "saa" tai "voi" pukeutua.
Itse kysymykseen palatakseni niin mulla oli tänään +17 säässä valkoinen nilkkapituinen hulmuava hame päälläni kaupoilla käydessäni, sen kanssa tummansininen tyköistuva t-paita ja farkkutakki+valkoiset Conssit jalassa. Ja ei, en ole 2kymppinen vaan 4kymppinen nainen ja siis palstan mukaan liian vanha, varmaan lihavakin, kyseiseen settiin, mutta kun evvk, fiilis oli makea auringossa talsiesssani hameen hulmutessa😁 ☀️ 🤗
Minusta olisi söpöä, jos suomalaiset miehet alkaisivat käyttää kesäisin mekkoja. Niissä voisi olla miehiä miellyttäviä kuvia kuten esimerkiksi jakoavaimia, ruuveja, muttereita tai autoja.
Tänään ensimmäistä kertaa tänävuonna ja vain terassilla tyynessä kohdassa. Tosi kylmä kesä.
Yleensä kuljen koko kesän mekoissa
Aloitin joskus viikko sitten. Masku.
Tänään olisin pistänyt tuon ihanan mekon joka nyt tuolta henkarista "tuijottaa", mutta jotenkin se oli kutistunut talven aikana. Ja ei siis tosiaan ole mikään makkarankuori vaan just sellainen väljästi hulmuava oversize, joku voisi kutsua ehkä yöpaidaksikin tai teltaksi. Ostin siis sen vasta viime kesänä kun mikään edellisistä kesämekoista ei mahtunut.. Ja nyt sitten ei mahtunut tuokaan tai siis mahtuihan se, mutta se näytti päällä lähinnä äitiysmekolta ja minä siltä kuin olisin raskaana. Ei se enää hulmunnut eikä laskeutunut väljästi ja oikeasti meni koko päivä pilalle kun piti sitten yrittää kiireessä löytää jotain muuta päälle pantavaa ja loppujen lopuksi päätin vaan jäädä kotiin :-( Sinne meni kiva aurinkoinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten ihmiset asettaa rajoituksia itselleen ja jopa toisillensa siitä miten "saa" tai "voi" pukeutua.
Itse kysymykseen palatakseni niin mulla oli tänään +17 säässä valkoinen nilkkapituinen hulmuava hame päälläni kaupoilla käydessäni, sen kanssa tummansininen tyköistuva t-paita ja farkkutakki+valkoiset Conssit jalassa. Ja ei, en ole 2kymppinen vaan 4kymppinen nainen ja siis palstan mukaan liian vanha, varmaan lihavakin, kyseiseen settiin, mutta kun evvk, fiilis oli makea auringossa talsiesssani hameen hulmutessa😁 ☀️ 🤗
Niin. Itse olin laittamassa suht samanlaista settiä tänään, mutta maksihame näytti hassulta kun maha sai sen jotenkin olemaan liian kaukana edessä ja näytin siinä muutenkin lihavalta. T-paita ei ollut kyllä varsinaisesti tyköistuva mutta sekin paljasti mahamakkarat ja teki lihavan näköiseksi. Farkkutakki kiristi hartioista ja käsivarsista..
Ei olisi tosiaan ollut mikään hyväntuulenasu jossa olisi ollut magee fiilis talsia vaikka tennarit mahtuikin edelleen jalkaan.
Vaihdoin kukkamekkoon siinä kohtaa kun kassit ei enää huurtuneet. Nyt vilvoittaa kivasti eikä kassit hiostu.
Heti kun pääsen Välimerelle, Suomessa ei kesämekkoja tarvita.
En käytä mekkoja. N38, Pohjois-Pohjanmaa
Sitten kun sää sallii.
:mikä tahansa paikkakunta
Käytättekö alusvaatteita kesämekkojen kanssa?
Mulla on kiva pitkä mekko ollut koko päivän.Olin myös omalla pihalla ja kaupoissa, Omenassa. Espoossa meren rannalla ollaan. Oli muutkin topeissa ja shortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö alusvaatteita kesämekkojen kanssa?
Pakko pitää polveen asti ulottuvia trikoita ettei reidet hinkkaannu rakoille ja jopa vereslihalle. Lisäksi ne liimautuu inhottavasti vastakkain jos on vaan normi alkkarit jalassa. Vie kyllä kieltämättä hellepäivänä aika tehokkaasti sen kesämekon vilvoittavuuden mennessään nuo puolipitkät kalsarit, mutta minkäs teet.
Sama. Lisäksi nuo kauhtanat ja muumuut on minusta aivan kamalan näköisiä tällaisen pulskahkon keski-ikäisen päällä ja tekee vaan todellistakin tädimmäksi. Jotenkin ironista, että nuokin näyttää hyvältä ainoastaan hoikan päällä.
Mutta joo, kukin pukeutukoon kuten tykkää ja parhaaksi näkee. Itse en pukeudu mekkoihin enkä kauhtanoihin, koska ne ei näytä mun päällä siltä miltä mekon pitää minusta päällä näyttää. Itsekin pitänyt mekkoja viimeksi ysärillä ja ai että kaipaan sitä tunnetta, kun helmat liehuu..
toinen vantaalainen