Milloin alatte käyttämään kesämekkoja
Kommentit (40)
No varmaan tuossa kesäkuun puolella. Täytyy vaan valita pitkähihaisia malleja koska käsivarret on tosi löysät ja rumat. :/ vaikka painoindeksi 21.
Tre
Haluaisin alkaa jo käyttämään mutta en uskalla vielä jos tulee kylmä :D
No kyllä sitten kun tulee 18 astetta niin joo. Helsinki.
Vuoden läpi ulkomaan matkoilla ja Suomessa, kun säät sallivat touko-kesäkuussa.
Tänään :) Mutta vain omassa pihassa, muuten on vielä liian viileää (piha on suojainen eikä tuule)
Tänään jo kävin kävelyllä joenrannassa polvipituinen mekko päällä ilman sukkahousuja, oli ihanan lämmintä. +17° Porissa. Mulla nopea aineenvaihdunta ja olen vielä raskaana niin en lähtisi missään tuulitakissa puuskuttamaan.
N20
En tykkää mekoista, pidän mielummin vain jotain hameita silloin kun en käytä housuja . Tai joskus ehkä shortsejakin .
Tänään laitan, tuossa kävelytiellä näytti kävelevän kaksi varttuneempaa miestä ilman paitaa, joten enköhän pitkällä mekolla pärjää.
Tre, 19 astetta.
Siinä kesäkuun kieppeillä säästä riippuen, ei ihan jäätävässä vesitihkussa viitsi mennä hihaton maksimekko päällä.
Sitten kun ei taivu enää laittamaan housuja jalkaan. Ei se kyllä kaukana ilmeisesti ole.
t. Raihnainen viisikymppinen
Tänään laitoin pitkän ja pitkähihaisen kesämekon. Päälläni nytkin kun lepäilen tässä sohvalla digilehtiä lukien lauantain shoppailukierroksen ja torikahvien päätteeksi. Mikkeli +15 astetta.
Tänään oli pitkä ohutolkaiminen mekko ja erittäin ohut neuletakki kun vietiin muuttotavaroita, autossa oli kuuma kuin saunassa ja tavaroita kantaessa hiki vain valui. Hyvin tarkeni! Kenkinäkin oli vain rantasandaalit,
Päivinä kun on tuuletonta ja yli 25 lämpöastetta
Sitten kun olen laihtunut noin 30 kiloa. Just nyt keväällä tilasin useammankin ihanan kesämekon ja ihan ne oli sopivankokoisia, ei siinä mitään, mutta kun se "sopivankokoinen" saa mut näyttämään jäätävältä tankkerilta ja ihan joltain tantalta tai tädiltä niin ei kiitos.
Muutenkin tulee jotenkin sellainen "possulla on rusetti"-fiilis omasta peilikuvasta. Vtuttaa. Nuorempana en muuta käyttänytkään kesäisin kuin hameita ja mekkoja ja silloin ei edes ollut tällaista valikoimaa eli nyt olisi niin helppoa löytää ihania kuoseja ja värejä, mutta kun ei niin ei.
161/84
Siitä saakka, kun siirryin etätöihin. Ulkoillessa on tullut vaihdettua lämpimämpiin.
Sit kun lämpöä on noin +20 ja tuuli lämmin.
Hyvä et tänään pärjäsin merenrannalla farkut, t-paita ja huppari. Tuuli todella viileä.
Helsinki.
Mä käytän jo äitiysmekkoja. Pötsiä sen verran ettei passaa kireitä minihameita vielä laittaa.
En koskaan. Viimeksi vuonna 1995 on tullut pidettyä mekkoa/ hametta.
Kroppa ei vaan enää kestä mekkoja tai pitäisi olla joku "burkhan" tyylinen kauhtana.
Vantaa