vatsavaivat ja kipeä kohta navan oikealla puolella
Mulla on kohta kuukauden ollut kummallinen olo, ruokahaluttomuutta ja vatsakipuilua. Ei mitään kovin voimakkaita kipuja, mutta kuitenkin semmoisia huomionkiinnittäviä. Huomasin koskettaessa kipeän kohdan navan oikealla puolella, eikö siinä sijaitse umpisuoli? Eikö sen tulehtuminen olisi helposti huomattavissa ja kivut kovia ja akuutteja? Olen tosiaan muutaman kerran lääkärissä+verikokeissa käynyt asian tiimoilta, mutta mitään tulehduksiin tms viittaavaa ei löydy ja muutenkin kokeet normaalit. Ruokavaliossa ei mitään erikoisia ole tapahtunut myöskään, lopetin kahvinjuonnin ja muut kofeiinipitoiset kokeillakseni jos auttaisi mutta ei.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
EI umppari yleensä verikokeissa näykään, mutta tuskinpa se umppari on, kun jo kuukauden kestänyt eikä ole puhjennut. Voisi olla munasarjakystaoiretta.
Sitä minäkin, lisään vielä että mut ultrattiin gynen toimesta juuri tuon munasarjaepäilyn takia mutta siellä ei mitään mainittavaa myöskään.. Eniten huolestuttaa tämä kamala ruokahaluttomuus, koska ruokahaluhan multa lähtee vaan kun olen oikeasti kipeä.
ap
Siinä on ohutsuolen loppupää. Jos on Crohnin tauti juuri siinä kohtaa, tuntuu kipu just navasta oikealla puolella
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ohutsuolen loppupää. Jos on Crohnin tauti juuri siinä kohtaa, tuntuu kipu just navasta oikealla puolella
Hmm okei, on mulla aina vähän jotain pientä vatsavaivaa ollut, mutta tämä alkoi tosi äkkiä ja olo on ihan kumma. Ripulia tai ummetusta ei kuitenkaan ole, säännöllisesti käyn vessassa kerta päivään.
ap
Vaadi kunnon tutkimukset, jos tuntuu että jotain on vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vaadi kunnon tutkimukset, jos tuntuu että jotain on vialla.
Yritys kova, alkukuusta on taas uusi aika.
ap
EI umppari yleensä verikokeissa näykään, mutta tuskinpa se umppari on, kun jo kuukauden kestänyt eikä ole puhjennut. Voisi olla munasarjakystaoiretta.