Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juonut tällä viikolla kuusi viinipulloa, pari paukkua ja kolme siideriä.

Vierailija
23.05.2020 |

Onko ideoita miten kotiavuin pääsen edes vähentämään? Taas jo tekee mieli koska huomenna on vapaapäivä. Juon siis noin kaksi pulloa viiniä ja jonkun vodkapaukun päälle kun juon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on vasta keskiviikko!

Vierailija
2/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mehua, älä viinaa. Jätä alko kokonaan pois, korvaa se jollain muulla. Tee alkohoolittomia drinkkejä. Sisäkalut kiittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa-arvot varmaan jo pilvissä. B-vitamiinia paljon!

Vierailija
4/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin maailmaa on tänään 23.5.-20 keskiviikko?

Vierailija
5/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa mennään, silloin kun juon. Otan samanlaisen setin ehkä 2 krt viikko. Välillä vähennän että vaan kerran viikossa. Se onkin maksimitauko, sitten on taas aika avata.

Talvella olin pariin kertaan 6viikkoa tipattomalla. Mut se oli keskellä pimeää talvea, nyt kesällä ei mitään mahiksia.

Mulla menee , mielestäni ihan hyviä viinejä pari pottia ka sitten jallusnapseja siihen päälle.

Näillä mennään , en oikein muutakaan nyt keksi. Tsemppiä vaan. Pidä välillä paussia!

Vierailija
6/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mehua, älä viinaa. Jätä alko kokonaan pois, korvaa se jollain muulla. Tee alkohoolittomia drinkkejä. Sisäkalut kiittää![/Mä en toisaalta halua olla kokonaan ilman. Nousuhumala ja humala on ihanan rento olotila. Haluaisin että voisin juoda vaikka kerran viikossa.

Vierailija
7/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot täys deeku, hakeudu välittömästi hoitoon. Kohta makaat katuojassa omassa yrjössäs.

Vierailija
8/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ajattelit alkaa ottamaan kuin miehet. Noihan on pelkkiä aperitiivejä. Nyt alkoon ja pelkkää tiukkaa "vielä on kesää jäljellä"

Vierailija
9/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vissiin pahemmin töissä tällä viikolla ehtinyt käydä.

Vierailija
10/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla korkki kiinni!

Vierailija
11/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vissiin pahemmin töissä tällä viikolla ehtinyt käydä.

Olin maanantaina töissä. Tiistai ja keskiviikko etätöissä.

Vierailija
12/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä maksaa voisi hoitaa?

Vierailija
13/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä mikä on ap:llä elämän tarkoitus. Toivottavasti sinulla ei ole perhettä. Et ansaitse mitään muuta kuin ne rakkaat pullosi. Pidä hyvänäsi, lol.

Vierailija
14/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee kyllä mikä on ap:llä elämän tarkoitus. Toivottavasti sinulla ei ole perhettä. Et ansaitse mitään muuta kuin ne rakkaat pullosi. Pidä hyvänäsi, lol.

On hyvinvoiva perhe. Neljä lasta, joista vanhin asuu jo omillaan. En ymmärrä miksen heitä ansaitsisi?

Vierailija
15/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvinvoiva perhe. Neljä lasta, joista vanhin asuu jo omillaan. En ymmärrä miksen heitä ansaitsisi?

Mitä miehesi ja lapsesi sanovat juomisestasi?

Vierailija
16/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe juoksulenkille tai salille juomisen sijaan! Siitä saa paremman olon

Vierailija
17/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi ja lapsesi sanovat juomisestasi?

En usko että tietävät ihan kuinka paljon menee mutta eipä juuri mitään. Pystyn aika pitkälle toimimaan vaikka olen juonutkin. Teinit nukkuu pitkälle eivätkä tiedä, että minäkin nukun tai olen joskus pääsärkyinen aamuisin.

Vierailija
18/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt olemaan eilen kokonaan ilman. Tänään kuitenkin töissä ja eilen meni vain vajaa viinipullo. Pieni huppeli päälle ja nukkumaan ja olin kahdeksalta töissä.

Vierailija
19/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisti ja tarvitset hoitoa. Varaappa nyt aika työterveyslääkärille ja pyydä päästä katkolle

Vierailija
20/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alkoholisti ja tarvitset hoitoa. Varaappa nyt aika työterveyslääkärille ja pyydä päästä katkolle

Turha mihinkään katkolle on lähettää ihmistä, joka on vielä työkykyinen. Katko on ihan muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän