Olen juonut tällä viikolla kuusi viinipulloa, pari paukkua ja kolme siideriä.
Onko ideoita miten kotiavuin pääsen edes vähentämään? Taas jo tekee mieli koska huomenna on vapaapäivä. Juon siis noin kaksi pulloa viiniä ja jonkun vodkapaukun päälle kun juon.
Kommentit (28)
Minä luulin että oon alkanut juomaan liikaa, kun juon tiistaisin neljä siideriä ja lauantaisin neljä siideriä ja puoli pulloa viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua ahdistaa tai masenna selvinpäin? Minkä ikäinen olet?
Otin itse perjantaina n 10 annosta ja nyt itkettää kaikki, varmaan torstain kohdalla alkaa olemaan normaali.
Unettomia öitä tulee myös aina viikon verran, tuntuu psyykessä pahasti.
Niinpä, kyllä se panee miettimään, että kannattiko
Jos ihminen juo pakonomaisesti, vaikka on vielä työkykyinen, juuri silloin on vielä mahdollisuus tarkistaa kurssia. Myöhemmin se on paljon vaikeampaa, kun työ, talo, vaimo ja lapset on jo lähteneet.
Lapset huomaa kyllä juomisesi, älä petä itseäsi ja heitä. Vaimollekin kehittyy kuudes aisti, jos jatkat tuota vielä pitkään. Minä tiesin aina, milloin korkki narahtaa. Sinä vain luulet, ettei kukaan huomaa.
Alkoholismissa on periaattessa kolme eri vaihetta, olet ehkä nyt siellä ensimmäisessä. Tsemppiä sinulle, olethan rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Otin itse perjantaina n 10 annosta ja nyt itkettää kaikki, varmaan torstain kohdalla alkaa olemaan normaali.
En ole ap mutta mikä sua ahdistaa? Mulla menee joka viikonloppu ihan kunnon känni eikä mulle mitään masennusta siitä tule.
Jos tää avaus ois kirjoitettu tänä aamuna,olisin todella todella huolissani. Mut onneks tää ketju on aloitettu aiemmin ja se että mä huitelin puolen litran vodkan puoleentoistatuntiin, näyttää ihan normilta. Kai?
Alhokolisti!
Suomihan on hyvin alkoholistinen yhteiskunta, eli kyllä, ihan normaalia on. Tervettä ei ole.