Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juonut tällä viikolla kuusi viinipulloa, pari paukkua ja kolme siideriä.

Vierailija
23.05.2020 |

Onko ideoita miten kotiavuin pääsen edes vähentämään? Taas jo tekee mieli koska huomenna on vapaapäivä. Juon siis noin kaksi pulloa viiniä ja jonkun vodkapaukun päälle kun juon.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ahdistaa tai masenna selvinpäin? Minkä ikäinen olet?

Otin itse perjantaina n 10 annosta ja nyt itkettää kaikki, varmaan torstain kohdalla alkaa olemaan normaali.

Unettomia öitä tulee myös aina viikon verran, tuntuu psyykessä pahasti.

Vierailija
22/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että oon alkanut juomaan liikaa, kun juon tiistaisin neljä siideriä ja lauantaisin neljä siideriä ja puoli pulloa viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin itse perjantaina n 10 annosta ja nyt itkettää kaikki, varmaan torstain kohdalla alkaa olemaan normaali.

Niinpä, kyllä se panee miettimään, että kannattiko

Vierailija
24/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen juo pakonomaisesti, vaikka on vielä työkykyinen, juuri silloin on vielä mahdollisuus tarkistaa kurssia. Myöhemmin se on paljon vaikeampaa, kun työ, talo, vaimo ja lapset on jo lähteneet.

Lapset huomaa kyllä juomisesi, älä petä itseäsi ja heitä. Vaimollekin kehittyy kuudes aisti, jos jatkat tuota vielä pitkään. Minä tiesin aina, milloin korkki narahtaa. Sinä vain luulet, ettei kukaan huomaa.

Alkoholismissa on periaattessa kolme eri vaihetta, olet ehkä nyt siellä ensimmäisessä. Tsemppiä sinulle, olethan rehellinen itsellesi.

https://juhakemppinen.fi/alkoholismin_varhaisvaiheet

Vierailija
25/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta mikä sua ahdistaa? Mulla menee joka viikonloppu ihan kunnon känni eikä mulle mitään masennusta siitä tule.

Vierailija
26/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesi takia

Vierailija
27/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää avaus ois kirjoitettu tänä aamuna,olisin todella todella  huolissani. Mut onneks tää ketju on aloitettu aiemmin ja se että mä huitelin puolen litran vodkan puoleentoistatuntiin, näyttää ihan normilta. Kai?

Alhokolisti!

Vierailija
28/28 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan on hyvin alkoholistinen yhteiskunta, eli kyllä,  ihan normaalia on. Tervettä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme