Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa remontoida

Vierailija
23.05.2020 |

Eikä edes viitrsi yrittää. Olisi kiva saada uuteen kotiin uusi keittiö, kylpyhuone ja vessat, mutta eipä tuo osaa mitään. Samaten tiilikattokin pitäisi uusia ja tehdä putkitöitä, mutta ei tuo osaa edes niitäkään. vituttaa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakensin koko talon itse. Mies oli anturanvalussa ja muuttopäivänä paikalla.

Nämä palstan naisten voimafantasiat on aina yhtä huvittavaa luettavaa. 

Mä olen rakentanut KAKSI omakotitaloa. Se on nynnymiesten voimafantasia että nainen ei muka osaa rakentaa. Mihinkään rakentamisen vaiheeseen ei tarvita penistä tai testikkelejä.

Pian rakennan KOLMANNEN talon.

Ihan itse ja yksinkö? Jokainen osaa tilata K-raudasta sen talopaketin ja palkata työmiehet. 

No jos jokainen osaa, mihin sinun mielestäsi siinä miestä tarvitaan?

Kun sinä olet täysin asiantuntematon, niin valaisen sen verran, että kaikki työ ei todellakaan ole tuossa.

Tonttikin on ostettava, lohkottava, kaadettava puut, kenties räjäytettävä kalliota, paalutettava (jos epävakaa maaperä tai ohut kovakuivakuorikerros), suunniteltava, luvitettava ja rakennettava kunnallistekniikkaliittymät, vaihdettava maita jne.

Jos ennen riitti lihas, nykyään vaaditaan aiwo. Älä sinä edes yritä, petyt vaan.

Vierailija
62/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni osaa putkityöt, sähkötyöt, remontoinnin. Osaa rakentaa talon perustuksista loppuun asti kun vaan piirustukset annetaan käteen. Osaa korjata ja kasata tietokoneet, korjata auton kun auton. Ilmeisesti tämä on sitten harvinaista.

Ei ole oikea mies sitten. Piirustukset pitää myös osata laatia itse Työmies-askin kanteen. Nykypäivän maailmassa muukin tupakka-aski käy, mutta tietty fiilis siitä silloin jää puuttumaan. Naulat kanssa vedettävä itse irti vanhoista laudoista ja vasaroitava suoriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vaikeaa olla mies 😂

Vierailija
64/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakensin koko talon itse. Mies oli anturanvalussa ja muuttopäivänä paikalla.

Mä olen rakentanut KAKSI omakotitaloa. Se on nynnymiesten voimafantasia että nainen ei muka osaa rakentaa. Mihinkään rakentamisen vaiheeseen ei tarvita penistä tai testikkelejä.

Ihan itse ja yksinkö? Jokainen osaa tilata K-raudasta sen talopaketin ja palkata työmiehet. 

Kun sinä olet täysin asiantuntematon, niin valaisen sen verran, että kaikki työ ei todellakaan ole tuossa.

Tonttikin on ostettava, lohkottava, kaadettava puut, kenties räjäytettävä kalliota, paalutettava (jos epävakaa maaperä tai ohut kovakuivakuorikerros), suunniteltava, luvitettava ja rakennettava kunnallistekniikkaliittymät, vaihdettava maita jne.

Jos ennen riitti lihas, nykyään vaaditaan aiwo. Älä sinä edes yritä, petyt vaan.

Ja nämä kaikki olet saanut ostopalveluina. Voimafantasioikaa ihan rauhassa 

Vierailija
65/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni osaa putkityöt, sähkötyöt, remontoinnin. Osaa rakentaa talon perustuksista loppuun asti kun vaan piirustukset annetaan käteen. Osaa korjata ja kasata tietokoneet, korjata auton kun auton. Ilmeisesti tämä on sitten harvinaista.

Ei ole oikea mies sitten. Piirustukset pitää myös osata laatia itse Työmies-askin kanteen. Nykypäivän maailmassa muukin tupakka-aski käy, mutta tietty fiilis siitä silloin jää puuttumaan. Naulat kanssa vedettävä itse irti vanhoista laudoista ja vasaroitava suoriksi.

Ei riitä. Naulat pitää nyrkillä takoa järven pohjasta sukelletusta malmista. Muuten ei ole itse rakennettu.

Vierailija
66/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri Matti Vanhanenkin rakensi Nurmijärvelle omakotitalon, ihan itse, tuppeensahatusta laudasta. Avioerohan siitä tuli.

Vierailija
67/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naisten töitä sinä osaat? Somettamisen, siiderin kittaamisen, einesten lämmittämisen ja temppareiden katsomisen? 

Vierailija
68/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä kaikki olet saanut ostopalveluina. Voimafantasioikaa ihan rauhassa 

Heikko ego sulla. Mites mielenterveys, koulutus, työura ja ihmissuhteet, onko mitään näistä?

Vierailija
69/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun kahville sitten kun ùlilla on se ainoastaan omin käsin pitkästä puusta umpimetsään rakennettu talo pystyssä. Mennään kaikki!

Milloin arvelet, että valmistuu, ùli?

Vierailija
70/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naisten töitä sinä osaat? Somettamisen, siiderin kittaamisen, einesten lämmittämisen ja temppareiden katsomisen? 

Jos nuo luettelemasi ovat "naisten töitä" niin miesten töitä ovat sitten sohvalla makaaminen, runkkaaminen, pelaaminen ja yleinen harhaisuus omasta erinomaisuudesta.

Vierailija
71/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nyt oletat? Talonrakentamisen ja remppaamisen lisäksi sujuu kyllä niin kankurin, vaatturin kuinkokin ja kondiittorinkin hommat. Olen myös julkaissut kaksi kirjaa, koodannut ja tehnyt verkkosivuja.

Olen synnyttänyt kaksi lasta, saan kasvit ja siittiöt itämään ja taimet kasvamaan, soitan pianoa, kitaraa, huilua ja laulan.

Viinaa en tykkää juoda, mutta pari lasia viiniä maistuu. Viimeksi maistui viime syyskuussa.

Tempparit lienee tv-ohjelma, josta olen jotain kuullut mutten yhtään jaksoa ole katsonut.

Kangaspuissa on nyt 15 metriä mattolointa, jossa neliniitinen sokeripalasidos.

Minä en ole sellainen kuin sinä luulet, ja on ihan se ja sama, mitä luulet. Minä osaan, pystyn, riitän ja olen onnellinen. Samaa toivon sinulle.

Vierailija
72/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat rakensi itse omakotitalon. Isä tosin aina sanoo, että hän rakensi sen. Talo oli talopaketti, tule elementteinä. Pihalla kävi kaivuri, lisäksi isä palkkasi kaksi kirvesmiestä joihinkin vaiheisiin. Äiti kävi töissä, hoiti kodin ja lapset, ruokki työmiehet ja siivosi rakennuksella iltaisin. Äiti oli mukana myös tapettien laittamisessa ja muussa. Silti isä väittää, että hän rakensi talon yksin eikä äiti tehnyt mitään.

Vierailija
73/73 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sähkö- tai putkihommia tekisi itse, koska en osaa ja haluan niihin palkata ammattilaisen. Osaan maalata, sahata, hakata nauloja, ruuvata ruuveja jne. Vielä yhteenkään näihin hommaan ei ole k*kkeliä tarvinnut mihinkään. Yhteen tosi korkeaan kohtaan mies laittoi lampun, koska meidän jakkara ei sinne ollut riittävä minun pituiselle. Muuten on kyllä onnistunut ilman oman sukuelimen törkkäämistä johonkin kaikki. Tuskin ne miehetkään sillä omalla elimellään seiniä maalaavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi