Keinoja naapurin parvetetupakoimisen hajun estämiseen?
Niin.. Asun kerrostalossa jossa asunnon sisällä ei saa tupakoida mutta parvekkeella saa, ja varmaan kaikki naapurit joka suunnassa polttaa tupakkaa. Parvekkeet on kaikki kiinni toisissaan, lasiseinällä erotellut mutta kaikissa on pieni rako lattista kattoon, mm. Naapurin kissa on tullut mun parvekkeelle monta kertaa, että koon voi sillä arvella.
Nyt kun alkaa lämpenemään ja aamuaurinko paistaa kovasti niin asuntoon tulee ihan järkyttävän kuuma yön ainaka että parvekkeen ovea tai ikkunoita on melkeen pakko pitää auki, mutta ihan hirveet hajut tulee kun naapurit tupakoi, viime yönä heräsin kun oli niin vahvat hajut..
Olisiko jollain jotain kikkaa millä saisi hajuja pois tai miedommaksi edes? Jotain ilmanraikastimia yms mitkä voisi auttaa?
Kokemuksia?
Kommentit (22)
Kho:n tuoreen päätöksen mukaan as. Oy velvoitettiin pikaisesti korjaamaan tuo ongelma. Ilmanvaihdon mukana ei saa tulla tupakansavua asuntoon.
https://www.rakennuslehti.fi/2020/05/taloyhtio-havisi-tupakansavukiista…
Pyydät asunnon omistajaa esittämään yhtiökokouksessa talon muuttamista täysin savuttomaksi. Tällöin myös parveketupakointi kielletään. Jos omistat asunnon itse, voit toki itse sen tehfä.