Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi komea mies ei tee aloitetta

Vierailija
23.05.2020 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on usein sanottu komeaksi ja ihmetelty miksi olen sinkku mutta oikeasti itsetuntoni on nollassa. En voisi ikinä seurustella kenenkään kanssa koska en kestäisi jätetyksi tulemista.

Itsekin olen ollut kiusattu ja hyljeksitty koko lapsuuden ja nuoruuden. Ilmeisesti nyt vanhemapa ulkonäköni on jotenkin kohentunut, kun naiset vaikuttavat kiinnostuneilta mutteivät tunnu juuri aloitteita uskaltavan tehdä. Ilmeisesti on se oletus, että mitä parempi ulkonäkö niin sen itsevarmempi.

Vierailija
22/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä aloitetta, kun naiset tekevät hänelle aloitteita. 

Tämä. Kun aikoinaan vielä käytiin porukalla viihteellä, niin porukassa oli eräs todella komea nuorimies, jonka ei ikinä tarvinnut tehdä aloitetta naisten suuntaan. Silti naisia alkoi pörrätä ympärillä ja eikun valitsemaan paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen aivan varma, että kun komea mies näkee naisen, joka saa hänen sydämensä lyömään ylimääräisen lyönnin ja perhosia pyörähtämään vatsassa, hän tekee aloitteen. Ihan kuten jokainen meistä silloin, kun näemme ihmisen, joka kerta kaikkiaan saa kiinnostuksen heräämään.

Jokainen meistä ei todellakaan tee aloitetta, vaikka olisi miten kiinnostava ihminen.

Vierailija
24/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. On varattu. On homo. On munkki. Mistä minä tiedän?

Vierailija
25/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisia ei kiinnosta pelkkä ulkonäkö. Pitää löytyä varallisuutta

Tulkaas nyt sieltä kehitysmaan treffisivustolta pois. Itsepä kuolaatte laitettuja naisia ja luonnollisesti nämä seisovat sitten senkin edestä maksumuurin takana.

Vierailija
26/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ujo tai ei ole kiinnostunut? Naiset kuvittelee, että komea mies on vain seksin perässä. Toisaalta naiset ei tee aloitteita komealle miehelle, koska se on vain seksin perässä, sillä on vientiä liikaakin tai tottakai se on varattu, kun on niin komee.

Vierailija
27/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuvittelen, mutta pidän itseäni komeahkona, mutta naisia joista tykkään, vielä parempina kuin minä. Ihailen niitä, kun ovat kauniita ja älykkäitä. Aloitteita..jaa. pari vuosien varrella. Siinä kaikki. Olen tulkinnut ala-arvoisesta itsetunnostani käsin, että vika on minussa. Ei ole mitään perustetta nykyaikana, että nainen ei voisi tehdä aloitetta. Ts. yliarvostan itseäni edelleen. Olen nössö ja keskinkertainen.

Vierailija
28/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ruma, mutta upporikas setämies ehtii ensin...

Vierailija
29/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. On varattu. On homo. On munkki. Mistä minä tiedän?

Et sitten kysynyt suoraan? Olisiko auttanut asiaa, jos oikeasti kiinnostaa? Mies voi esim työpaikalla joutua helposti syytetyksi, jos erehtyy henkilöstä, mutta nainen voi lähestyä turvallisemmin.

Vierailija
30/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ujo tai ei ole kiinnostunut? Naiset kuvittelee, että komea mies on vain seksin perässä. Toisaalta naiset ei tee aloitteita komealle miehelle, koska se on vain seksin perässä, sillä on vientiä liikaakin tai tottakai se on varattu, kun on niin komee.

Mitä ihmettä? Totta kai sitä haluaa lempeä, vain seksiä, kuten kuvaat. Se ei sitten olekaan tärkeää? Merkillistä. Söpö nainen=herää halu lempiä, köyriä sitä oikein kunnolla. Paha asia? Julmaa? Tjaa, kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
31/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun aikoinaan vielä käytiin porukalla viihteellä, niin porukassa oli eräs todella komea nuorimies, jonka ei ikinä tarvinnut tehdä aloitetta naisten suuntaan. Silti naisia alkoi pörrätä ympärillä ja eikun valitsemaan paras.

Niin, turha tässä on melko komeana tehdä aloitteita kun on paljon komeampia. Toivottavasti yhdestä hunajapurkista riittää kaikille. Seksi ei kiinnosta, koska en halua eikä kiinnosta vastentahtoinen ihminen.

Vierailija
32/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tekee muttei sulle.

Vierailija
33/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen aivan varma, että kun komea mies näkee naisen, joka saa hänen sydämensä lyömään ylimääräisen lyönnin ja perhosia pyörähtämään vatsassa, hän tekee aloitteen. Ihan kuten jokainen meistä silloin, kun näemme ihmisen, joka kerta kaikkiaan saa kiinnostuksen heräämään.

Ei tee, jos on ujo/introvertti.

Vierailija
34/36 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee, jos on ujo/introvertti.

Ai että minä vihaan sitä, kun joku rinnastaa introvertin ujoon. Kaksi aivan eri asiaa. Ja introverteistakin suurin osa haluaa läheisen ihmissuhteen, joten todellakin myös me introt teemme aloitteita silloin, kun kohdalle osuu oikea ihminen.

Vierailija
35/36 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko kokonsa riittävän.

Vierailija
36/36 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten miesmaku vaihtelee ja osa naisista käyttäytyy aivan järkyttävästi mikäli heitä ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi