Miksi komea mies ei tee aloitetta
Kommentit (36)
Miksi tehdä? Täälä se hunajapurkki on.
Minua on usein sanottu komeaksi ja ihmetelty miksi olen sinkku mutta oikeasti itsetuntoni on nollassa. En voisi ikinä seurustella kenenkään kanssa koska en kestäisi jätetyksi tulemista.
Rohkea nainen tekee aloitteen. Pidän rohkeista naisista. Siinä se syy.
Olisiko käynyt niin, että et ole aloitteen arvoinen?
Miksi naiset eivät tee aloitteita?
Onko komea mies joku ihmisoikeus aloittajalle?
Vierailija kirjoitti:
Rohkea nainen tekee aloitteen. Pidän rohkeista naisista. Siinä se syy.
Komppaan tätä. Mutta. Myös painottaisin että vahvanainen.. Minun rinalle ei sovi mikään joo joo nainen.
Ei tarvitse tehdä aloitetta, kun naiset tekevät hänelle aloitteita.
Miksi kaunis nainen ei tee aloitetta?
Jos näen tavoittelemisen arvoisen miehen - teen aloitteen. Suosittelen sullekin samaa.
Kuulemma Virossa miehet ei juurikaan tee aloitteita siksi naiset ovat siellä luonnostaan aloitteellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla yllätyksenä jollekin, mutta ulkonäöstä huolimatta ihmisellä voi olla itsetunto-ongelmia
Tiedän miehen, joka oli nuorena lihava, mutta nyt hänellä on ihan järjettömän hyvä kroppa ja on tosi komea, mutta omassa mielessään hän on vielä se lihava lapsi.
Tekee, mutta vain arvoiselleen naiselle. Ei hänen tarvitse tyytyä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaunis nainen ei tee aloitetta?[/
Sama kuin jo mainittu itsetunto.
Ei se pelkkä kauneus/komeus luo itsevarmuutta automaattisesti.
Ap, olen aivan varma, että kun komea mies näkee naisen, joka saa hänen sydämensä lyömään ylimääräisen lyönnin ja perhosia pyörähtämään vatsassa, hän tekee aloitteen. Ihan kuten jokainen meistä silloin, kun näemme ihmisen, joka kerta kaikkiaan saa kiinnostuksen heräämään.
Koska naisia ei kiinnosta pelkkä ulkonäkö. Pitää löytyä varallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Koska naisia ei kiinnosta pelkkä ulkonäkö. Pitää löytyä varallisuutta
Tää jonka iskin ajelee riisikupilla ja käy pätkätöissä. Olemus sytytti enemmän kuin mitä vauraus.
Voin vastata ainoastaan omasta puolestani, ja totean että: tasa-arvo, baby.
Narcissos, joka ihailee vain omaa kuvajaistaan tyynen veden kalvosta.
Vierailija kirjoitti:
Narcissos, joka ihailee vain omaa kuvajaistaan tyynen veden kalvosta.
KLuten akikki naiset joteka eivät tee aloitteita jokaiselle miehelle joka tulee vastaan
Ei tee aloitetta koska ei ole kiinnostunut.
Tämä voi tulla yllätyksenä jollekin, mutta ulkonäöstä huolimatta ihmisellä voi olla itsetunto-ongelmia