Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten lähtö loppumaan!!

Vierailija
23.05.2020 |

Oletteko saaneet jollain kikalla hiusten lähdön loppumaan? Tää jo ihan älytöntä.. Karvoja ihan joka paikka täys ja lähdölle ei näy loppua.. On estrogeeni lääkitys vsihdevuosiin ja sulfaaniton shampoo käytössä.. Vitamiinit ok.. Mutta nää vaan jatkaa lähtöään.. Ei punsista päänahkaa ja kutinaa vasta kun likaiset. Help😝!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylällä

Vierailija
2/10 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan syystä mikä aihetta tukan lähtöä.

Kun itseltä lähti paljon tukkaa söin biotiinia ja käytin bio+ hair vitality shampoota ja seerumia. Auttoiko nämä vai olisiko tukan lähtö loppunut loppunut joka tapauksessa, en tiedä.

Stressaisin myös kamalasti hiusten lähtöä, lopulta googlettelin kaljuja naisia ja totesin että kalju nainen on myös tosi hyvän näköinen, helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen. - Naisten kaljuuntuminen on lähes tabu aihe, jonka olemassa olon moni kieltää kokonaan. - Tai pitää naista itseään syypäänä kaljuuntumiseensa. Mutta on naisten kaljuuntuminen kuitenkin niin harvinaista, että saattais olla fiksua käydä lääkärin pakeilla varmistamassa, ettei kaljuuntuminen ja runsas hiusten lähtö ole oire jostain muusta....  

Vierailija
4/10 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen. - Naisten kaljuuntuminen on lähes tabu aihe, jonka olemassa olon moni kieltää kokonaan. - Tai pitää naista itseään syypäänä kaljuuntumiseensa. Mutta on naisten kaljuuntuminen kuitenkin niin harvinaista, että saattais olla fiksua käydä lääkärin pakeilla varmistamassa, ettei kaljuuntuminen ja runsas hiusten lähtö ole oire jostain muusta....  

Mies vai nainen. Hmmm.... Vaihdevuodet. Kumpikohan. Puolet naisista kaljuuntuu enemmän tai vähemmän. Onko harvinaista?

Vierailija
5/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin oli tämä ongelma parisen vuotta sitten. Kyllä, vaan nolotti kun päivittäin hiukset vaan lähti päästä. Yritin kaiken maailman shamppoita mutta ei mua auttanut ollenkaan. Löysin jossain vaiheessa netistä tabletteja joiden väitettiin auttavan, ja tilasin niitä. Aluksi olin vähän epävarma ja en oikein uskonut että tuotteet toimisivat, mutta yllätyin kyllä positiivisesti. Syön tabletteja vielläkin ja hiukset on kyllä kasvanut huomattavasti. Jos jotain kiinnostaa nää kyseiset tabletit nii voin laittaa tohon linkin niiden sivuille.

Linkki: https://nplink.net/g0pcwusz 

Toivottavasti auttaa ja pääsette yli hiusten lähdöstä! 

Vierailija
6/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu lääkärin pakeille ja pyydä lähete oireiden vuoksi labratutkimuksiin. Voi olla myös vakava raudanpuute. Itse hakeuduin juurikin hiustenlähdön vuoksi lääkäriin ja todettiin raudanpuuteanemia. Pelkkä hemoglobiini ei kerro mitään, täytyy tsekkaa ferritiinirauta. 

Ei auta vitamiinit ja shampoot, jos kyse on raudanpuutteesta. Niihin on turha tuolloin upottaa rahojansa. 

Vierailija
7/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suvussa etenkin äidin puolella kaljuuntumista? Lähtivätkö äitisi hiukset iän myötä? Jos, niin kyse on todennäköisesti perinnöllisestä, hormonaalisesta ns. androgeenisesta alopeciasta, ja siihen eivät mitkään rauta-, vitamiini- tms. pillerit auta (voivat toki muuten olla hyväksi). SIlloin auttaa minoksidiililiuos päänahkaan hieottuna, saa apteekista. Kannattaa käydä myös ihotautilääkärillä, hän voi määrätä suun kautta otettavaa lääkettä.

Vierailija
8/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiustenlähtö johtui pääosin huonosta ravitsemuksesta ja osin pms-oireista (alkoi 28-30 v.). Hyvällä ravitsemuksella sain hiustenlähdön kuriin ja pms-oireiden aikaiseen hiustenlähtöön auttaa minulla, niin keltarauhashormoni, spironolaktoni kuin minipillerit (ei toki sama asia kuin vahdevuodet, mutta hormonijuttu kuitenkin). Spironolaktonia käytetään hoitona myös muuhun naisten hiustenlähtöön.

Vierailija
9/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaikea raudanpuute ja sen päälle vielä vaikea tulehdus elimistössä aiheuttivat hiustenlähdön. Menetin hiuksistani 4/5 ja jouduin leikkaamaan lyhyisksi. Nyt on uutta kasvua tullut runsaasti mutta jostain syystä se on hidasta. Biotiinia syön jatkuvasti ja hieron päänahkaa säännöllisesti jotta saisin verenkierron elvytettyä hiuspohjassa, se on auttanut. Saitauden takia minulla laski hb vaarallisen alas ja silloin valitettavasti hiukset saattaa lähteä kun vähäistä verta tarvittiin elintoimintojen ylläpitämiseksi. Ostin peruukin.

Vierailija
10/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni helpotti, kun hyväksyin tilanteen ja leikkautin aivan lyhyeksi.

Nykyään saan usein kehuja kivasta hiusmallistani ja viihdyn siinä itsekkin.

N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän