Mikäs teillä on seksin kestoaika, noin suunnilleen?
Mikäs teillä on seksin kestoaika, noin suunnilleen?
Aloin vain tässä miettiä, kun eilen miehen kanssa " pikaiset" kesti 2,5h..?? Mutta sitten normipano kestää yleensä läpi yön :D
Muita Duracelejä? Vai olemmeko jo addikteja..?
Aika alkaa siis esileikin alusta ja loppuu loppuhuipentumaan.
Meillä N22 ja M28.
Kommentit (29)
Jos seksi on pakkomielle ja rajoittaa ns. normaalia elämää, niin se on epänormaalia. Eli jos ei voi viettää aikaa lasten kanssa, pyytää ystäviä kylään, käydä kaupassa, ajatella mitään muuta kuin seksiä jne. niin ehkä silloin ollaan jo epänormaalin puolella.
Vierailija:
En tiedä olenko sitten jotenkin epänormaali yksilö kun voisin harrastaa seksiä joka päivä ja monta kertaa päivässä...?
Mulle on tosi tärkeää että myös nainen nauttii ja saa haluamansa;)
Eikä tämä nyt mitään alkuhuumaa ole kun ollaan oltu tosiaan 3 vuotta kihloissa=)
Kyllä aikaa jää kaikkeen muuhunkin ja töissäkin käyn mutta minulla on ilmeisesti jonkinlainen seksiaddiktio kun tekee jatkuvasti mieli...
Minulle on silti kaikkein tärkein asia oma poikani ja tuleva vaimoni;)
Nuorina kun ei ollut vielä lapsia, rakastelimme viikonloppuisin koko yön. Oi niitä aikoja !
Riippuu vähän minkälainen päivä on muuten ollut...
...Siihen asti kun molemmilta tulee...;)
teemmekö sitä yleisessä vessassa vai kotona kaikessa rauhassa...
Tänään me ensin sylittelimme aika pitkään, puhuimme tunteistamme. Aloitimme hissukseen suudellen, vähitellen otteet rajuuntuivat, huulet hakeutuivat huulilta kaulalle, korvalehtiä hamuamaan jne, kädet alkoivat elää omaa elämää. Vaatteet lensivät pois. Annoin hänelle oraalista hyvää oloa, jonka jälkeen hyppäsin satulaan. Tulimme yhtä aikaa, hänen orgasminsa oli todella voimallinen ja kesti todella pitkään. Tunsin, että olimme todella yhtä lihaa.
Tähän meni sellanen 1,5 tuntia. Normaalia, vaikka vaihteluväli lieneekin 10 minuuttia - 6 tuntia.
Eli meillä tätä yhteiseloa kestänyt jo 5v ja pieni lapsikin on olemassa. Minä haluaisin seksiä useammin kuin mies, mutta minulle riittäisi lyhyempikin aika, sanotaanko tässä vaikka kolme varttia :)
Mieheni osaa kyllä tyydyttää minut täydellisesti ja pitkässä seksissä ongelma on se, että saan orgasmeja todella herkästi (vain mieheni käsittelyssä) ja lopulta olen ihan orgasmien uuvuttama. Minulle sopisi hyvin joka päivä ja monta kertaa päivässä, mutta lyhyempiä sexsioita :D Yhteistä aikaa vaan on työssäkäyvillä vanhemmilla aika vähän.
-42-
Jos on oikein kiire esim. päivällä kun lapset ovat ulkona niin muutama minuuttikin riittää :)
joskus jopa puolituntia.
..aina ei asiat ole olleet näin... ;(