Haittaako ketään oikeasti nämä koronarajoitukset?
Siinäpä se lääkäri olikin?
Haittaako ketään varsinaisesti ettei ravintolaan nyt pääse syömään normaaliin tapaan tai kahviloihin ym..
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä virus haittaa. Tykkäisin shoppailla ja käydä tapahtumissa. Kahvillakin joskus.
Salillekin tekisi mieli.
Ja kampaajalle.Mutta kun ei uskalla kun ei yhtään tiedä missä se virus jst pörrää. Kuka on kantaja ja kuka altistunut.
Niinpä. Itsekin tykkäisin käydä monessa paikassa, jos virus olisi pois.
Mutta nyt en uskalla mennä kuin välttämättömiin.
Pyydän miehen leikkaamaan hiukseni ja itse leikkaan hänen ja lasten.
Et voi koskaan mennä mihinkään, jos virus on ongelma. Nimittäin aina on ollut ja tullut olemaan viruksia. Korona on vain yksi tuhansista sellaisista. Ei edes pahimmasta päästä. Kuolleisuus hyvin pientä terveillä alle 80-vuotiailla.
Olen ihan sujut näiden normaalien virusten kanssa. Tämä uusi on sellainen, jota haluan välttää.
Käsihygienia riittää useimpien viruksien kanssa mutta pisaratartuntana tarttuvat ovat hankalia.
On vaikeaa olla tekemisissä ihmisten kanssa kun jo pelkästään puhuessa voi sylki lentää. Ei pysty koko ajan olemaan riittävän kaukana.Korona on ihan normaali virus. Siitä on vain tehty iso härkänen. Ihan yhtälailla ne muut virukset tarttuvat pisaratartuntana ja voivat pahimmillaan johtaa kuolemaan. Suomessahan kuolee vuosittain ihmisiä esimerkiksi influenssaan. Eikö se pelota sinua, että joku vuosi sinä voit olla yksi niistä?
Mikäs Tengell se siellä kirjoittelee?
Tämä virus painii kyllä vähän eri sarjassa kuin tavis influenssat.
Suomessa noin 300 kuollutta, joista reilusti yli 90% monisairaita vanhuksia. En nyt hirveästi pelkoa saa tuosta heräämään. Eikös kausi-influenssaankin kuole vuosittain muutama sata ihmistä, joista suurin osa monisairaita vanhuksia? Vai olenko saanut väärää tietoa?
Eipä oikeastaan, käyn töissä niin kuin ennenkin, kuljen julkisilla. Käyn lähikaupassa, ulkoilen koiran kanssa,
En yleensäkään paljon shoppaile tai käy ulkona syömässä. Teini-ikäisten lasten elämistä ja olemista haittaa enemmän, itse olen vähän erakko:) eikä ole vanhoja sukulaisiakaan, ainoa ettei voi oikein suunnitella mitään kesälomalle.
Ei haittaa rajoitukset. Ei haittaa vaikka jäi näin kun korona joskus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, varsinkin näin kesän tullen kun alkaa olla valoisaa ja lämmintä ja olisi mukava käydä välillä ravintolassa ja elokuvissa. Talvella en missään käy, kun on pimeää ja kylmää, eikä viitsi lähteä minnekään. Talvella ei mitkään rajoitukset haittaisikaan.
Valoisaa ja lämmintä, mutta sinun täytyy päästä sisälle pimeään elokuvateatteriin? Ok.
Mikäs Tengell se siellä kirjoittelee?
Tämä virus painii kyllä vähän eri sarjassa kuin tavis influenssat.