Haittaako ketään oikeasti nämä koronarajoitukset?
Siinäpä se lääkäri olikin?
Haittaako ketään varsinaisesti ettei ravintolaan nyt pääse syömään normaaliin tapaan tai kahviloihin ym..
Kommentit (46)
Ei erityisemmin haittaa. Kirjastossa haluaisin käydä ja ehkä joskus kahvilassakin.
Rajoitukset ei haitta ollenkaan, kun ajattelen, että niillä ehkäistään vakavaa tautia.
Haittaa. Stressaa kun ei tiiä mikä milloinkin on auki ja niin edelleen.
Kyllä häiritsee ihan vi*usti, töissä syöminen on nyt todella hankalaa, kyrpii kannella ruokapusseja ja syödä autossa.
Miksi ei edes lounasruokaloita voida avata? Sama systeemi kuin koronan alussa, harvennetut istumapaikat.
En nauttisi teatterista tai ravintolasta.
Kun joku alkaisi yskiä, alkaisin miettiä, onko sillä korona. Olen tottunut menemään huvituksiin siten, että ne rentouttavat. Nyt ei rentouta olla porukassa.
Ei tippaakaan. En käytä oikeastaan ikinä ravintola palveluita.. ani harvoin.. joskus kahvilasta jotain .
Meillä on töissä lounasruokala ihan normaalisti auki ja työpaikka keskussairaala.
-ap
Jos ro olisi 0 kuten uudessa seelannissa nyt, voisin nauttia kirjastosta, ravintolasta, elokuvista, matkailusta.
Nyt en mene mihinkään, mikä ei ole tärkeä meno. Siis en mene omaksi huvikseni minnekään.
Haittaa. Haluan kirjastoon, konserttiin, teatteriin, ravintolaan jne. Nyt ei pääse mihinkään muualle kuin kauppaan.
Todellakin haittaa. Ilman rajoituksia minulla olisi töitä. Nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä lounasruokala ihan normaalisti auki ja työpaikka keskussairaala.
-ap
Tuo on kyllä korona-ajan älytömyyksiä. Sinne mennään monelta osastolta.
Hoito ja hoiva paikoissa henkilöstöruokaloiden pitäis olla kiinni, vaikka muualla on saanut olla auki.
Joitsut voisi tilata annoksia omiin tauko tiloihinsa osastoilleen.
Tämä virus haittaa. Tykkäisin shoppailla ja käydä tapahtumissa. Kahvillakin joskus.
Salillekin tekisi mieli.
Ja kampaajalle.
Mutta kun ei uskalla kun ei yhtään tiedä missä se virus jst pörrää. Kuka on kantaja ja kuka altistunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen korona-aikaan mieluummin työttömänä (lomautettuna) kuin asiakaspalvelussa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen korona-aikaan mieluummin työttömänä (lomautettuna) kuin asiakaspalvelussa töissä.
Minä en. Tykkään enemmän siitä, että saan palkkaa kuin siitä, että en saa. Lisäksi kotona kykkiminen on hemmetin tylsää.
Haittaa ja ottaa aivoon! Kesän lomamatkat ja festarit peruttu. Nyt en tiedä mitä lomalla tekisi. Kotimaanmatkailu ei kiinnosta pätkääkään.
Ei haittaa yhtään. Maalla on mukavaa asua näinä aikoina ja lomautuskin on lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä virus haittaa. Tykkäisin shoppailla ja käydä tapahtumissa. Kahvillakin joskus.
Salillekin tekisi mieli.
Ja kampaajalle.Mutta kun ei uskalla kun ei yhtään tiedä missä se virus jst pörrää. Kuka on kantaja ja kuka altistunut.
Niinpä. Itsekin tykkäisin käydä monessa paikassa, jos virus olisi pois.
Mutta nyt en uskalla mennä kuin välttämättömiin.
Pyydän miehen leikkaamaan hiukseni ja itse leikkaan hänen ja lasten.
Siinäpä se lääkäri 😂 siis kyssäri!! Ihana tämä automaattinen tekstinsyöttö