Sara Sieppi syö vähähiilihydraattisesti
Syökää mammat tekin. Voisitte olla kuin Sara. https://www.is.fi/viihde/art-2000006515791.html
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Hiilihydraatit ovat aivojen ravintoa. Saran kannattaisi syödä niitä ja paljon.
Olen joskus lukaissut jonkun Saran kirjoituksista ja ihan hyvin kirjoitettu minusta. Ihmisen fiksuudesta ja luonteesta saa jonkun verran osviittaa lukemalla hänen kirjoituksiaan. Verrataanpa vaikka Torpan sepustuksiin. Täynnä kirjoitusvirheitä, minä, minä, minä, aijon, meijän jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppo ei tajuaa hiilareista mitään. Harva se päivä pöydät notkuu herkkuja.
Lisäisi liikuntaa ja jättäis kaiken mätön sikseen niin kymmenisen kiloa sais pois.Sais varmaan vaikka anoreksian jos haluaisi, mutta miksi pitäisi? Minusta Sara on hyvä noinkin.
Ei anoreksiaa vaan "saada".
Se on vakava mielen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo juttu oli pohjanoteeraus
Lehtijuttu vai mitä kirjoitin? Se, mitä kirjoitin on totta. Kun luopuu jostain haaveesta, on valmis vastaanottamaan sen. Näin se yleensä menee. Olen omin silmin ja omin kätösin kokenut sen. Tuttavapiirissä on lukuisia esimerkkejä.
Lehtijuttua tarkoitin. En ymmärrä miksi tuollaista julkaistaan.
No se julkaistiin, koska suomalaisia kiinnostaa aihe niinkin paljon, että rattotaisasti jauhamme siitä vauvapalstalla.
Ei saa rahamiestä jos on punkero. Eli hyvä päätös kun ikääkin tulee.
Ei ole kuin viikko siitä kun Sara julisti että hän syö vähähiilihydraattista ravintoa. Joku tarkkasilmäinen huomasin hänen Storysta että hän oli kattanut sushiaterian ja ihmetteli miten tämä kävi yhteen Saran dieetin kanssa, jolloin Sara ilmoitti että sunnuntaisin hän syö mitä vain ja ivaili kysyjälle ilkeään sävyyn.
Okei, mutta eilen oli perjantai ja Sieppi näytti vetävän tyytyväisenä hampurilaista, skumppaa ja karkkeja.
Joo, ja nyt näyttää tohottavan täysillä Nutella purkkeineen, donitseineen ja karkkikulhoineen. Asunto koristeltu värikkäin ilmapalloin ja ikäneiti itse pukeutunut Barbie pyjamaan, juuri kuten 9-vuotissynttäreillä kuuluukin.
Ai sorry, piti olla 29...
Kulkeeko tuo nyt ihan täysillä???
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja nyt näyttää tohottavan täysillä Nutella purkkeineen, donitseineen ja karkkikulhoineen. Asunto koristeltu värikkäin ilmapalloin ja ikäneiti itse pukeutunut Barbie pyjamaan, juuri kuten 9-vuotissynttäreillä kuuluukin.
Ai sorry, piti olla 29...
Kulkeeko tuo nyt ihan täysillä???
Tosikko. Ihanat tarjoilut ja kattaukset. Nähty vaivaa ja arvostaa vieraitaan.
Ei tullut yllätyksenä, että miehet täällä haukkuu Saraa läskiksi. Mulla on juuri samanlainen vartalo kuin hänellä ja BMI:ni on 22 eli normaalipainon sisällä, olen itsekin saanut liikaa kuunnella läskikommentteja miehiltä, mutta jos kehoni ja elintapani eivät edes ole epäterveet niin miksi mun pitäisi laihduttaa? Miksi miehille kelpaa vain äärettömän laihat naiset?
N21
Sais varmaan vaikka anoreksian jos haluaisi, mutta miksi pitäisi? Minusta Sara on hyvä noinkin.