Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi syö vähähiilihydraattisesti

Vierailija
22.05.2020 |

Syökää mammat tekin. Voisitte olla kuin Sara. https://www.is.fi/viihde/art-2000006515791.html

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo juttu oli pohjanoteeraus

Oli kyllä huonosti kirjoitettu juttu ja asiaa ei ollut nimeksi. Miksi tuollaista edes julkaistaan? Ketä kiinnostaa jonkun julkimon epämääräiset syömiset ja painon tarkkailu?

Julkkis harvemmin saa sääliä, vaikka Sarahan kirjoitti, että ei pääse liikkumaan, kun jalat ovat kipeät.

Vierailija
22/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää millaista olisi olla töissä Iltalehdessä. Aloittaako ne työvuoronsa sillä, että selaavat julkkisten instat läpi, jotta saisivat jotain kirjoiteltavaa? :D ja sitten kirjoittavat siitä? Miten naurettavaa. Joo, selaan minäkin julkkisten instoja, mutta en sentään aloita työpäivääni kirjoittamalla Sara Siepin dieetistä tai Minttu Räikkösen kipsistä tai Nanna Karalahden erosta.

Mikäpäs siinä, vaikka aloittaisikin. Helppoa rahaa. Ei tarvitse edes osata kirjoittaa kunnolla niin kuin tasokkaammissa paikoissa tarvitsee. 

Tähän aikaan kesätyöntekijät tulevat töihin. Ties mitä sählinkiä ja kiirettä toimituksessa on lisäksi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juttu oli pohjanoteeraus

Lehtijuttu vai mitä kirjoitin? Se, mitä kirjoitin on totta. Kun luopuu jostain haaveesta, on valmis vastaanottamaan sen. Näin se yleensä menee. Olen omin silmin ja omin kätösin kokenut sen. Tuttavapiirissä on lukuisia esimerkkejä.

Lehtijuttua tarkoitin. En ymmärrä miksi tuollaista julkaistaan.

Vierailija
24/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on laihduttajakansaa.

Vierailija
25/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka söisin pieniä kiviä, en voi olla kuin Sara. Ei tällä petolinnun peräosasta reväistyllä naamalla pysty. 

Kyllä naamakin kaunistuu jos kroppa timmi 👍

Vierailija
26/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun päästää irti herkuttelusta, on valmis vastaanottamaan elämän muita iloja?

Vierailija
27/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis syön vain mikro- tai pakastepitsaa ja kokista, illalla sitten olutta. Vartalo on sen näköinen, ja naamassa kukkii akne. En ehdi treenata tai miettiä ruokavaliota, kun minun pitää päivystää täällä palstalla koko ajan.

Ap

Vierailija
28/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka söisin pieniä kiviä, en voi olla kuin Sara. Ei tällä petolinnun peräosasta reväistyllä naamalla pysty. 

Kyllä naamakin kaunistuu jos kroppa timmi 👍

Totta. Kasvojen luusto tulee paremmin esille ja kaksoisleuka lähtee. Iho näyttää usein paremmalta.

Vierailija
29/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siis syön vain mikro- tai pakastepitsaa ja kokista, illalla sitten olutta. Vartalo on sen näköinen, ja naamassa kukkii akne. En ehdi treenata tai miettiä ruokavaliota, kun minun pitää päivystää täällä palstalla koko ajan.

Ap

Kohtahan toi ruokavalio alkaa vaikuttaa mielenterveyteen. Ei mitään vihreää, hedelmiä tai marjoja.

Vierailija
30/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kohtahan toi ruokavalio alkaa vaikuttaa mielenterveyteen. Ei mitään vihreää, hedelmiä tai marjoja.

No, voit itse miettiä, millaisella tilalla mielenterveyteni on, kun pohdin jatkuvasti "mammojen" ja naisten tekemiä ylipäätään.

Ap

Vierailija
31/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, voit itse miettiä, millaisella tilalla mielenterveyteni on, kun pohdin jatkuvasti "mammojen" ja naisten tekemiä ylipäätään.

Ap

Sinulla on liikaa aikaa?

Vierailija
32/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinulla on liikaa aikaa?

Minulla ei ole muuta kuin aikaa.

Ap

Vierailija
33/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lakkaa etsimästä, löytää.

Saat sen mistä luovut- Tommy Hellsten

Vierailija
34/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et muuten ole ap -oikea ap

Vierailija
35/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttua lukemalla selviää että sieppi mussuttaa karkkia harvasenpäivä ja olipa sushiakin syönyt.

Vierailija
36/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinulla on liikaa aikaa?

Ap

Voi mene sinä nyt jo ----- t. oikea ap

Vierailija
37/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Saran pitäisi laihtua? Todella naisellinen ja kaunis.

Vierailija
38/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja dietti alkaa aina "huomenna"😀

Vierailija
39/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinulla on liikaa aikaa?

Ap

Voi mene sinä nyt jo ----- t. oikea ap

Oliko kuvaus liian tarkka?

Vierailija
40/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi aloitti ketoosidieetin! Tai siis.. vähähiilihydraattisen dieetin.. jossa voi syödä myös karkkia ja sushia.. Semmosta sitten. Taas on vähän sovellettu dieettiä omiin tarkoituksiin niin ettei se ole edes mikään vhh-dieetti. VHH-dieetti ei salli karkkeja edes viikonloppuisin. Mut hei, saipahan IL, IS ja muut taas jutun millä myydä lehtiä ja saavat kävijöitä nettisivuilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi