Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten sanaa käytätte lapselle jos ei saisi käyttää sanaa *täti*
22.05.2020 |
Kyllä minä ainakin puhun lapselle tädistä kun kyseessä on noin päälle 20 aikuinen nainen.
Mikäs sana sitten?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
"Sano heipat hoitajalle"
"Annathan sen lautasen tarjoilijalle"
"Väistä, että muut ihmiset pääsevät ohi"
"Odotetaan me tässä, että edellinen asiakas ehtii hoitaa asiansa"
"Mennään Matin/Pekan/Kaisan/Marjukan kyydillä"
"Naapurin pihalle ei saa mennä"
"Kävellään tien reunassa, että pyöräilijä pääsee ohi"
...ei tarvii ollenkaan täditellä ja seditellä. Mieti vaikka, miten puhuisit aikuiselle tilanteesta.