Onko kaikki Tinderissä olevat naiset harrastaneet seksiä lukuisten miesten kanssa sieltä?
En ole käyttänyt Tinderiä ikinä, vaikka nyt harkitsenkin. Ongelma vain on se, että koe minkäänlaista yhteyttä naisiin, jotka harrastavat seksiä lukemattomien miesten kanssa, ja jotenkin olen käsittänyt että käytännössä kaikki naiset Tinderissä ovat tällaisia.
Itse olen harrastanut seksiä vain parisuhteissa, eikä niitäkään kovin montaa ole. Mielestäni olen oikeutettu kokemaan, ettei kuvatunlaisten naisten seura kiinnosta.
Kommentit (65)
AP ollut kolmessa vakavassa suhteessa?
Ei kelpaisi minulle, sillä sitoudun tositarkoituksella ja kolme eksää kertoo kyllä ettei AP osaa sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ekaa päivää Tinderissä niin mitä luulet, sääliö?
Mikä sinussa on vikana kun sinulla on ollut noin monta naista ja aina on mennyt pieleen? Epäilyttää.
Just samaa mietin.:D
Ainakin kolmea naista rakastanut ja ollut heidän kanssaan suhteessa, niin eipä sillä neljännellä tuossa enää mikään spesiaali olo ole eikä AP ole sellainen johon nainen voi sitoutua loppuelämäksi - sillä nainen tietää olevansa numero 4.
Homma voi loppua milloin tahansa, kun sarjamonogamistiin ”sitoutuu”.
Toki on naisiakin jotka haluavat vain väliaikaista sitoutumista, AP:n täytyy etsiä sellainen.
Niitä on nykyään aika paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on vikana kun sinulla on ollut noin monta naista ja aina on mennyt pieleen? Epäilyttää.
Ensimmäiset suhteethan on niitä loppuelämän juttuja. Naisia ei yleensä haittaa vaikka miehellä olisi paljon edellisiä suhteita. Miehiä se enemmän vaivaa suhteen vakavuus jos on vaikka se herra nro 9. Sarjaseurustelijan kanssa on parasta muutenkin kevytseurustella ettei mene liian vakavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset suhteethan on niitä loppuelämän juttuja. Naisia ei yleensä haittaa vaikka miehellä olisi paljon edellisiä suhteita. Miehiä se enemmän vaivaa suhteen vakavuus jos on vaikka se herra nro 9. Sarjaseurustelijan kanssa on parasta muutenkin kevytseurustella ettei mene liian vakavaksi.
Itse en kyllä voisi sitoutua mieheen, jolla on kolme suhdetta takana.
Ihan aidosti on vaan niin erilainen käsitys sitoutumisesta, että ei onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi minulle, sillä sitoudun tositarkoituksella ja kolme eksää kertoo kyllä ettei AP osaa sitoutua.
Kolmehan on nykymenoon suhteutettuna tosi vähän enkä ainakaan sen perusteella leimaisi kelaamattomaksi parisuhteeseen. Toki jokaisella saa olla omat vaatimuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi minulle, sillä sitoudun tositarkoituksella ja kolme eksää kertoo kyllä ettei AP osaa sitoutua.Kolmehan on nykymenoon suhteutettuna tosi vähän enkä ainakaan sen perusteella leimaisi kelaamattomaksi parisuhteeseen. Toki jokaisella saa olla omat vaatimuksensa.
*kelpaamattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi minulle, sillä sitoudun tositarkoituksella ja kolme eksää kertoo kyllä ettei AP osaa sitoutua.Kolmehan on nykymenoon suhteutettuna tosi vähän enkä ainakaan sen perusteella leimaisi kelaamattomaksi parisuhteeseen. Toki jokaisella saa olla omat vaatimuksensa.
Niin, kuten itsekin sanot; nykymenoon.
Itse en nykymenon kelkkaan halua, vaan olen perhe- ja parisuhdearvoiltani konservatiivi.
Siksi kolmen kanssa suhteessa ollut mies on yksinkertaisesti kelpaamaton.
Pariutuminen kannattaa ehdottomasti muodostaa sellaisen kanssa, jolla on samanlaiset parisuhdearvot.
AP:lle löytyy varmasti sieltä Tinderistäkin sopivia, sillä moni nainen etsii sieltä kumppania eikä pysty seksiin ilman tunteita.
Ja näillä on yleensä myös muutama eksä, eli sama tilanne kuin AP:lla.
Minä olen siis niitä jotka sitoutuvat kerran ja loppuelämäksi, siksi kolmen kanssa suhteessa ollut ei ole sopiva kumppani minulle.
Eri arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en nykymenon kelkkaan halua, vaan olen perhe- ja parisuhdearvoiltani konservatiivi.
Siksi kolmen kanssa suhteessa ollut mies on yksinkertaisesti kelpaamaton.Pariutuminen kannattaa ehdottomasti muodostaa sellaisen kanssa, jolla on samanlaiset parisuhdearvot.
AP:lle löytyy varmasti sieltä Tinderistäkin sopivia, sillä moni nainen etsii sieltä kumppania eikä pysty seksiin ilman tunteita.
Ja näillä on yleensä myös muutama eksä, eli sama tilanne kuin AP:lla.
Ei kait se miestä pilaa vaikka takana olisi paljon seurustelusuhteita. Senhän pitäisi olla merkki että miehellä on kokemusta tulla toimeen erilaisten naisten kanssa.
Itse löysin kyllä parisuhteen tinderistä ja on parasta ikinä. Sinkkuna tietysti myös tuli harrastettua seksiä eri ihmisten kanssa juuri kyseisen sovelluksen kautta ja oli todella helppoa :D Jos pelkkää seksiä haluaa, niin se kannattaa mainita heti ja sama seurustelusta. Siten löytää oikeanlaisia ihmisiä juuri itselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siis niitä jotka sitoutuvat kerran ja loppuelämäksi, siksi kolmen kanssa suhteessa ollut ei ole sopiva kumppani minulle.
Eri arvot.
Vanhempana ja viisaampana (ja kyynisempänä) sitten ymmärrät että parisuhteet ovat kulutustavaraa ja ettei elinikäistä sitoutumista ole olemassa. Siksi ei kannata sitoutua sydänjuuria myöten.. Rakkauden ja romantiikan voi ottaa kevyemminkin :)
Tinder on hyvä jos haluaa kartuttaa seksikokemusta hyvistä pano miehistä. Varmaan suurin osa kaupungin parhaista on siellä paikalla. Ja rahaa säästyy kun ei tarvitse etsiä heitä baareista.
Vierailija kirjoitti:
Eri arvot.
Meinaatko, että kaikki muut suunnittelevat eroamista jo etukäteen?
Onhan ap:kinvoinut olla sitoutunut mutta ne naiset ei.
Olen itse ollut sitoutunut loppuelämäksi mutta eronnut silti. On miehiä (varmaan naisiakin), jotka alkavat kohdella puolisoaan todella kurjasti sen jälkeen kun on menty naimisiin. Ja tätä et tiedä, ennen kuin olet kyseisessä tilanteessa.
Toki voi elää loppuelämänsä kurjuudessa ja pullistella sillä loppuelämän sitoutumisella, tai sitten erota ja elää parempaa elämää (vaikka yksin).
"Onko KAIKKI Tinderissä olevat naiset harrastaneet seksiä LUKUISTEN MIESTEN kanssa sieltä?" = 0/5 sinulle.
Jos joku asiaa oikeasti miettii niin kuule joku on ja joku ei.
Joku hakee elämänkumppania, toinen panoa.
Ainoa murhe tulee siitä, että miehet monesti valehtelevat siitä, mitä hakevat. Niin ja ovat varattujakin.
Ap:lle sopisi jokin toinen sinkkuryhmä ja seuranhakuappi, jokin tyyliä Tuomitsevat Sinkut tai Itseään muita paremmiksi luulevat. Jospa sellainen löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kolmen kanssa suhteessa ollut mies on yksinkertaisesti kelpaamaton.Pariutuminen kannattaa ehdottomasti muodostaa sellaisen kanssa, jolla on samanlaiset parisuhdearvot.
Ja näillä on yleensä myös muutama eksä, eli sama tilanne kuin AP:lla.Ei kait se miestä pilaa vaikka takana olisi paljon seurustelusuhteita. Senhän pitäisi olla merkki että miehellä on kokemusta tulla toimeen erilaisten naisten kanssa.
Äääh siis miten et nyt ymmärrä mitä sanon?
En halua miestä jolla on kokemusta tulla toimeen erilaisten naisten kanssa eli ei, miehen kokeneisuus _ei_ ole hyvä asia.
Päinvastoin implikoi sitä, ettei osaa sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri arvot.Vanhempana ja viisaampana (ja kyynisempänä) sitten ymmärrät että parisuhteet ovat kulutustavaraa ja ettei elinikäistä sitoutumista ole olemassa. Siksi ei kannata sitoutua sydänjuuria myöten.. Rakkauden ja romantiikan voi ottaa kevyemminkin :)
Elinikäistä sitoutumista nimenomaan on olemassa, älä nyt yritä paskaa jauhaa.
Suurinosa lähipiiristäni on elinikäisesti sitoutuneita, ja myös vanhempani sekä isovanhempani ovat näitä eliniäksi sitoutuneita.
Ja vieläpä oikein onnellisia sellaisia!
Arvomaailmakysymys, joka näkyy myös suhteen dynamiikassa ja osapuolten käytöksessä.
Sarjamonogamistit on havaintojeni mukaan suhteissaan huomattavasti itsetietoisempia ja itsekkäämpiä, mikä luonnollisesti ajaa helpommin myös eroon.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin kyllä parisuhteen tinderistä ja on parasta ikinä. Sinkkuna tietysti myös tuli harrastettua seksiä eri ihmisten kanssa juuri kyseisen sovelluksen kautta ja oli todella helppoa :D Jos pelkkää seksiä haluaa, niin se kannattaa mainita heti ja sama seurustelusta. Siten löytää oikeanlaisia ihmisiä juuri itselle.
Harmi että ihmiset osaavat myös valehdella. Jos kerrot mitä etsit, toinen voi väittää etsivänsä samaa, vaikka todellisuus olisikin aivan toinen. Kannattaa ensin antaa toisen kertoa mitä hän etsii ja vasta sitten paljastaa mitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaikka siihen esittelyosioon että olet siveellisempi herrasmies. Jos joku akka ei ymmärrä viestiä niin...
Ne "akat" valehtelee, ja esittää toiveiden mukaista, jos AP on muuten haluttava.
Vierailija kirjoitti:
"Onko KAIKKI Tinderissä olevat naiset harrastaneet seksiä LUKUISTEN MIESTEN kanssa sieltä?" = 0/5 sinulle.
Jos joku asiaa oikeasti miettii niin kuule joku on ja joku ei.
Joku hakee elämänkumppania, toinen panoa.
Ainoa murhe tulee siitä, että miehet monesti valehtelevat siitä, mitä hakevat. Niin ja ovat varattujakin.
Ap:lle sopisi jokin toinen sinkkuryhmä ja seuranhakuappi, jokin tyyliä Tuomitsevat Sinkut tai Itseään muita paremmiksi luulevat. Jospa sellainen löytyisi.
Ei ole ainoa murhe, toinen murhe tulee siitä, että naiset valehtelevat menneisyydestään.