Onko kaikki Tinderissä olevat naiset harrastaneet seksiä lukuisten miesten kanssa sieltä?
En ole käyttänyt Tinderiä ikinä, vaikka nyt harkitsenkin. Ongelma vain on se, että koe minkäänlaista yhteyttä naisiin, jotka harrastavat seksiä lukemattomien miesten kanssa, ja jotenkin olen käsittänyt että käytännössä kaikki naiset Tinderissä ovat tällaisia.
Itse olen harrastanut seksiä vain parisuhteissa, eikä niitäkään kovin montaa ole. Mielestäni olen oikeutettu kokemaan, ettei kuvatunlaisten naisten seura kiinnosta.
Kommentit (65)
Älä nyt järkyty ap, mutta Tinderissä ei voi harrastaa seksiä. Se on deittisovellus eikä mikään pallomeri.
No, itse olen harrastanut seksiä yhden tindermiehen kanssa. Sama mies sattuu olemaan avopuoliso.
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen harrastanut seksiä yhden tindermiehen kanssa. Sama mies sattuu olemaan avopuoliso.
Taas näitä juttuja joita tapahtuu vain saduissa ja av foorumilla.
Olen ollut tinderissä. Ei yhtään tapaamista eikä seksikertaa.
Otsikon kysymykseen "Onko kaikki Tinderissä olevat naiset harrastaneet seksiä lukuisten miesten kanssa sieltä?"
- ei pelkästään lukuisien miesten kanssa Tinderistä, vaan myös kaikkialta muualtakin.
Että kysy yleisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen vaimo tykkäsi?
Olen 28v nainen Tinderissä. En ole harrastanut seksiä yhdenkään sovelluksen kautta tapaamani miehen kanssa. Etsin parisuhdetta eikä kevytsuhteet kiinnosta.
Miksi ihmeessä oletetaan, että kaikki toimisivat samalla tavalla. Varmasti Tinderissä on paljon heitä jotka etsivät seksiä, mutta paljon on meitä muitakin.
Minä saan siellä tällaisia viestejä
"näytät kiltiltä tytöltä"
"saanko viedä neitsyytesi"
Koska ilmeisesti näytän kiltiltä. En ole neitsyt tai sanonut niin. Ainakaan eivä pidä hu*rana
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman suppea elämänkokemus & tuttavapiiri sulla. Avaa silmäsi, näet elämän koko värikirjon, mm. nunnasta horatsuun ja suurin osa siltä väliltä =)
Kaikki Tinder-miehet harrastaa koko ajan seksiä kuin Singer-ompelukone. Eivät edes katso mitä tikkaavat, vaan välillä toisiaan ja toistensa valeprofiileja.
Ap, katso ja mieti; oletko Singer-mies? Onko mummosi Tinderissä? Tikkaatko jos tulee match?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ne ei sinulle tapahdukaan kun luulet näin.
Voi kuulkaa, mäkin nain jokaista vastantulijaa vaikken ole Tinderissä. Siksi matkat kestää tuntikausia ja perillä en enää muista, miksi sinne menin. Eli U-käännös ja sama toiseen suuntaan.
T. AP:n äiti
Nii no, itse en koe olevani älyttömän komea, vaikka naiset kyllä kehuvat seksikkääksi ja komeaksi. Laitoin profiiliin kuvan kasvoista ja kaksi harrastuksiini liittyvää kuvaa ja profiilitekstiksi yhden mietteliään lauseen. Eli käytännössä kaikkien pitäisi hahmottaa etten ole tosissaan siellä. Kuitenkin kun olin saanu yli 60 tykkäystä, niin uteliaisuuttani ostin gold jäsenyyden ja katoin et, minkälaiset ihmiset musta tykkää. Yllätyksekseni suurinosa on sellaisia, jotka etsivät parisuhdetta. Yhtään sellaista mallin näköistä instagram profiilia ei ole tykännyt mun profiilista.
Eli ne naiset, jotka oikeasti pelaavat sitä tinderiä tosissaan ilmeisesti tykkäävät luotettavan näköisistä miehistä. Tai siis itse kasvokuvassa hymyilen ja näytän rennolta. Toisaalta tinder itse ehdottaa melkein pelkästään näitä instagram somehuoraajien profiileita mulle. Kaikille tiedoksi, että susta tykänneet profiilit tulevat ekojen joukossa vastaan, kun alat selailemaan profiileja. Joten ainakin itse löytäisin parisuhteen tinderistä, jos sellaisen haluaisin juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nii no, itse en koe olevani älyttömän komea, vaikka naiset kyllä kehuvat seksikkääksi ja komeaksi. Laitoin profiiliin kuvan kasvoista ja kaksi harrastuksiini liittyvää kuvaa ja profiilitekstiksi yhden mietteliään lauseen. Eli käytännössä kaikkien pitäisi hahmottaa etten ole tosissaan siellä. Kuitenkin kun olin saanu yli 60 tykkäystä, niin uteliaisuuttani ostin gold jäsenyyden ja katoin et, minkälaiset ihmiset musta tykkää. Yllätyksekseni suurinosa on sellaisia, jotka etsivät parisuhdetta. Yhtään sellaista mallin näköistä instagram profiilia ei ole tykännyt mun profiilista.
Eli ne naiset, jotka oikeasti pelaavat sitä tinderiä tosissaan ilmeisesti tykkäävät luotettavan näköisistä miehistä. Tai siis itse kasvokuvassa hymyilen ja näytän rennolta. Toisaalta tinder itse ehdottaa melkein pelkästään näitä instagram somehuoraajien profiileita mulle. Kaikille tiedoksi, että susta tykänneet profiilit tulevat ekojen joukossa vastaan, kun alat selailemaan profiileja. Joten ainakin itse löytäisin parisuhteen tinderistä, jos sellaisen haluaisin juuri nyt.
Olen erittäin kiltin näköinen mies, minusta ei saa jännittävän näköistä millään. Nyt kun asiaa ajattelen niin myös tämä epäilyttää Tinderissä. Olen luultavasti liian nössön näköinen sinne. En tarkoita että näyttäisin peräkammarinpojalta, mutta yksinkertaisesti en näytä kasvoista yhtään miltään pahikselta, eikä minulla ole tatuointeja, eikä ole moottoripyörää josta laittaa jotain jännittävää kuvaa.
Kuinka "jännittävä" sinun profiilisi oli?
Mietin että onko minun järkeä edes yrittää tehdä profiilia näillä spekseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kiltin näköinen mies, minusta ei saa jännittävän näköistä millään. Nyt kun asiaa ajattelen niin myös tämä epäilyttää Tinderissä. Olen luultavasti liian nössön näköinen sinne. En tarkoita että näyttäisin peräkammarinpojalta, mutta yksinkertaisesti en näytä kasvoista yhtään miltään pahikselta, eikä minulla ole tatuointeja, eikä ole moottoripyörää josta laittaa jotain jännittävää kuvaa.
Kuinka "jännittävä" sinun profiilisi oli?
Mietin että onko minun järkeä edes yrittää tehdä profiilia näillä spekseillä.
Omakin kasvokuva näyttää todella kiltiltä ja lempeältä, ei siis missään nimessä saa mitään pahiskuvaa siitä. Oikeessa elämässä en kyllä niin kiltiltä näytä, mutta se kuva nyt sattui olemaan. Harrastuksiin liittyen kuvat oli aika perus, toinen liittyy laskuvarjohyppäämiseen (oikeasti mun harrastus) ja toinen on salikuva, tosin ei peilin kautta otettu vaan treenin yhteydessä otettu kuva. Profiiliteksti on lattea ja ihmettelenki et, miten saan sillä profiililla edes tykkäyksiä. Oikeasti oma profiilini on todella surkea, joten jos vähäänkään panostat niin varmasti saat luotua paremman kuin itselläni on. Jos haluaisin, niin voisin tehdä paljon paremman profiilin, mutta viihdyn tällä hetkellä yksin :)
Tärkeintä on varmaankin itsellä tuo kasvokuva eli jos haluat parisuhteen, niin uskoisin semmosen hymyilevän, kiltin ja lempeän kasvokuvan vetoavan. Mitään moottoripyöriä tai autoja ei oikeasti profiiliin kannata laittaa, harvaa naista kiinnostaa ne. Paitsi jos ne on sun harrastuksia/intohimoja, niin silloin se on viehättävää. Ja siinä yksi asia, eli ilmoita omat intohimon kohteet ja harrastukset. Niistä on helppo sitten aloittaa keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, kymmeniä matchejä, viimeisen kanssa seksiä ja tästä näyttää syntyvän ihan vakava parisuhde. Itse etsin tuolta oikeasti suhdetta, enkä mitään yhden illan juttuja. Niitä löytää sitten ihan muualta. :D
Ja taidat olla Tinder-mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, koskaan kaikki, mitään.
Minun pari tuttua on löytänyt aviopuolison Tinderistä, ei ole ehkä yleistä mutta mahdollista siis sekin =)
Tinder-miehen tarinoita.
KAIKKI NAISET ukiuliuli
IHAN KAIKKI
PILALLA
uliuliuli.....
0/5
Totta kai. Ei siellä saa olla jos ei harrasta jokaisen matchin kansss. Lue säännöt.
Selvennän, että itse en siis löytänyt miestä Tinderistä.