Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fantasia

Vierailija
22.05.2020 |

Painat minut sängylle ja naulitset lantiollasi jalkani erilleen. Huohotan kauhistuneena; "lopeta, et saa..." Naurahdat, ja lukitset toisella jättiläismäisellä kämmenelläsi kummatkin käteni pääni päälle. Toinen kätesi alkaa leipoa ja lypsää rintaani, välillä nänniä pyöritellen ja hellästi puristellen. Suutelet samalla kaulaani pitkin imasuin. Tunnen tahtomattani, miten alapääni sykähtää kiimasta. Makaan hiljaa allasi ja annan sinun työstää ruumistani. Mahlaa alkaa hiljalleen valua ulos pakottavasta reijästäni. Asetat peniksesi aukolleni. Kuin huumattuna ja puoliksi tukehtumaisillani odotan sisään tunkeutumistasi, pystymättä sanomaan yhtään mitään...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis alkaa vähitellen laajentaa aukkoani. Työntö käy yhä vaativammaksi ja lopulta sykkivä valtava valtikka tunkeutuu käytävääni, kipeästi lihaani levittäen. Vingahdan tuskaisasti; varovasti kiltti, pliis...

Pysäytät liikkeesi, tartut leukaani ja murahdat käskevästi: "Suutele minua!". Huulesi painuvat vaativina omilleni. Kamppailen hetken itseni kanssa, sitten annan periksi ja vastaan varovasti suudelmaan. Pienet suudelmat syvenevät syvenemistään, kätesi soutavat kyljilläni ja kalusi sykkii jykevästi sisälläni. Oma alapääni alkaa reagoida ja vastata jytkeeseen pitkillä supistuksilla. Sen tuntiessasi kiihkosi kasvaa, suutelet minua suorastaan väkivaltaisesti ja mäntäsi alkaa taas liikkua sisälläni. Sekä ylä- että alapääni ovat käytössäsi ja tunnen oloni täysin avuttomaksi kaarnalaivaksi hirmumyrskyssä.

Vierailija
2/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat suutelemasta, kohennat asentoasi, Tartut kummallakin käsilläsi omiini ja lukitset ne tiukasti sängylle. Täysin avuttomana otan vastaan kun kiihdytät vähitelle tahtia ja työnnyt yhä vaativammin yhä syvemmälle. Huohotan ja inisen, alapääni litisee omaa kiimalimaani ja sinun peniksestäsi vuotavaa mahlaa. Pelkään kipua kun alat työntyä yhä kiivaammin kohdunsuutani vasten ja yritän rentoutua. Peniksesi pääsee solahtamaan kriittisen kohdan yli ja saavutat äärimmäisen pohjani. Olet voittanut ja valloittanut minut kokonaan. Näen voitonriemun silmistäsi, kun alat nuijia minua syvyyksiin hirmuisella voimalla. Häpeän itseäni, mutta en voi olla huutamatta ja ulisematta, kun kerta toisensa jälkeen isket minua herkimpään ja salaisimpaan paikkaani. Tuskansekainen kiima kasvaa sisälläni, tuntuu kuin tämä olisi kestänyt jo ikuisuuden. Vähitellen tuntuma tiiivistyy sakeaksi salaman odottamiseksi. Lantioni kiristyy kiristymistään äärimiilleen, ärjyt tunkeutuessasi yhä tiukkenevan lihani läpi. Sitten salama iskee lävitseni ja valtavien kouristusten vallassa huudan alkukantaista huutoa. Samaan aikaan peniksetäsi pulppuaa sakeaa kermaa suojaamattomaan naisen kolooni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika hyvä...        . .... .. .. .... .

..

Mutta tällaisia kirjoittelevat miehet....

Mies tosin olen itsekin, hoikka, ja ihan tavattoman sirot sormet miehen sormiksi...

Vierailija
4/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi tällaisia kirjoittelisivat vain miehet? Minä olen nainen. t. kirjoittaja

Vierailija
5/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeamisen uuvuttama ruumiini kelluu kuin pehmeässä unitilassa. Makaan puolitiedottomana, raajat levällään allasi, lihaksikas kehosi painaa minut tiukasti vasten vuodetta. Pehmentynyt peniksesi viipyy yhä sisälläni. En tiedä kauanko makaamme niin, mutta lopulta liikahdat. Liikahduksesi saa vatsalihakseni kouristumaan, ja pilluni sykähtämään. Peniksesi vastaa oman pilluni sykkeeseen, se kasvaa nopealla tahdilla taas siksi suureksi ja hurjaksi lemmennuijaksi, joka minua äsken moukaroi.  Nostat pääsi ja katsot minua silmiin. Silmistäsi paistaa hurja ja huvittunut, nälkäisen saalistajan katse. Silmät laajenneina katson sinua ja näen uuden session alkavan näillä sekunneilla. Uuden, todella pitkän ja armottoman session.

Vierailija
6/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukeamisen uuvuttama ruumiini kelluu kuin pehmeässä unitilassa. Makaan puolitiedottomana, raajat levällään allasi, lihaksikas kehosi painaa minut tiukasti vasten vuodetta. Pehmentynyt peniksesi viipyy yhä sisälläni. En tiedä kauanko makaamme niin, mutta lopulta liikahdat. Liikahduksesi saa vatsalihakseni kouristumaan, ja pilluni sykähtämään. Peniksesi vastaa oman pilluni sykkeeseen, se kasvaa nopealla tahdilla taas siksi suureksi ja hurjaksi lemmennuijaksi, joka minua äsken moukaroi.  Nostat pääsi ja katsot minua silmiin. Silmistäsi paistaa hurja ja huvittunut, nälkäisen saalistajan katse. Silmät laajenneina katson sinua ja näen uuden session alkavan näillä sekunneilla. Uuden, todella pitkän ja armottoman session.

Ja sit maa herasin ja battlefield game was totally over, eika edes peitto ollu marka

Vierailija
7/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit maa herasin ja battlefield game was totally over, eika edes peitto ollu marka

Jaaha, kurjaa että sulle käy aina niin. Minä taas en koskaan herää mielikuvitusmaailmastani ;)

Vierailija
8/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The day after:

Seuraavana aamuna heräsin siihen, että aurinko paistoi ikkunasta silmiini. Märät lakanat olivat kietoutuneet alaruumiini ympärille, muuten olin ilman peittoa. Ei kuitenkaan ollut kylmä, aurinko lämmitti. Katsoin ympärilleni ja huomasin että olit poissa. Olisikohan minulla nyt tilaisuus livahtaa tieheni? Vääntäydyin vaivalloisesti pystyyn, vaikka tunsin olevani kipeä ja murjottu joka puolelta. Seisoessani sisääni varastoitunut sperma alkoi valua noroina pitkin jalkojani. Kosketin varovasti jalkoväliäni ja sävähdin kipeää kirvelyä. Näin hiertyneenä en kyllä kestäisi enempää panemista. Olisi pakko päästä karkuun.

Lähdin kohti ovea, mutta samassa se aukesikin nenäni edestä ja seisoit siinä alasti - suurena, vahvana, ja täytyi vastahakoisesti myöntää, että erittäin hyvän näköisenä - mutta tässä tilanteessa myös äärettömän pelottavana. Sydämeni jätti lyönnin väliin, vatsani pohjaan tipahti kylmä kivi ja jähmetyin paikalleni pelosta. Arvasitko, että yritin paeta? Rankaisisitko minua jotenkin? Ottaisitko minut taas huolimatta siitä, mitä tuskaa se minulle aiheuttaisi?

Seisoit hetken minua katsellen ja varmasti luit minua kuin avointa kirjaa - jokainen soluni huokui sitä miten syyllinen ja peloissani olin. Sitten astuit nopeasti lähemmäs ja kaappasit minut syliisi kuin pikkulapsen. Et kuitenkaan kuljettanut minua takaisin sängylle, vaan käännyit ulos päin. Ovesta ulos astuttuasi käskit minua katsomaan ympärilleni. Olimme korkealla kukkulalla, joka sijaitsi pienehköllä saarella. Saaren ympärillä ei näkynyt mitään muuta kuin vettä. Ilmeisesti olimme jossain etelässä, koska saarella oli palmuja ja talon vierellä kasvoi viinirypäleitä. Alhaalla  rinteessä näytti olevan viljelmiä ja joitain kotieläimiä.

"Katso minua silmiin!" sanot matalalla äänellä. Käännän kasvoni puoleesi ja  ponnistelen pystyäkseni katsomaan sinua, vaikka tekisi mieli sulkea silmät ja yrittää paeta todellisuutta. "Olen vuokrannut tämän paikan vuodeksi", sanot. "Laiva tulee vuoden päästä hakemaan meidät, sitä ennen et näe muita ihmisiä. Tämän ajan olet täysin ja kokonaan minun omaisuuttani. Teen sinulle aivan mitä haluan ja kaikki vastustelu on tyhmää ja vahingollista. Sinun tehtäväsi on nyt antautua ehdoitta. Ymmärrätkö?"

Totta puhuakseni en juurikaan pysty ymmärtämään, pääni lyö aivat tyhjää.  Mutta tajuan kuitenkin nyökätä ja vingahtaa epämääräisesti. Kun lähdet kävelemään rinnettä alas, painan pääni vasten olkapäätäsi ja kiedon käteni sovittelevasti kaulaasi. Toivon hartaasti, että olisit edes mahdollisimman kiltti minulle.

Vierailija
9/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samaan aikaan peniksetäsi pulppuaa sakeaa kermaa suojaamattomaan naisen kolooni..."

🤮

Vierailija
10/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samaan aikaan peniksetäsi pulppuaa sakeaa kermaa suojaamattomaan naisen kolooni..."

🤮

Inhoat sitten aivan olennaisesti naiseuteen liittyvää asiaa. Itse rakastan yhdynnässä juuri sitä, että saan spermaa sisääni. Sen lisäksi pitää olla ilman ehkäisyä, että on raskauden mahdollisuus. Se on aivan äärimmäisen kiihottavaa, ja saa minut todella tuntemaan oman naisen paikkani ja tehtäväni.

Vierailija
11/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Inhoat sitten aivan olennaisesti naiseuteen liittyvää asiaa. Itse rakastan yhdynnässä juuri sitä, että saan spermaa sisääni. Sen lisäksi pitää olla ilman ehkäisyä, että on raskauden mahdollisuus. Se on aivan äärimmäisen kiihottavaa, ja saa minut todella tuntemaan oman naisen paikkani ja tehtäväni.

Alistun tavallaan koko elämän edessä. Minun osani on kärsiä epämukavuutta ja kipua, koska olen nainen. Mutta voin tehdä siitä itselleni suuren nautinnon, koko elämäni on niin tavallaan yhtä suurta kiihotusta.

Vierailija
12/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

En inhoa. Rakastan tunnetta kun sisääni lauetaan. Tuo sanamuoto oli vaan puhtaasti oksettava. Näen kynän varressa Kalevi 62-veen. Peräkammarin neitsytpojan, joka mielestään osaa kirjoittaa kiihottavasti.

Jotenkin en myöskään usko että 'saa minut todella tuntemaan oman naisen paikkani ja tehtäväni' olisi sen enempää naisen kirjoittamaa tekstiä. Toivon ainakin että ei ole.

Vierailija
13/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

En inhoa. Rakastan tunnetta kun sisääni lauetaan. Tuo sanamuoto oli vaan puhtaasti oksettava. Näen kynän varressa Kalevi 62-veen. Peräkammarin neitsytpojan, joka mielestään osaa kirjoittaa kiihottavasti.

Jotenkin en myöskään usko että 'saa minut todella tuntemaan oman naisen paikkani ja tehtäväni' olisi sen enempää naisen kirjoittamaa tekstiä. Toivon ainakin että ei ole.

No kyllä se on naisen kirjoittamaa ;D

Naisena olen lähtökohtaisesti olento, joka synnyttää. Kaikki muu naiseuteen liitetty on vain joko synnyttämiseen kehällisesti liittyviä asioita tai sitten aivan turhia kulttuuriin liittyviä oletuksia. Naaras on biologisesti olemassa synnyttääkseen. Tämä on ihan tieteellinen fakta.

Vierailija
14/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seisoessani sisääni varastoitunut sperma alkoi valua noroina pitkin jalkojani. Kosketin varovasti jalkoväliäni ja sävähdin kipeää kirvelyä"

- ei ole naisen kirjoittama

- nainen tietää, että spermat valuvat ulos jo yön aikana, ei ylös nouseminen siihen vaikuta

- Seppo taas esiintyy naisena XL Slogit jalassa tappi bebassa

- tosi unelmaa herätä kirvelyn, kun pantu kuivana

Vierailija
15/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

No kyllä se on naisen kirjoittamaa ;D

Naisena olen lähtökohtaisesti olento, joka synnyttää. Kaikki muu naiseuteen liitetty on vain joko synnyttämiseen kehällisesti liittyviä asioita tai sitten aivan turhia kulttuuriin liittyviä oletuksia. Naaras on biologisesti olemassa synnyttääkseen. Tämä on ihan tieteellinen fakta.

Hyi helvetti. Ihan sama oletko Seppo vai Seija.

Vierailija
16/17 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut Kettu kirjoitti:

"Seisoessani sisääni varastoitunut sperma alkoi valua noroina pitkin jalkojani. Kosketin varovasti jalkoväliäni ja sävähdin kipeää kirvelyä"

- ei ole naisen kirjoittama

- nainen tietää, että spermat valuvat ulos jo yön aikana, ei ylös nouseminen siihen vaikuta

- Seppo taas esiintyy naisena XL Slogit jalassa tappi bebassa

- tosi unelmaa herätä kirvelyn, kun pantu kuivana

Sinänsä aivan sama miksi minua kuvittelet, mutta siinä olet väärässä, etteikö voisi smägmää valua vielä aamullakin. Ja mun unelma, mee pois jos ei sua innosta XD

Vierailija
17/17 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovettuisipa omanikin noin nopeasti uudelleen laukeamisen jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi