Nainen istui koiran kanssa puiston penkillä!
Siis eikö joillain ole mitään tajua?! Koiran paikka ei todellakaan ole siinä penkillä. Eikö tällainen koiran omistaja ajattele ollenkaan muita?
(Lisäksi vielä aivan typerän näköistä.)
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Vielä kauheampaa on kun jotkut pitävät koiraa penkillä julkisissa, metrossa ja bussissa. Minä en ainakaan halua itseeni koiranpaskaa, karvoja ja kirppuja. Allerginenkin olen.
Ei varmaan juuri kukaan anna koiran siihen istua jos on jäänyt paskaa peppukarvoihin. Jos taas ei ole, niin ei siitä mitään kakkaa tuoliin jää. Kirppuja ei Suomessa lemmikkikoirilla ole juuri koskaan. Karvat vie kyllä tuuli äkkiä pois ulkopenkiltä, samoin allergeenit yleensäkin.
Se ei voi olla varmaa, koska olen tavannut ihmsiä, joiden mukaan koira allergisoi jos se on kymmenen metrin päässä. Huoooh.
Linnut paskoo penkille. Ja vanhemmat antavat lapsiensa kengät jalassa kiipeillä penkeilke. Tosi inhottavaa
Vierailija kirjoitti:
Ja myös minun kaikki koirani lähtevät tästedes istumaan puistojen penkeille. :)
Voi millaisia ankeita ja ikäviä ihmisiä täällä, levittävät pahaa oloa ympäristöönsä koska ovat kateellisia toisille jotka osaavat nauttia elämästään.
Sinun koirasi lentävät siitä kuin leppäkeihäät, kun me menemme ohi.
Koirien rakastaminen on lisääntynyt hurjasti. Koiria hankitaan ennätysmäärin. Eikä niitä riitä edes kaikille halukkaille. Olen etsinyt koiraa jo pitkään.
Koira lisää ihmisen hyvinvointia ja myös vastustuskykyä. Juuri bakteeriensa ansiosta. :)
Suositaan koiraa AP llekin
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin koira kuin housuihinsa kuseva ja paskova humalainen.
Mieluummin ei kumpikaan.
Minä istun kissan kanssa puiston penkillä, onko kauheaa? P askasempii on kuule monet ihmiset ja et tiedäkään kuinka moni puli kuseksii penkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Koirien rakastaminen on lisääntynyt hurjasti. Koiria hankitaan ennätysmäärin. Eikä niitä riitä edes kaikille halukkaille. Olen etsinyt koiraa jo pitkään.
Koira lisää ihmisen hyvinvointia ja myös vastustuskykyä. Juuri bakteeriensa ansiosta. :)
Suositaan koiraa AP llekin
Kissa on itselleni paras lemmikki
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Minä istun kissan kanssa puiston penkillä, onko kauheaa? P askasempii on kuule monet ihmiset ja et tiedäkään kuinka moni puli kuseksii penkkeihin.
Kossa ei haittaa, koira haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi millaisia ankeita ja ikäviä ihmisiä täällä, levittävät pahaa oloa ympäristöönsä koska ovat kateellisia toisille jotka osaavat nauttia elämästään.
Taidat olla sen hässäkkämiehen vaimo :D
Nehän on jo täynnä jo pulujen ja puliäijien paskaa.
Haluatko viereeni istumaan? Nyt korona aikana on hyvä että koira vieressä istumassa etkä sinä. Koira auttaa pitämään turvavälin
Tänne on varmaankin yksi ja sama ihminen kirjoitellut negatiiviseen sävyyn. Monet viestit kuulostaa saman henkilön kirjoittamalta.
On se sääli kun jotkut vihaa koiria noin paljon, keksisivät muuta tekemistä. Menenkin lohduttamaan itseäni ottamalla rakkaan koirani viereen tuohon sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Koirat POIS PENKEILTÄ!!!
Koirat Ja Kissat PENKEILLE KYLLÄ KYLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei muuten lennä vaan te lennätte lähimpaan putkaan ja haasteet tulee siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää...
Mieluummin koira kuin housuihinsa kuseva ja paskova humalainen.