Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sektion tehneet ovat niin katkeria? Harmittaako jokin?

Vierailija
05.07.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syistä, mutta enpä muutenkaan olisi lähtenyt alakautta synnyttämään riemusta kiljuen. Lapseni syntymä oli mukava ja rauhallinen tilanne ja mikä parasta mulla ei ollut kipuja missään vaiheessä, ei edes jälkeenpäin. Mistä mun pitäis olla katkera? Mitä mä olen jäänyt paitsi?

Vierailija
2/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä muuten kirjoittaa sektion tehneet? Kun sen sektionhan tekee lääkäri, äitihän ei tee sektiossa mitää, hän vaan makaa. Miksi sektioita tekevät lääkärit ovat katkeria? Aika hassua.. Työtäänhän he vaan tekevät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle tehtiinkin hätäsektio! Ihmetyttää nuo synnytystapojen arvostelijat. Eikö se lopputulos ole tärkein: vauva syntyy elossa. Minä olen onnellinen, että vauvani henki säästyi sektiolla :)

Vierailija
4/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kokenut sektiota, vaan kaksi alatiesynnytystä. Tokassa raskaudessa oli yhdessä vaiheessa vaara joutua sektioon, koska istukka oli aluksi lähellä kohdunsuuta. Onneksi en sitten siihen joutunut, kun pelkään leikkauksia.

Mutta on typerää tällainen sektion ja alatiesynnytyksen erottelu. En koe olevani mitenkään parempi äiti kuin sektion kokenut.

Vierailija
5/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitä nyt kehtaa sanoa, että lapsen henki pelastettiin sektiolla??!!

tosi noloo, hei...

Vierailija
6/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuopuksen syntymän jälkeen. Ennen sitä en tuntenut minkäänlaista kateutta tai katkeruutta muita kohtaan. Olin vain onnellinen siitä, että esikoinen selvisi syntymästään hengissä.

Vierailija
7/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kohtu revennyt ponnistuksessa joten siksi leikattiin.

Oiskos pitänyt heittäytyä " herran haltuun" ja synnyttää alakautta?

Vierailija
8/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan karjua viimeisen asti ettei sektiota vaikka vauvasi kuolisi ilman sitä. Eipä ole ap:tä älynlahjoilla siunattu...

Vierailija
9/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut siitä ja toivonut sitä, mutta elämässä ei aina käy niin kuin suunnittelee. Onneksi minulla on kuitenkin kaksi tervettä lasta ja itsekin olen hengissä, kiitos section.

Mutta olkoot tämä asiallinen vastaus ei niin asialliseen aloitukseen.

Vierailija
10/10 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yhtä ylpeä siitä oli mulle tehty sitten sektio tai olimpa synnyttänyt sitten alateitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä