Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen silmieni ummistamista päivitän teille miekkostilanteen

Vierailija
22.05.2020 |

Eli suhde jatkuu ns. ex-miekkosen kanssa🖤 Hänestä huomaa, että on oikeasti pahoillaan. Tuntuu niin oikealta olla hänen kanssaan, kaikki on tuttua🖤 Esimerkiksi ennen kehotin aina olemaan juomatta liikaa (ei miekkonen oikeasti edes juo liikaa eikä ole koskaan KÄNNISSÄ. Se oli vain jokin sellainen että aina tuli automaattisesti, että älä juo liikaa XD) Nykyään en enää edes sano sitä, koska tiedän ettei ole tarvetta.

En myöskään stressaa niin kovin, kun vastaukset kestävät. Tiedän ettei miekkonen tykkää tekstareista, joten annan armoa XD. En minä jatkuvaa pommitusta kaipaisikaan. Mutta ennen olin jotenkin epävarmempi asian laidan suhteen.

Mitäs muuta. En tiedä, jotenkin vain oikea olo🖤 Olin oikeastaan hämmentynyt siitä kuinka hyvin miekkonen osaa käsitellä minua XD Riitaisassa vaiheessa sanoin, ettei minua kiinnosta pätkän vertaa ja käskin häntä jättämään minut rauhaan. Siitä huolimatta hän otti lopulta yhteyttä ja osasi lukea minua hienosti🖤

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että suurin osa vihaa yli kaiken jos miekkonen ei usko kerrasta. Minä tykkään siitä, että miekkonen on itsevarma (tai ainakin vaikuttaa siltä) eikä piittaa vihaisista puheistani XD. Se todistaa, että hän tuntee minut🖤 Tietysti asia olisi eri, jos olisin tavannut jonkin miekkosen yhden kerran ja ilmoittaisin, etten ole kiinnostunut. Ja silti hän vain jatkaisi ja jatkaisi loputtomasti, vaikka mitään kipinää ei olisi ollut. En siitä tietenkään tykkäisi.

Vierailija
2/3 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkosen kanssa sovittiin yhdestä kaupasta, että hän ostaa minulta tavaran x. No sitten hän peruikin homman, minua vtutti koska halusin oikeasti eroon tuosta tavarasta (vain siksi, että se ei mahdu sille varattuun paikkaan. Muuten se olisi aivan ihana.) En raivonnut miekkoselle, vaikka ärsytti peruminen. Sekin on hienoa, että hän uskalsi sanoa ei. Ja tulee siitä vähän sellainenkin olo, että ehkä hän tiesi että otan sen hyvin joka tapauksessa🖤 Ehkä hän ajatteli että olen niin ihana, etten kuitenkaan suutu🥴🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme