Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni pysynyt aikuisikänsä (eli 18v eteenpäin) suunnilleen samoissa mitoissa?

Vierailija
22.05.2020 |

Nyt puhun siis normaalipainossa tai hoikkana. Lihavana pysymiseen ei paljoa itsekuria tarvita :D

Minä olen 32v. Kaksi lasta olen synnyttänyt ja nuorempi nyt 1,5v. Olen ihme kyllä pysynyt n.17 vuotiaasta asti näissä samoissa mitoissa. Painan 54kg ja olen 160cm. En ole laiha, mutta normaalipainoinen. Olen aika lihaksikas ja liikunnallinen.

Äitini on n.100kg ja minua lyhyempi ja sisko n.80kg ja minun pituinen. Eli ei ainakaan geeneisä ole kehumista. Suku täynnä lihavia.

En osaa sanoa mikä olisi oma salaisuuteni. Syön ihan hirveästi herkkuja!!! Mutta toisaalta liikun tosi paljon päivittäin. Osaatteko muut sanoa syytä painonhallintaanne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 29 ja ollut 18v asti jotain 60-70 kg väliltä. Pituutta on 168cm. Yleensä (kuten tälläkin hetkellä) painan 65kg. Painoin saman verran 10v sitten.

Vierailija
22/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen. - pysynyt nyt viimeiset noin 20 vuotta samoissa mitoissa. - Ja toivosin tyyliltäni olevani ajattoman tyylikäs ja elegantti koska moni päivittäisessä käytössä oleva vaatteeni on samanikäinen. Oikeasti en varmaankaan  ole, kuin satunnaisesti.

Vaan mitä minun pitäisi tehdä näille vanhoille vaatteille, kun monet niistä ovat kuitenkin enimmäkseen puhtaita ja ehjiä ja ihan ns. siistejä.

Mutta kyllähän ainakin osasta näkee jo, etteivä ole aivan tämän päivän tyyliä, eivätkä niitä, joita kutsutaan kauniiksi vintage vaatteiksi. -Jota ehkä auttaisi jos olisivat jotain (muka) arvostettua merkkiä; siis ikäänkuin nyt luulisin, että merkki tekisi vaatteesta arvokkaamman tai tyylikkäämmän ja haluttavamman.

. Harmi kyllä. Niin se kyllä hieman tekeekin; merkki saattaa lisätä haluttavauutta 

Vaikka en minä sitäkään ymmärrä, että jos olen ollu niin hölmö. että olen ostanut joskus n.n merkkipaidan xxx €:lla niin jos se on edelleen ehja ja puhdas/ siisti, niin miksi minun tulisi myydä se vaikka kirpparilla samalla hinnalla kuin se pusero tai paita, josta maksoin viidenneksen tuon n.n merkkipaidan hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin geeneistä. Minä olen ollut hoikka koko ikäni. Nyt jo pari lasta tehty ja edelleen mahdun lukioaikaisiin vaatteisiini. En ole koskaan laihduttanut, enkä juuri vaaálla käy. Syön mitä tykkään, tosin joka päivä syön kunnon lämpimän aterian. Olen luonnostaan aktiivinen. Touhuan kokoajan jotain. Menen töihin pyörällä, tykkään siivota jne. Lisäksi olen vain geeneiltäni sellainen, että en liho kovin helposti. Elimistö ilmeisesti kuluttaa rasvan melko tehokkaasti.

Vierailija
24/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on laihduttajakansaa.

Vierailija
25/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysynyt, mutta en väitä sen olevan joku geenijuttu tms. Käyn puntarilla joka ikinen aamu ja syön terveellisesti. Olen oppinut vuosien varrella syömään aika vähän ja minulla on aina kotona tietyt vähäkaloriset eväät kaapissa, kuten sokeritonta mehukeittoa.

Vierailija
26/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16-38v. 52-55 kg

38-58v. 62-65kg

Normaalipainoinen. 4 lasta

Miksi aloit lihomaan 38v?

Tuli reippaasti lihasmassaa. Kannoin raksalla mm 1800kpl a'18kg harkkoa ylämäkeen, betoniämpäreitä yms. Vanhemmiten lihakset hiipui mutta massa jäi. Ei haittaa kun kuitenkin on normaalipainon sisällä

Vierailija
27/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v olin 167cm 48kg

32v olen 167cm 54kg.

Lihasta on tullut lisää, teininä olin pieni ruipelo. En pahemmin harrasta liikuntaa, mitä nyt pyöräilen pari kilsaa päivässä metrolle.

Vierailija
28/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään itsekuria, mutta olen pysynyt mitoissa ja kuosissa 16-18v -> 63 v.

Paino on "noussut" 57 -> 61 kg, mutta se on sitä itseään eli lihasta. Teininä olin pikemmin laihaläski, jonka lihaskunto olematon. Uusia vaatteita ei ole tarvinnut ostaa koskaan siksi, etten mahtuisi entisiin. Kolme lasta olen synnyttänyt 27-37 ikävuosien välillä. Odotusaikana paino lisääntyi 5-6 kg, mikä karisi kokonaan muutamassa päivässä synnytyksen jälkeen.

Olen semmoinen "kuivakas" , ja minulla on nopea aineenvaihdunta, olen sähäkkä tyyppi muutenkin. ;-)

Pituuteni oli nuorena 168 cm, josta ehkä sentti lähtenyt.

Vierailija
29/29 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lukion 1. luokalla yritin laihduttaa - olin silloin 17 vuotias ja painoin 58 kg.

Olen nyt 50-vuotias ja painan edelleen 58 kg.

Tässä välissä on ollut muutaman kilon vaihteluita. Alimmillani olen painanut 53 kg ja painavimmillani 63 kg. Kaksi lasta olen synnyttänyt. Pituutta minulla on 172 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan