Saisinpa naisen, jonka kanssa voisin vaikka matkustella
Olen elänyt koko elämäni yksin. Koulutus diplomi-insinööri. Toisinaan olisi kiva lähteä jonkun naisen kanssa matkustelemaan, mutta tässä tulee mutta. En todennäköisesti tule koskaan saamaan muita kuin sellaisia, jotka on niin saatanan isoja etteivät edes mahdu lentokoneen penkille istumaan, lapsia on miljoona tai sitten omistavat muuten vain pelkän tuulen huuhtoman (ison) perseen eivätkä ole koskaan edes käyneet ulkomailla. . Miksi itselleni on annettu sellainen ulkonäkö, etten voi älyllisesti ja taloudellisesti yhtä menestyvää naista saada. Vain tuollaista heikompaa ainesta.
Nyt olen matkustellut pääosin yksin, mutta tietenkin on päivänselvää, ettei minusta mitään rantalomailijaa saa. Todennäköisesti vain kuolaisin katkerana seksikkäitä vartaloita rannalla. Kaikki Euroopan maat on tullut kierrettyä, joko töiden tai lomailun merkeissä.
M34
Kommentit (30)
Suurimmalla osalla sinkkunaisista tuntuu olevan se rakkain harrastus matkailu. Itse kun en matkailusta kauheasti perusta, voin kyllä käydä, mutta sellainen koko elämä pyörii matkailun suunnittelun ympärillä ei oikein kiinnosta. Monilla tapana käydä vuodessa useita matkoja. Muuten eletään kituuttaen väliajat.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa naisen, jonka kanssa ei tarvitsisi matkustella. Voitaisiin olla ihan rauhassa ja nauttia pienistä asioista. Pikkuretket kotimaassa riittäisivät.
Näitä ei oikeasti ole. Naisilla hirveä ilmastoahdistus ja silti lennellään ristiin rastiin, koska instagramin tyrkytkin tekee niin ja se on sitä oikeaa elämää. Pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi matkustella miehen kanssa? Ei siihen sukupuolta tarvita.
Tulipa mieleen kuinka yksi eksäni sanoi meidän matkustellessa, että onpa mukavaa olla naisen kanssa liikkeellä. Kuulemma matkustelu miespuolisen sukulaisen kanssa ei ollut kivaa, kun oli kiusaantunut siitä, että jotkut voivat luulla homopariksi... Hohhoijakkaa, että sellasta.
Kirjoittavatko dippi-inssit nykyään noin surkeaa tekstiä?
Hämmästyttävää.
No yök. Olen 27 normaalipainoinen sinkku, lapseton yrittäjä nainen, itsestäni niin sisäisesti kuin ulkoisesti huolta pitävä ja mielestäni nätti. Rakastan matkustelua, seikkailemista uusissa paikoissa ja kulttuuria. Mutta en kyl lähtisi tuollaisen miehen kanssa yhtään mihinkään kun ulkonäkö on kaikki kaikessa. Olen itse treffannut eri näköisiä ja painoisia laidasta laitaan ja persoonallisuus on se joka on tärkein. Vaikutat keskenkasvuiselta kun naiivisti kirjoitit aiheestakin noin ja oletit että saisit sympatiaa! Sain makeat naurut. XD
Et tosiaan huomaa mikä vika aloituksessasi on? Siitähän se syy selviää miksi et naista saa :D
Kunpa naiset osaisivat kiertää sinut kaukaa, et arvosta ihmistä.
Juu, aloittajan luonteellahan ei ole mitään merkitystä parinhaussa. On suorastaan ihme, että DI-missejä ei kiehnää ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin vaan katsella kun suomalainen ja espanjalainen mies panee ja ottaa siinä vaikka muutaman drinkin.
jos kysyt espanjalaiselta mieheltä kauniisti, hän voi vaikka tehdä sen. Vain sinun vuoksesi.
Saisinpa miehen joka matkustelee. Tänä vuonna oli tarkoitus yrittää tutustua uusiin ihmisiin matkoilla vaan kappas ,mitä kävi, yksi matka ehti peruuntuakin..oma ukko kyhnöttää kämpän nurkassa vuodesta toiseen hakaten jotain stanan fantasiapelejä, ei mitään seikkailunhalua eikä kiinnostusta tulla mukaan hostellireissuille.