Naistennaurattajamiehet työpaikoilla
Tiedättekö tyypin? Juuri ruokalassa katselin, kun n. 60-vuotias lääkäriukko kävi naurattamassa "tyttöjä", jotka 50-60-vuotiaita. Sitten istui "poikien" (eli nuorten lääkärimiesten) kanssa silmät koko ajan hakien naisia joita voisi naurattaa, terävänä kuin varpunen. Mainitut tytöt kikattivat, punastuivat ja vilkuilivat pitkään perään.
Näitä tyyppejä on kyllä joka työpaikalla ja ikäluokassa.
Kommentit (45)
No, kyllähän se laittautuminekin on yksi osa siitä, että haluaa huomioita.
Mutta naisen joka on aina valmis flirttiin huomaa monista jutuista.
Ja vain mies sen voi huomata, naisen katse on jo sellainen että aivan varmasti on flirttiin on valmis, ja ehkä enempäänkin jos alkaa natsata.
Noita jakorasia naisia on kaikilla työpaikoille ja kokenut mies huomaa sen heti.
Jotenka aina kannattaa yrittää jos on tilapäistä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorehko nainen, ja joskus mulle tulee sellainen naistennaurattaja-vaihde päälle töissä. En tajua itsekään miksi. Iäkkäämmät naiset tykkää musta (oikeastaan kaikki tykkää musta töissä) :D Joskus hieman nolottaa, mutta on niin palkitsevaa saada joukko naisia nauramaan iloisina.
Osaisinpa itsekin keventää tunnelmaa, olisi kiva taito mutta luontaisempaa olla vakavaluonteinen, tunnen itseni pelleksi jos yritän jotain.
Nuo flritti naiset kyllä hoksaa heti. Heillä on tietyt elkeet, joista mies huomaa, että ahaa, kiinnostusta on ilmassa.
Tuollaisiin naisiin on todella helppo tutustua ja ottaa kontaktia, ei tule pakkeja koskaan.
Nämä naurattajamiehet ovat yleensä hieman autistisia setämiehiä. Noloja.
Saan vain naiset itkemään. Töissä ja kotona. Oli suu kiinni taikka auki.
Arvelinkin, että naiset alapeukuttaa noiden parin kommentteja.
Totuus nyt vain on se, flirtti on automaattista. Sitä ei edes itse huomaa.
Naisista jotka haluavat flirttailla tai ovat siihen valmiita, sen huomaa mies heti.
Onneksi naiset eivät sitä itse käsitä, ymmärrä eivätkä huomaa.
Luonto on sen niin järjestellyt, sillä ilman tuollaista, kukaan ei koskaan tutustuisi kehenkään, koska ei uskaltaisi lähestyä, kun ei tiedä, saako minkäälaista vastakaikua.
Ja aikojen alusta lähti on mennyt niin, että uros lähestyy naarasta, ja naaras antaa useinmiten tietämättään merkin siitä, että ok, voit lähestyä.
Onko vain palstalla niin tyhmähköjä naisia, vailla tietoa biologiasta ja psykologiasta ja muustakaan, jotka eivätä tälläistä asiaa tiedä?
M. 49 eronnut, 2 lasta ja uusi vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni taitaa olla tällainen työpaikallaan. Valitettavasti.
Kiinnostaa, onko kotona samanlainen? Naurattaako sinua?
Väänsi pitkään vitsiä kaikenlaisesta, mutta minua ei enää naurata kuten alkuaikoina, niin on vähentänyt. Työpaikallaan eivät taida olla niin tympääntyneitä, vielä...
Noin 100% todennäköisyydellä mies saa joltain työpaikkansa naiselta muutakin kuin vain naurut.
Ei ne vitsit edes ole niin hyviä.
Yrittääkö nää testailla keltä heruis pildee?
Vierailija kirjoitti:
Arvelinkin, että naiset alapeukuttaa noiden parin kommentteja.
Totuus nyt vain on se, flirtti on automaattista. Sitä ei edes itse huomaa.
Naisista jotka haluavat flirttailla tai ovat siihen valmiita, sen huomaa mies heti.
Onneksi naiset eivät sitä itse käsitä, ymmärrä eivätkä huomaa.
Luonto on sen niin järjestellyt, sillä ilman tuollaista, kukaan ei koskaan tutustuisi kehenkään, koska ei uskaltaisi lähestyä, kun ei tiedä, saako minkäälaista vastakaikua.
Ja aikojen alusta lähti on mennyt niin, että uros lähestyy naarasta, ja naaras antaa useinmiten tietämättään merkin siitä, että ok, voit lähestyä.
Onko vain palstalla niin tyhmähköjä naisia, vailla tietoa biologiasta ja psykologiasta ja muustakaan, jotka eivätä tälläistä asiaa tiedä?
M. 49 eronnut, 2 lasta ja uusi vaimo.
Tyhmä taitaa olla jossain muualla. Luuletko, etten naisena tietoisesti päätä kuka kiinnostaa ja kuka ei. Kyllä, saatan tuntea biologista himoa mutta jos kyseessä on pelle, kyllä minä siitä teen ihan tietoisen huomion mielessäni ja päätöksen haluanko häneltä yhtään mitään, eli en. Sinä voit toki sillä aikaa luulla mitä haluat.
N28, sinkku
Minä flirttaan takaisin, miehille ja naisille, muutenhan sitä ikävystyy hengiltä. Se on paljon hauskempaa kuin yleinen paheksunta ja kyttäily, kokeilkaa vaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikille flirttailevat ja aina vitsejä vääntävät, omasta mielestään kivat ja hyvännäköiset miehet ovat jokaisen työpaikan kauhistuksia.
Olen niin kyllästynyt noihin ukkoihin, kuin vain olla voi!
Työpaikallani on miehiä töissä ja lisäksi käy päivän aikana niin asiakkaita kuin muutakin miespuolista kävijää, mm. kiinteistähuolto.
Luulevatko nuo kaikki miehet, että jokainen nainen kaipaa juuri heidän flirttiään, huomiotaan tai typerää silmäniskujaan..
Arvostan niin kaikkia niitä miehiä, jotka pysyvät tilanteessa kuin tilanteesa asiallisena ja hoitavat vain asiansa, ovat kohteliaita ja ystävällisiä ja palaavat omiin hommiinsa.
Kyllä miesten tulisi huomata ne naiset, jotka jopa odottavat flirttailua tai huomiota, se kyllä näkyy naisesta heti.
Joten keskittykää miehet vain noihin naisiin ja jättäkää muut rauhaan typeriltä yrityksiltänne.
Nainen huomaa fiksun miehen välittömästi. Toistan, välittömömästi !
Miten näkyy naisesta heti, että haluaa huomiota? Laittautuminenko..?
Minusta ei ainakaan näy. Olen niin ujo että vaikutan varmaan siltä että EN missään nimessä halua huomiota. Vaikka oikeasti siis haluaisin!
Rajansa tuollaisella naisten naurattamisellakin ja typerillä jutuilla, mutta kyllä musta olisi ihan älyttömän tylsää jos kaikki olisivat koko ajan täysin kuivan asiallisia eikä olisi mitään ylimääräistä juttelua, hassuttelua tai flirttailua ikinä. Suomessa on minusta muutenkin jo ihan liikaa tuollaista, vieläkö pitäisi olla enemmän? Huh.
Vierailija kirjoitti:
Minä flirttaan takaisin, miehille ja naisille, muutenhan sitä ikävystyy hengiltä. Se on paljon hauskempaa kuin yleinen paheksunta ja kyttäily, kokeilkaa vaikka!
Minä kutsun sitä ihan jutteluksi jossa heitetään huumoria, en flirtiksi. Olen sellainen iloinen nauravainen kaikkien kanssa, kohteliaasti vanhemmille ikäluokille, sukupuoleen katsomatta. En ikinä flirttaisi muille miehille, rakastan omaani yli kaiken 35 v.jälkeenkin mutta höpöttää voin.
Juupajuu. Ihan kuin yksikään mies metoo:n jälkeen pokailisi limaisesti naisia työpaikalla.
Mutta ehkä teillä on puhe siitä mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorehko nainen, ja joskus mulle tulee sellainen naistennaurattaja-vaihde päälle töissä. En tajua itsekään miksi. Iäkkäämmät naiset tykkää musta (oikeastaan kaikki tykkää musta töissä) :D Joskus hieman nolottaa, mutta on niin palkitsevaa saada joukko naisia nauramaan iloisina.
Osaisinpa itsekin keventää tunnelmaa, olisi kiva taito mutta luontaisempaa olla vakavaluonteinen, tunnen itseni pelleksi jos yritän jotain.
No niin mäkin tunnen itseni pelleksi, välillä vähän liikaakin, mutta silti löydän itseni aina heittelemässä hassuja juttuja sopiviin väleihin ja naurattamassa muita. Olen siis eri henkilö kuin tuo lainaamasi. Mutta hän puki kyllä hyvin sanoiksi tuon että joskus nolottaa mutta on palkitsevaa saada muut nauramaan.
Muistan aiemmasta työpaikasta miehen jonka jokaiseen facekuvaan tai päivitykseen tuli työpaikan naisten ällöjä kommentteja ja hymiöitä. Siis 30 vuotta vanhemmilta naisilta sydämiä ym. Olisi todella ällöä jos miehet tekisivät samaa nuoremmille naisille mutta tämä on ilmeisesti äidillisistä syistä sallittua näin päin....
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikille flirttailevat ja aina vitsejä vääntävät, omasta mielestään kivat ja hyvännäköiset miehet ovat jokaisen työpaikan kauhistuksia.
Olen niin kyllästynyt noihin ukkoihin, kuin vain olla voi!
Työpaikallani on miehiä töissä ja lisäksi käy päivän aikana niin asiakkaita kuin muutakin miespuolista kävijää, mm. kiinteistähuolto.
Luulevatko nuo kaikki miehet, että jokainen nainen kaipaa juuri heidän flirttiään, huomiotaan tai typerää silmäniskujaan..
Arvostan niin kaikkia niitä miehiä, jotka pysyvät tilanteessa kuin tilanteesa asiallisena ja hoitavat vain asiansa, ovat kohteliaita ja ystävällisiä ja palaavat omiin hommiinsa.
Kyllä miesten tulisi huomata ne naiset, jotka jopa odottavat flirttailua tai huomiota, se kyllä näkyy naisesta heti.
Joten keskittykää miehet vain noihin naisiin ja jättäkää muut rauhaan typeriltä yrityksiltänne.
Nainen huomaa fiksun miehen välittömästi. Toistan, välittömömästi !
Ei fiksut kuule sun huomiotas kaipaa joten jätä miehet rauhaan
Mun mielestä tuo kommentoija numero 32 on aivan oikeassa.
Olen itse akateeminen, onnellisessa avioliitossa oleva perheenäiti, ja olen työpaikallani huomannut juuri sen, mitä tuo kommentoija kirjoittaa.
Flirttailu on automaattista, sitä ei ihminen itse huomaa, se on joku luonnon järjestämä "konnankoukku".
Joskus säälittää joskus huvittaa seurata useita naisia, miten he käyttätäytyvät miesten läsnäollessa, erityisesti uusien miesten.
Kyllä siinä tunnelma miltei heti sähköistyy, mutta sitä naiset eivät itse huomaa, koska se on syvään rakennettu heidän biologiaansa.
On monia eleitä ja muita merkkejä siitä, miten erilainen ilmapiiri on, naisten keskuudessa, jos läsnä on erilaisissa kokouksissa, palavereissa, tapaamisissa ja illanvietoissa ja työpaikan juhlissa kun läsnä on miehiä.
Vaan mitäpä siitä, näin se on ja tulee aina olemaan.
Tietenkin jokainen on yksilö, mutta pääsääntöisesti ihminen on rakennettu niin, että toinen sukupuoli kiinnostaa. Eikä se ole sidottu siihen, onko varattu vai vapaa.
Toiset ovat luonteltaan villimpiä, vapaampia ja sosiaalisempia, joita ei rajat pidättele.
Mutta loppujen lopuksi näinhän se pitääkin olla. Vain näin ihmiset lisääntyy, ovat tyytyväisiä elämäänsä pikaisistakin onnen hetkistä ja maapallolla ei elämä lopu, niin kauan kun uusia ihmisiä syntyyy.
Miten näkyy naisesta heti, että haluaa huomiota? Laittautuminenko..?