Naistennaurattajamiehet työpaikoilla
Tiedättekö tyypin? Juuri ruokalassa katselin, kun n. 60-vuotias lääkäriukko kävi naurattamassa "tyttöjä", jotka 50-60-vuotiaita. Sitten istui "poikien" (eli nuorten lääkärimiesten) kanssa silmät koko ajan hakien naisia joita voisi naurattaa, terävänä kuin varpunen. Mainitut tytöt kikattivat, punastuivat ja vilkuilivat pitkään perään.
Näitä tyyppejä on kyllä joka työpaikalla ja ikäluokassa.
Kommentit (45)
Meillä on sellainen 30-v. naistennaurattaja. Ei osaa mitään, mutta on "niin mukava" joidenkin mielestä.
"Mitäs tytöt?"
Hahaa, palstan hopeakettu on varmaan tällainen. Tai siis oli, kunnes jäi eläkkeelle.
Mieheni taitaa olla tällainen työpaikallaan. Valitettavasti.
Lääkärinä kehtaa naurattaa. Mutta naurattiko lääkärinaisia, vai muita?
No tuo nyt on aika harmitonta. Sellainen pikkutuhma naurattelu on kamalaa.
Tuo taas on sama juttu kun käytävällä vastaantuleva mies jutustaa niitä näitä vaan jutustaakseen. Saattavat olla vähän yksinäisiä. Ihan vastailen takaisin ja jatkan töitäni.
Olisi aika kamalaa jos mitään flirttiä ei työpaikoilla olisi. Joskus tuo voi olla päälleliimatun kömpelöä, mutta olkoon. Kai se on sitä nähdyksi tulemisen tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, onko kotona samanlainen? Naurattaako sinua?
Esimieheni on sellainen. Ei jaksaisi sen kanssa kauaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, onko kotona samanlainen? Naurattaako sinua?
Väänsi pitkään vitsiä kaikenlaisesta, mutta minua ei enää naurata kuten alkuaikoina, niin on vähentänyt. Työpaikallaan eivät taida olla niin tympääntyneitä, vielä...
Vierailija kirjoitti:
Hoitajilta näyttivät vaatteiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksen mukaan nuo "naurattajat" on niitä kokemattomia ketkä ei omaa naista saa, mutta koittavat luoda itselleen toisenlaista mainetta.
Perustue omaan kokemukseeni ja ystävä- ja tuttavapiiriin kokemukseen sekä seksuaalipsykologiaan olet täysin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksen mukaan nuo "naurattajat" on niitä kokemattomia ketkä ei omaa naista saa, mutta koittavat luoda itselleen toisenlaista mainetta.
Voin omasta puolestani vahvistaa, esitän ja ylikompensoin sillä naurattamisella ja jätkien kanssa "naiset"-jutuilla sitä ettei oikeasti ole juuri kokemusta naisista.
Olen nuorehko nainen, ja joskus mulle tulee sellainen naistennaurattaja-vaihde päälle töissä. En tajua itsekään miksi. Iäkkäämmät naiset tykkää musta (oikeastaan kaikki tykkää musta töissä) :D Joskus hieman nolottaa, mutta on niin palkitsevaa saada joukko naisia nauramaan iloisina.
Äidin huomiota vaille jääneitä nysämunia?
Pitäähän sitä vähän likoille vitsiä murjaista, kikattavat niin kivasti ja kuitenkin unelmoivat meikäläisestä.. pannuhuoneessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajilta näyttivät vaatteiden puolesta.
Aah, klassikko. Ruokalassa kikatellaan, osastolla määräillään, pukuhuoneessa rakastellaan. Sairaalan arkipäivää.
Katkerat huomiotta jääneet naiset taas kotkottamassa.
Työpaikan tyttöset vaan tykkää, kun hopeakettu ilmaantuu pöytään naurattamaan hauskoilla jutuilla 😏😋
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan tyttöset vaan tykkää, kun hopeakettu ilmaantuu pöytään naurattamaan hauskoilla jutuilla 😏😋
Annapas setä tikkarit niin nauretaan.
Nuo kaikille flirttailevat ja aina vitsejä vääntävät, omasta mielestään kivat ja hyvännäköiset miehet ovat jokaisen työpaikan kauhistuksia.
Olen niin kyllästynyt noihin ukkoihin, kuin vain olla voi!
Työpaikallani on miehiä töissä ja lisäksi käy päivän aikana niin asiakkaita kuin muutakin miespuolista kävijää, mm. kiinteistähuolto.
Luulevatko nuo kaikki miehet, että jokainen nainen kaipaa juuri heidän flirttiään, huomiotaan tai typerää silmäniskujaan..
Arvostan niin kaikkia niitä miehiä, jotka pysyvät tilanteessa kuin tilanteesa asiallisena ja hoitavat vain asiansa, ovat kohteliaita ja ystävällisiä ja palaavat omiin hommiinsa.
Kyllä miesten tulisi huomata ne naiset, jotka jopa odottavat flirttailua tai huomiota, se kyllä näkyy naisesta heti.
Joten keskittykää miehet vain noihin naisiin ja jättäkää muut rauhaan typeriltä yrityksiltänne.
Nainen huomaa fiksun miehen välittömästi. Toistan, välittömömästi !