Yliopisto: varasijalla 174
Ei varmaan käytännössä mitään mahdollisuuksia saada opiskelupaikkaa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minne hait? Ei kuulosta realistiselta. Toisaalta itse en ole millään varasijalla, vaikka kirjoitin jopa L:n.
Kolmannelta, olet vähän törppö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne hait? Ei kuulosta realistiselta. Toisaalta itse en ole millään varasijalla, vaikka kirjoitin jopa L:n.
Whaat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaat??
Tajusi vissiin sun viestin väärin.
Ei ole realistista että saisit, valitettavasti.
Minä hain joskus psykalle ja pääsin varasijalle 190 tai jotain. En päässyt sisään. 😂
En edes tiennyt, että johonkin yliopiston -opiskelupaikkaan olisi olemassa yli 100 varasijaa, jolta saatettaisiin ottaa vielä opiskelijoita, jos paikan saaneista joku tai pitäisi kai sanoa jotkut (ilm. moni) luopuisivat saamastaan paikasta. Saanko kysyä mistä opiskelupaikasta on kyse?
Sinkkumies
Täysin mahdollista vielä, kun puolet tuloksista tulematta.
Juhannuksena, kun haku on virallisesti päättynyt ja todelliset varasijat rullaavat, ei ole mitään mahista.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mahdollista vielä, kun puolet tuloksista tulematta.
Juhannuksena, kun haku on virallisesti päättynyt ja todelliset varasijat rullaavat, ei ole mitään mahista.
Nämä varasijat 200 -tyyliset ovat varmaan niitä, joihin on paljon hakijoita ja jonne myös halutaan. Oikis, psyka, lääkis, ehkä luokanopettaja. Valtakunnallisesti hakujono voi jonkin verran liikkua, mutta tuskin noin merkittävästi. Tietysti nyt ollaan vasta todistusvalinnassa ja valintakokeet ovat monilla aloilla vielä edessä, joten kannattaa odottaa rauhassa.