Oletko 40+ naisena huomannut että yhä useammin kiinnostava mies on 55+ nuorekas ja vireä mies eikä omanikäinen
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi vastaukset menevän 50/50
Aika tasan menee, toiset tykkää, toiset taas ei
Ei mene. Katso nyt hyvä mies tosiasioita silmiin. Hanki vaikka joku mukava harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa ajatuskin vanhasta ukosta. Kamalia näkyjä. Kuka voi vanhan ukkelin kanssa olla?
Varmaan kaikki, jotka eivät ole yhtä pinnallisia kuin sinä ja jotka tajuavat jotain rakkaudesta.
Sinäkin vanhenet. Milläs meinaat sitten houkutella, kun ulkonäkö on mennyt.
Rakastuisiko mies 15 vuotta vanhempaan naiseen? Ihan luonnollista, että tuo tuntuu vastemieliseltä. Molemmista sukupuolista.
Mulle iällä ei olisi niin suurta merkitystä, jos nyt kuitenkin samaa sukupolvea oltaisiin. Harmi vaan, että kukaan ei herätä mitään tunteita. Ei vanhempi, ei nuorempi, ei samanikäinen. Ei vaan tunnu missään, kukaan.
Täytin juuri 40. Minua kiinnostavat 35-45-vuotiaat miehet ja näyttää flaxi käyvän.
Nuorekas ja vireä.... Yhhhhh.
Kuka kuvailee itseään noin, ei kukaan jolla on järkeä päässä. Pitääkö se sitä jonain plussana, että "IIK, onpas tuo Tauski kakkonen tosi vireän ja nuorekkaan oloinen." Ei se ole kehu!
Kysyt: Arvaa minkä ikäinen olen? Ja sulle vastataan "Et näytä päivääkään yli nelivitoselta " (hehheh,etpä tosiaan mutta odotat että niin sanotaan)
Toinen ällötys on itsensä herrasmieheksi esittelevä. Anna että se toinen tekee omat päätelmänsä.
Ei kiitos, kiinnitän huomioni ihan muuhun ihmisissä, iästä viis. Parasta on kun löytää ihmisen joka on sinut itsensä kanssa, oli 28, 48 tai 68. Epävarmuus on surullista
No en todella. En haluaisi juuri eläkkeelle jäätyä alkaa hoitamaan dementtiä vaippapapparaista, kun olisi hetki aikaa käyttää itselle ja puolisolle, harrastuksiin, matkailuun jne. Eli oman ikäinen puoliso just hyvä. Toki kumpi tahansa voi sairastua tai loukkaantua mutta että alkaisi ehdoin tahdoin etsimään parikymmentä vuotta vanhempaa miestä niin ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v naisen kannattaa katsella vähemmän vireää koska jos halut itsellä loppuu vaihdevuosien aikana mies hiipuu samalla
Päin vastoin. Naisilla testosteronitaso sihteessa nousee kun vaihdevuosissa estrogeenin määrä tippuu. Miehillä jo 30 v testosteroni tasot tippuu. Testosteroni on se hormoni, joka saa aikaan seksuaalisen halun. Ikääntyessään naiset haluaa enemmän ja saavat paremmin orgasmeja kuin nuorempana. Miehiltä taas halut ja kyvyt laskee. Tästä syystä yli 40 naiset ottavat mieluummin nuoremman rakastajan.
Heh ihmeesti lähipiirissä kavereilla naisten halut loppuu 45+ iässä
Olisiko syy vastapuolessa, jos seksi ei enää kiinnosta miehensä kanssa? Ainakin itselläni halut on lisääntyneet, mutta siinä tärkein asia on mies ja miten
mies osaa hommansa.Mun kokemuksen mukaan yli 50 vuotiaat ovat olleet itsekeskeisiä omaa halua ajattelevia ja parhaat ovat olleet n. 40 vuotiaita. Ei ikä mitään takeita siitäkään kyllä anna, vaan aina on uuden kanssa yllätys millainen mies loppupelissä on.
Mies muuttuu siis kymmenessä vuodessa täysin :)
Ehkä kyseessä on sukupolvien ero, millaista seksiä on tiettyinä ajankohtina harrastettu ( asenteet, seksitavat). Nuoremmissa sukupolvissa ei olla pärjätty enää samanlaisella asenteella esimerkiksi. Toki vanhemmasta ihmisestä ei löydy samanlaista joustamista kuin nuoremmista. En tiedä
miten potenssivaikeudet ja testosteronin tason lasku vaikuttaa myöskin haluun miellyttää. Ehkä +50 ne osaavat tyypit on varattuja pitkiin suhteisiin. Nämä nyt on arveluja mitä syitä siihen voi olla. Minulla nyt omakohtaisen kokemukset ovat olleet näin.
55-vuotias mies alkaa olla aika hauras ja haurastuminen vain jatkuu. Alkaa selvästi näkyä viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on täällä jatkuvasti?
Siksi koska sama nainen manipuloi palstaa.
Vierailija kirjoitti:
55-vuotias mies alkaa olla aika hauras ja haurastuminen vain jatkuu. Alkaa selvästi näkyä viisikymppisenä.
55+ mies on sellainen kepeillä köpöttelevä pappa, siis yleensä
Vanhusta voidaan kuvailla vireäksi. No joo, onhan 55v mies jo aika vanhus.
Itse olen 49, enkä todellakaan katsele yli 50-vuotiaita miehiä. Harmaita väsyneitä pappoja.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusta voidaan kuvailla vireäksi. No joo, onhan 55v mies jo aika vanhus.
Itse olen 49, enkä todellakaan katsele yli 50-vuotiaita miehiä. Harmaita väsyneitä pappoja.
Luokkakokouksessa kun katsele väkeä, mielestäni naisia ikä kohtelee usein huonommin N52
Näkeehän näitä katukuvassa jonkin verran
KYLLÄ! Mutta olen myös huomannut, että nämä 55+ miehet eivät katsele meikäläistä yhtä suurella mielenkiinnolla vaan kahvilan viereisessä pöydässä istuva 30+ ikäinen nainen saa ne katseet. Olen siis 45v. Tuntuu, että 43v täytettyäni musta tuli ihan ilmaa miehille vaikka kuinka olen siisti, ihan siedettävän näköinen ja mukava kaikille ihmisille. Mut ei, oman ikäiset ja vanhemmat miehet ei edes huomaa mua ja nuoremmille ole äitihahmo jolle avataan ovi tai sanotaan kohteliaasti päivää koulun vanhempainillassa. Ni en sitten tiedä millainen mies kiinnostuisi mun ikäisestä naisesta joka ei enää halua tai voi saada lapsia mutta olisi vielä valmis vaikka kuinka hienoon parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä 44-vuotias nainen tapailin kymmenen vuotta vanhempaa miestä, oli siisti ja piti huolta kunnostaan eli ulkoisesti ihan ok ja käytöstavatkin kunnossa. Vehje ei vaan toiminut ja seksi oli kauheaa äherrystä, nautinto oli siitä kaukana kun toinen puhisi tulipunaisena ja hiki valui minun päälleni. Päätin pysytellä oman ikäisissäni tai nuoremmissa ja nykyinen miesystäväni onkin melkein kymmenen vuotta nuorempi. Ja sen todella huomaa.
Mies ei ilmeisesti ollut kuullut erektiolääkkeistä, outoa
no surullisella mallilla on asiat.
Olen 37, ja minua on taas alkanut kiinnostaa hieman itseäni nuoremmat miehet. Kolmekymppiset ovat vielä meneviä ja positiivisia. Päälle nelikymppinen mieheni on masentavan negatiivinen.
Vanhukset ei oikein nappaa. Olen heitä työkseni aikanaan hoitanut, ja siinäkin oli jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En, yleensä katselen nuorempia mieluummin.
Niin.
Nimenomaan katselet..
Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä