Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sisko sanoi, ettei meidän pidä mennä naimisiin

Vierailija
22.05.2020 |

Ollaan mieheni kanssa suunniteltu häitä, sillä kumpikin haluaa naimisiin lähivuosina.
Pyysin ajat päivät sitten kaasoja itselleni, ja miehen sisko oli yksi näistä. Hän oli otettu asiasta ja suostui - siitä lähtien hän on jo vähän miettinyt minkälaiset polttarit tulisi ja ollut muutenkin innoissaan meidän hääsuunnitelmista.

Eilen hän sitten yhtäkkiä totesi sanoa, että meidän ei tulisi mennä naimisiin SILLÄ suhde muuttuu naimisiinmenon myötä ja siitä ei seuraa mitään muuta kuin suhteen alamäkeä. Olin melko äimän käkenä hehkutuksen jälkeen. En siis todellakaan tiedä, mistä tämä hänen mielen muutos. Ollaan kumminkin oltu mieheni kanssa yhdessä vuosia ja asutaan saman katon alla, joten en tiedä miten suhde siitä muuttuisi?

Loppuun miehen sisar totesi, että jos kumminkin päätämme edelleen mennä naimisiin niin saako hän silti olla kaasona. Sanoin ihan suoraan, että tuon mielipiteen jälkeen en tiedä, koska miksi ihminen joka "vastustaa" alttarille menoa, pitäisi päästä suunnittelemaan ja toteuttamaan häitämme? Mitä itse tekisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei sisarelle kuulu missään määrin, joten teette miten haluatte.

Vierailija
2/4 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on omassa avioliitossa ongelmia ja teidän häät on nostaneet tunteita pintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mä varmaan vaihtaisin kaasoa. Ei hän ole tosissaan teidän suhteenne tai toivo teille onnea, joten miksi hänen pitäisi suunnitella häitä kanssanne?

Vierailija
4/4 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmeno on sinun ja tulevan miehesi asia, ei hänen. Olisi pitänyt mielipiteensä kurissa. Suosittelen kaason vaihtoa, jos joku löytyisi tai keskustele tämän tulevan kälysi kanssa vielä. Silti ikävästi sanottu. Myönnän että minäkään en oikein pidä siitä, että ystäväni on saamassa liian pian lapsen kun yhdessä asumista liian vähän takana ja avioelämä vasta alkamassa, mutta se ei ole minun asiani ja ystävänä haluan tukea häntä. Se, että itse tekisin asiat eri tahtiin, ei tarkoita että hänenkin pitäisi. Silti en kyllä sanoisi tässä vaiheessa ikinä hänelle, että lapsen saaminen olisi liian aikaista. Hän etenee omalla tahdillaan ja minä omallani.