Myydääks kaupassa mietoa alkoholia ysin jälkeen
Vaik ykkösolutta tai muuta. Kannattaako lähtee kauppaan
Kommentit (14)
Ei myydä minkään vahvuista alkoholia. 21 päättyy alkoholin myynti.
Alkoholitonta olutta kyllä myydään koko aukioloajan.
Kyllä mä myyn ykkösolutta 21.00 jälkeen.
Vähittäismyyntipaikassa on sallittua myydä yli 2,8 % alkoholijuomia vain kello 9.00–21.00 välisenä aikana.
Joillain huoltsikoilla olen nähnyt ykkösetkin sermien takana ysin jälkeen. Urpoa.
Sitä mie mietin että oon joskus ostanu alkoholitonta viiniä ja s- marketin kassasysteemiin on pitäny kuitata että ikä on tarkastettu.
Miks kassoihin tehdään tollasia turhia asetuksia
Saa myydä aina 2.8%:iin asti. Oon joskus aamuyöllä Alepasta hakenut 2.8% ykköstä sixpackin. Kaksi tölkkiä vastaa yhtä A-olutta.
Kerran tosin Prisma ei myynyt 0.5% olutta keskiyöllä. En jääny kinaamaan kassan kanssa. Laitoin palautetta että saattehan te olla myymättä jos haluutte niin myymäläpäällikkö vastasi että ko. tuote on ikäraja mutta ei myyntiaikarajoituksen piirissä ja pitäis myydä 24/7. Lupasi ottaa kassan puhutteluunsa.
Täytyyhän nyt jotain tasottavia saada heti aamustakin!
Saa myydä, mutta kaikki eivät myy. Sama pätee alaikäisille myymiseen. On kauppoja, jotka eivät myy alaikäisille edes alkoholittomia "alkoholijuomia" kuten olutta ja siideriä. Sama homma klo 21-9.
Jos saa myydä niin miksi on päätetty että ei myydä. Muutenkin hävettää alkoholin ostaminen niin ei oo kiva jos pitää kassalla viel olla ongelmia
Kyllä.