Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykopaatin lokakampanjan kohteena - kokemuksia

Vierailija
21.05.2020 |

Olen ollut jo pitkään psykopaatiksi epäilemäni ihmisen terrorin kohteena. Maineenpilaamista ja muiden ihmisten kautta välillisesti kiusattuna. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Kunnianloukkaussyytteen nostaminen olisi ihan turhaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole missään tekemisissä kenenkään kanssa joka psykoon liittyy millään tavalla. Kuka niitä juttuja jaksaa kuunnella. Kiinnostaako itseäsi jonkun muun asiat? No ei kiinnosta niitäkään jotka psykon juttuja kuuntelee. Jos joku osallistuu kiusaamiseen niin sekin on psyko, vain alemman tason, mutta psyko kuitenkin.

Vierailija
2/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole missään tekemisissä kenenkään kanssa joka psykoon liittyy millään tavalla. Kuka niitä juttuja jaksaa kuunnella. Kiinnostaako itseäsi jonkun muun asiat? No ei kiinnosta niitäkään jotka psykon juttuja kuuntelee. Jos joku osallistuu kiusaamiseen niin sekin on psyko, vain alemman tason, mutta psyko kuitenkin.

Kunpa olisikin noin. Itse olen joutunut toteamaan valitettavasti, että hyvin monet ihmiset ovat innoissaan lähdössä kiusaamiseen mukaan. Kukaan ei tietenkään pysähdy miettimään psykopaatin levittämien juttujen paikkaansapitävyyttä. Ketään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuollaisen tekijän kohde joka todennäköisesti narsku voi olla myös psykopaatti ja mahdollinen sosiopaatti. Se laittaa myös kaikki muut noihin juttuihinsa mukaan ja levittelee juttuja joissa ei mitään järkeä ja toiset uskoo ja levittelee. Tuollainen on väkivaltaa ja se erittäin väkivaltainen ja ne mukana väkivallassa mutta tajuaako ne tämän ja olevansa myös väkivaltaisia

Vierailija
4/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin omasta psykokiusaajastani eroon kymmenen vuotta sitten, mutta vieläkin mahaa kääntää, kun muistan tyypin. Jouduin samalla pistämään välit poikki monen ihmisen kanssa, ettei psykolle jää tarttumapintaa muhun. Nämä ihmiset uskovat varmaan edelleen, että minä olin se pahis tässä jutussa. Kukaan ei koskaan kyseenalaistanut psykon temppuja enkä koskaan yrittänyt kertoa omaa puoltani asioista, ei kukaan halunnut kuulla eikä olisi uskonut kuitenkaan.

Vierailija
5/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin omasta psykokiusaajastani eroon kymmenen vuotta sitten, mutta vieläkin mahaa kääntää, kun muistan tyypin. Jouduin samalla pistämään välit poikki monen ihmisen kanssa, ettei psykolle jää tarttumapintaa muhun. Nämä ihmiset uskovat varmaan edelleen, että minä olin se pahis tässä jutussa. Kukaan ei koskaan kyseenalaistanut psykon temppuja enkä koskaan yrittänyt kertoa omaa puoltani asioista, ei kukaan halunnut kuulla eikä olisi uskonut kuitenkaan.

Ei kukaan normaali ihminen niitä juttuja usko. Ne jotka uskoo on joko järjeltään heikkolahjaisia tai hyötyviä narsisteja/sosiopaatteja. Kyllä he tietää miten asiat on, mutta, kun on tarkoitus kiusata.

Vierailija
6/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä ja lapseni myös. Tämä narsisti psykopaatti opettaa tätä tyyliä tällä hetkellä myös omalle lapselleen jonka kohteena on minun lapseni.

Vierailija
7/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
8/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilta välttyy kun ei levittele asioitaan jokaiselle vastaantulijalle. Henkilötiedot eri rekistereissä kannattaa salata myös.

Vierailija
9/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen muuttaminen, tietojen salaaminen ja välien katkaiseminen psykopaattiin ja kaikkiin joihin hän pitää yhteyttä. Jos mahdollista, niin muuta toiseen kaupunkiin ja vaihda työpaikka myös. Katoat vain hänen elämästään.

Sitten tuon voi toteuttaa vain osittain, jos on yhteisiä lapsia. Kerro lastenvalvojalle ja hae yksinhuoltajuutta ja valvottuja tapaamisia. Älä koskaan ole itse yhteyksissä, anna viranomaisten hoitaa.

Jos lievempi tapaus, että puhuu vain pahaa sinusta, niin anna puhua. Unohda kaikki ne ihmiset, jotka uskovat valheita eli katoat kaikilta heiltä kuvaannollisesti. Työpaikkaa jos koskee, niin puhu esimiehelle ja harkitse vielä kunnianloukkaussyytettä. Kerää näyttöä.

Vierailija
10/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up