Miehen työpaikalle tullut joku "miesten nielijä"
Näin siis mieheni omien sanojen mukaan. Naureskelee että tuo on kuulemma aivan naurettavan tyrkky ja kaikkien miesten perään. Mies sanoo että lähinnä naureskelee tuollaisille naisille, mutta pitäisikö silti olla huolissaan? Entä jos mies kuitenkin lankeaa, jos se oikein kunnolla tyrkyttää?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on työpaikalla tyrkky ukkolauman seassa. Naimisissa vielä. Sukupuolijakauma on siis 32 miestä ja yksi nainen. Aina pitäisi olla saamassa huomioita miehiltä. Mahtavaa huomata kuinka se saa kyseisen naisen aivan hulluksi kun en koskaan vilkaisekaan ja paahdan menemään "tuhannen jaardin tuijotuksella".
Niin niin, tyrkky voi hyvin olla vaan joku miesten mielestä viehättävä. Ei kerro naisen motiiveista mitään.
Todella töykeää käytöstä sinulta. Itse kohtelen kaikkia samanarvoisesti.
Jos oman miehen työpaikalla on tyrkky nainen, kannattaa ehdottomasti pakottaa mies irtisanoutumaan, kastroida se, ottaa ero ja varmuuden vuoksi vielä viedä syrjäiselle sorakuopalle ja antaa eutanasia. Mitä muuta siinä voi enää tehdä?
Olen ollut työpaikalla, missä oli tällainen nainen. Ulkonäöltään ihan ”tavis” mutta erittäin kova flirttailemaan ja kikattelemaan miesten jutuille. Oli itsekin naimisissa, mutta eipä estänyt esim kokousmatkoilla tekemästä kaiken näköistä. Yhden miehen perheen rikkoikin. Itse en ymmärrä, jos on flirtti luonteeltaan, flirttailisi sitten muille kuin työkavereille. Nämä ikävät sivujuonteet vaikuttavat kuitenkin työilmapiiriin ja mitään ylimääräistä draamaa ei kukaan työpaikalla jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa. Tuollaiset tyrkyt imevät miehet kuiviksi vaikka auton pimennossa parkkihallissa.
Mmmmhh... ;)
Miehet ei kestä yhtään flirttiä vaan kompastuvat heti. Sanotaan mitä sanotaan.
Minun työpaikalla on flirtti mies kuvittelemassa itsestään liikoja.
Tämä on muiden naisten mielestä ihan ok.😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa. Tuollaiset tyrkyt imevät miehet kuiviksi vaikka auton pimennossa parkkihallissa.
Just niin. Kuiviin imeminenhn se on se mitä naiset miehille ylipäätään tekee. Jos on sovittu diili kotivampyyrin kanssa, niin sit ei enää mitään työvampyyreitä kuvioon kaivata.
Olisit ottanut sen duunarin niin ei tarttis koko ajan vahtia.
Meilläkin on työpaikalla tyrkky ukkolauman seassa. Naimisissa vielä. Sukupuolijakauma on siis 32 miestä ja yksi nainen. Aina pitäisi olla saamassa huomioita miehiltä. Mahtavaa huomata kuinka se saa kyseisen naisen aivan hulluksi kun en koskaan vilkaisekaan ja paahdan menemään "tuhannen jaardin tuijotuksella".