Paul Oxley's Unit. Moniko muistaa 80-luvun alusta?
Itse olen kaivanut esiin myöhemmin uudestaan. Mutta muistijälki on noin 10-vuotiaana painunut .Kaverin isosisko kuunteli.
Muita ajan hittejä. Rod Stewart - I'm Sailing, Bonnie Tyler - It's a Heartache, Rainbow - I Surrender jne.
Kommentit (18)
Muistan Spanish bars ja Terry's inside. <3
Me oltiin teini-ikäisiä, kun Vaasassa Paul Oxleys Unitin konsertissa oltiin. Jälkeenpäin juostiin niiden auton perässä kaupungilla.
Spanish bar on aika hyvä mutta tänä päivänä kuunneltuna kyllästyttää nopeasti.
Muistatteko tän kans samalta ajanjaksolta? OMITD
Muistan hyvinkin, juuri tänään radiosta tuli Terry's inside. Kaivelen muutenkin paljon nuoruuteni musiikkia youtubesta.
Oli hyvä bändi. Nuo kaksi täälläkin mainittua biisiä olivat maailmanluokan biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko tän kans samalta ajanjaksolta? OMITD
Bändistä käytettiin muistaakseni pelkkää OMD lyhennettä. Biisi on kyllä kova.
"Another Heartbreak" myös hyvä biisi heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Spanish bar on aika hyvä mutta tänä päivänä kuunneltuna kyllästyttää nopeasti.
Jaa minusta tuo kappale on erittäinkin toimiva yhä tänäänkin.
Sehän oli suomalainen bändi, laulaja oli brittiläinen. Erittäin hyvää kuunneltavaa vielä tänä päivänäkin, niikuin kaikki kasari musa.
Muistan. Köyliön Lallintalolla keikalla noin vuonna 1981
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Köyliön Lallintalolla keikalla noin vuonna 1981
Onpa legendaarinen tanssipaikan nimi.
Kiitos kun muistutitte. Terry's inside on kuulunut pari kertaa radiosta mutta spanish baria en ole kuullut aikoihin. Menenpä heti kuuntelemaan.
Ovat keikkailleet edelleen Suomessa.
Vähän uudempaa Paulia Unitteineen, vuodelta 2015. Helsinkiä kohtaan ei mulla ole yhtään sen suurempia lämpimiä tunteita - mitä nyt tuon aviomiehen kävin sieltä hakemassa - mutta biisi on hyvä, itse asiassa tosi hyvä! Musiikillisesti liikutaan vähän irkkumeiningeissä. Helsinki Town:
Äänisaastaa.
Slayer täysille!