Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks tinderissä tulee peräkkäisinä päivinä samoja tyyppejä?

Vierailija
21.05.2020 |

Eikö ne pitäisi näkyä vaan kerran?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa.

M31

Vierailija
2/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jo pannu kaikkia muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nään usein samat naamat joka pvä, esim. Joni Kukkohovin. En tajua miksi kun painamme raksia aina toisillemme. Toisaalta olen itse kai suosittu kun on yli 100 tykkäystä.

Tykkäystä vai matchia? Eikö 100 tykkäystä tule päivässä kaikille?

Vierailija
4/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rumat miehet kuulemma tekee tätä, että resetoi tilin, että se profiili näytetään useammalle. Sen takia näette niitä samoja uudestaan.

Minullekkin sitä on täällä ehdotettu useasti. Minusta se kuulostaa lähinnä säälittävältä väkisin tyrkyttämiseltä.

M37

Vierailija
5/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nään usein samat naamat joka pvä, esim. Joni Kukkohovin. En tajua miksi kun painamme raksia aina toisillemme. Toisaalta olen itse kai suosittu kun on yli 100 tykkäystä.

Voin kertoa miehenä ainakin ettei tule, 5+ näyttää.

M37

Vierailija
6/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lehmä mansikki on saanut sua enemmän tykkäyksiä

Vierailija
7/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät uuden tilin tai sitten jokin bugi

Vierailija
8/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joko monta profiiliä jotta saa swaipattyu enemmän tai sitten ne resetoi ja laittaa uudestaan koska tinder antaa enemmän näkyyvyyttä alussa.

Ja se ei todellakaan ole pelkästään rumien miesten puuhaa.

Vierailija
9/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap:llä on paska nettiyhteys joten tinder ei pysty laittaamaan muistiin ketä se on jo swaipannut.

Vierailija
10/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Minulla oli +25, kun äsken katsoin.

M31

Vierailija
11/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että yhdellä miehellä on siellä 2 profiilia eli kaksi kännykkää joissa tinder? Sama tyyppi tuli nimittäin lähes peräjälkeen eri profiilikuvalla vastaan.

Vierailija
12/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Pääkaupunkiseudulla jos olet niin varmasti saat yli 100 tykkäystä, asut siis keskellä ei mitään.

Vierailija
13/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Pääkaupunkiseudulla jos olet niin varmasti saat yli 100 tykkäystä, asut siis keskellä ei mitään.

Oulu

M37

Vierailija
14/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma, että yhdellä miehellä on siellä 2 profiilia eli kaksi kännykkää joissa tinder? Sama tyyppi tuli nimittäin lähes peräjälkeen eri profiilikuvalla vastaan.

Täysin mahdollista ja monella miehellä onkin, on niitä tullut vastaan täälläkin.

Vierailija
15/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis  mitä? Olen aika vasta ladannut tinderin ja joka ikinen kerta mulla pyörii siinä ne samat miehet. Siksi on jäänyt tosi vähälle se käyttö viime aikoina. En mä edes tiennyt, että pitäisi vain kerran näkyä?! Kun tosiaan aina näkyy samat. :D

Vierailija
16/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis  mitä? Olen aika vasta ladannut tinderin ja joka ikinen kerta mulla pyörii siinä ne samat miehet. Siksi on jäänyt tosi vähälle se käyttö viime aikoina. En mä edes tiennyt, että pitäisi vain kerran näkyä?! Kun tosiaan aina näkyy samat. :D

Kännykässä jotain vikaa.

Osta iphone. Android tinder on ihan paska koska tinderin omistaja vihaa androidia.

Vierailija
17/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Täällä oli muutama viikko sitten ketju, jossa mietittiin, näyttääkö Tinder kaikille käyttäjille automaattisesti, että tykkäyksiä on +99. Siihen ketjuun taisivat kirjoitella etupäässä pääkaupunkiseudulla asuvat.

M31

Vierailija
18/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykässä jotain vikaa.

Osta iphone. Android tinder on ihan paska koska tinderin omistaja vihaa androidia.

Mulla on iphone :)

Vierailija
19/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Täällä oli muutama viikko sitten ketju, jossa mietittiin, näyttääkö Tinder kaikille käyttäjille automaattisesti, että tykkäyksiä on +99. Siihen ketjuun taisivat kirjoitella etupäässä pääkaupunkiseudulla asuvat.

M31

Okei. Eli monet miehet tosiaan pyyhkivät lähes kaikki naiset oikealle. Itse olen b-luokan nainen ja päivässä tuli tuo 99+ täyteen mitä kovasti ihmettelin, sillä normi deittipalstoilla miehet käy vaan katsomassa mutta eivät sano mitään. Tuolla kokeilevat kepillä jäätä paljon herkemmin että jos vaikka heruisikin.