Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelette yksinäisestä naisesta? Jolla ei juuri ole ystäviä

Vierailija
21.05.2020 |

Ei tyttöjeniltoja koskaan, ei paljoa mitään... :'(
Voisitteko rakastua tällaiseen naiseen ja alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti että miehet pohtivat jotain tuollaisia asioita? Ehkä vain pilailet.

Kun nainen näkee miehen, niin nainen ajattelee miehestä myös sellaisia asioita kuin työ, auto, vaatteet, hiustyyli, mielenkiinnonkohteet, kaveripiiri, suku,...

Kun mies näkee naisen, niin mies ajattelee naista.

Mies tahtoo olla naisen kanssa. Mies EI tahdo olla naisen kavereiden kanssa.

Jos sinulla on tai ei ole kavereita niin se on SINUN asiasi. Se ei miehen mielestä häneen liity.

Etkö tätä muka tiennyt?

Itse en tiennyt. Luulin että yksinäiset naiset leimataan loseriksi. En ole kehtanut kertoa kenelle että näin kaverit viimeeksi elokuussa. On ollut niin paljon koulua + töitä ja sitten tuli korona-aika.

T.eri

Vierailija
42/43 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti että miehet pohtivat jotain tuollaisia asioita? Ehkä vain pilailet.

Kun nainen näkee miehen, niin nainen ajattelee miehestä myös sellaisia asioita kuin työ, auto, vaatteet, hiustyyli, mielenkiinnonkohteet, kaveripiiri, suku,...

Kun mies näkee naisen, niin mies ajattelee naista.

Mies tahtoo olla naisen kanssa. Mies EI tahdo olla naisen kavereiden kanssa.

Jos sinulla on tai ei ole kavereita niin se on SINUN asiasi. Se ei miehen mielestä häneen liity.

Etkö tätä muka tiennyt?

Itse en tiennyt. Luulin että yksinäiset naiset leimataan loseriksi. En ole kehtanut kertoa kenelle että näin kaverit viimeeksi elokuussa. On ollut niin paljon koulua + töitä ja sitten tuli korona-aika.

T.eri

Itse en edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt ketään kaveria

t. yksinäinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en uskalla tutustua miehiin tai kertoa niille vapaa-ajan vietostani, kun pelkään että he leimaavat minut yksinäiseksi luuseriksi. Olen vapaa-ajalla kotona kissan kanssa, laitan ruokaa ja soitan pianoa. :(

Kuulostat monen miehen ihannenaiselta.

Voi, kiitos ihanista sanoista! Deittipalstoilta on jäänyt tosi päinvastainen fiilis, kun tuntuu että olen niin päinvastainen persoonallisuudeltani kuin deittaillessa pitäisi vain olla. Pikkutuhma flirttailu, tindertyylinen kommunikointi yms. ei vain onnistu minulta joten kaikki tutustumiskeskustelut kuivuvat eittämättä kasaan tai päätyvät ennen pitkään ihan työhaastatteluiden kuuloisiksi. En oikeasti osaa deittailla tai flirttailla sitten pätkääkään.

Lyhyestä nettideittihistoriastani on jäänyt käteen se mielikuva että miehet etsivät joko 1) irtoseksiä, 2) baareissa ja festareilla juoksevia naisia tai 3) juttelu kuivuu kasaan parissa päivässä. Yksin asuvalle ja tindereitä inhoavalle flirttitaidottomalle dippainssinaiselle ei todellakaan muodostu mitään sulhasjonoa oven taakse.

Kiva kuitenkin kuulla päinvastaista, pitänee pitää vielä toivoa yllä :)

Ai DI vielä? Eli kykenevä logiseen ajatteluun. Aina vaan paranee.