Pystyisitkö elämään yhteiskunnassa ilman baareja ja yökerhoja?
Näyttää vahvasti olevan mennyttä aikaa tämän alan yritykset. Tilalle vaikka kuntosaleja.
Kommentit (48)
Brittisarjassa "Hei meillä oli rankka päivä" - "Ai rankka, pubi kiinni remontin takia vai?"
Pystyn elämään ilman monta muutakin asiaa mutta en edelleen ole kieltämässä sitä muilta.
Minä tykkäsin ennen käydä diskoissa ihan vain tanssimassa. Muuten siellä metelissä ei voi seurustellakaan, kun puhuminen on mahdotonta.
Kotosalla tai opiskelijabileissä talvella ja puistoissa kesällä on kiva tavata kavereita ja juoda edullisemmin pussiviinejä/sidukoita (jos haluaa). Ja syödäkin. On kivempaa, kun voi keskustella rauhassa.
Toiseen sukupuoleen voi törmätä muuallakin kuin ravintolassa. Mm. opiskeluissa, kotibileissä, juurikin puistopiknikeillä, kadulla, kirjastossa, kaupassa jne.
Ainoa, mitä nyt kesällä kaipaisin, on terassit.
Käyn baareissa muutaman kerran vuodessa, joten voisin hyvin olla ilmankin. Mutta en myöskään halua kieltää niissä käyntiä muilta. Joillekin se on ainoa mahdollisuus sosiaaliseen elämään. En pidä ajatuksesta, että ihmiset poteroituisivat koteihinsa ypöyksin.
Vierailija kirjoitti:
Vitt* ku jaksaa naurattaa tämä syrjäytyneiden pöhköjen jatkuva sekoilu. Ei mitään ei tarvita,istutaan kaikki vaan kotona käydään välillä kuopimassa pihalla maata ja metsässä ihmettelemässä puita. Jos oikein villiksi ryhtyy niin voihan sitä rykäistä kunnon kyykkypas*at sinne metsään.
Tämä tilanne on vastenmielisimmillään juuri siinä, että maalaisimmat ja köyhimmät pöljät tekevät itsestään pyhimystä ja vaativat muiden elävän tismalleen samoin kuin he. Juuri se sakki, joka ei osaa taksia tilata tai koskaan ole käynyt valkoisten pöytäliinojen ravintoloissa ja tukkansakin nyhränneet itse.
Pärjään ilmankin, mutta tykkään bilettää.
T: raitis
PS: En löytänyt itselleni sopivaa vastausvaihtoehtoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keski-iässä toetenkin helposti.
Totta puhuen nuorenakin olisin ollut onnellisempi ilman niitä. Ryhmäpaineesta kävin niissä silloin, kun oltiin porukalla liikkeellä. Ikinä en viihtynyt siellä melussa ja ahtaudessa. Ja kun juominen ei ole koskaan ollut mun juttuni, niin juopuneet ihmisetkään eivät olleet järin viehättäviä.
Illanvietot ennen baariin menoa olivat kivoja. Sitten aina harmitti, kun sinne baariin piti lähteä ja kiva ilta loppui siihen.
Jännä juttu, mä kypsyin etkoihin. Raivostutti se meikkaaminen, tukan kähertäminen ja onks tää paita nyt hyvä.... Aloin etkoilla yksinäni vaikka pc-pelin kansssa ja tapasin kaverit vasta myöhemmin yökerhon jonossa :)
Kyllä meillä on etkoille tultu lähtövalmiina (jos ei ole ollut saunailta). Kuka viitsii meikkejä ja vaatteita kanniskella ensin kaverille, sieltä baariin ja sitten vielä kotiin? Ja olen nainen.
Esim. ne jotka ovat tulleet toiselta paikkakunnalta, tai muuten tulleet viettämään aikaa kaverien kanssa aiemmin päivällä eikä halua olla bilemeikeissä ja -rytkyissä koko päivää. Samoin jos menee bileisiin joihin pukeutuminen on enemmän normista poikkeavaa.
Vitt* ku jaksaa naurattaa tämä syrjäytyneiden pöhköjen jatkuva sekoilu. Ei mitään ei tarvita,istutaan kaikki vaan kotona käydään välillä kuopimassa pihalla maata ja metsässä ihmettelemässä puita. Jos oikein villiksi ryhtyy niin voihan sitä rykäistä kunnon kyykkypas*at sinne metsään.