Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät asuntoilmoitukset

epätoivoinen etsijä
20.05.2020 |

Välittäjät ja myyjät, miksi ette voi selkeästi ilmoittaa onko talossa tehty pelkkä käyttövesiputkiremppa vai perinteinen putkiremppa? Miksi ette voi kertoa onko mökin pihakaivo rengas- vai porakaivo, ja miten ja mihin vesi tulee? Ja mihin jätevesi menee? Miksei lähes koskaan ole maisemakuvaa ikkunasta tai partsilta? Ei mua kiinnosta se beige viltti siinä sohvalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta! Niitä viltti ja skoolikuvia on nykyään joka ilmoituksessa, ihan turhia vaikka ymmärrän että tunnelmalla myydään toki mielikuvia.

Maisemakuva on hyvin tärkeä, turha mennä edes katsomaan asuntoa tai taloa jossa näköala on toisrn talon seinä tai parkkis.

Vierailija
2/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asunto tosissaan kiinnostaa, niin vaivaudutte varmaan ottamaan ko asioista selvää? Aika laiskaa jos sekin on liikaa vaadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välittäjää kiinnosta kuin nopea palkkio, next!

Vierailija
4/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari-ilmaus asuntoilmoituksessa on "lämminhenkinen". Yleensä se tarkoittaa sitä että asunnon kaikki pinnat on ruskeat ja vähän kulahtaneet. Esim. lattiasta kattoon mäntypaneelia suoraan 80-luvulta.

Bo lkv on hauska välitysfirma, kaikissa niitten myymissä asunnoissa on samat matot, pyyhkeet, maljakot, yksi tietty tuoli ja "huolettomasti" asetellut viltit ja muut sisustusesineet. No, saapa hupia siitäkin kun bongailee niitä myynti-ilmoituksista :D

Vierailija
5/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä asuntoilmoituksessa oli Croissantti sängyllä. Se oli minusta kaiken huipentuma koska en edes syö croisantteja saati yhtään mitään sängyssä. en ymmärrä näitä asunto kuvia missä on lähinnä kukkia pöydällä tai jotain muuta tois arvoista. joka huoneesta yleiskuva ja ehdottomasti pohjapiirrustus. Olen asunut monta vuotta vuokralla ja muutan vähän väliä, sekä olen rakennusalalla. pitäisi luoda laki joka määrä jokaiseen asuntoilmoitukseen pohjapiirrustuksen mittakaavassa.

Toinen minkä olen huomannut puuttuvan on montako kerrosta talossa on. Ilmoitetaan asunnon olevan kolmannessa kerroksessa mutta onko se ylinkerros?

Olen ottanut sellaisen linjan etten edes hae asuntoja joissa ei ole kuvia asunnon sisältä.

Vierailija
6/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos asunto tosissaan kiinnostaa, niin vaivaudutte varmaan ottamaan ko asioista selvää? Aika laiskaa jos sekin on liikaa vaadittu.

Säästäisihän se välittäjänkin aikaa jos tarpeellinen tieto olisi jo ilmoituksessa.

Vierailija
7/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero noilla putkirempolla on? Kysyy kokematon.

Vierailija
8/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdessä asuntoilmoituksessa oli Croissantti sängyllä. Se oli minusta kaiken huipentuma koska en edes syö croisantteja saati yhtään mitään sängyssä. en ymmärrä näitä asunto kuvia missä on lähinnä kukkia pöydällä tai jotain muuta tois arvoista. joka huoneesta yleiskuva ja ehdottomasti pohjapiirrustus. Olen asunut monta vuotta vuokralla ja muutan vähän väliä, sekä olen rakennusalalla. pitäisi luoda laki joka määrä jokaiseen asuntoilmoitukseen pohjapiirrustuksen mittakaavassa.

Toinen minkä olen huomannut puuttuvan on montako kerrosta talossa on. Ilmoitetaan asunnon olevan kolmannessa kerroksessa mutta onko se ylinkerros?

Olen ottanut sellaisen linjan etten edes hae asuntoja joissa ei ole kuvia asunnon sisältä.

Onhan niissä aina se 3/5 tai 3/3.

Vierailija
9/9 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästäisihän se välittäjänkin aikaa jos tarpeellinen tieto olisi jo ilmoituksessa.

No kuka näkee minkäkin tarpeelliseksi. Esim. mä en ole koskaan ajatellut, että kiinnostavasta asunnosta pitäisi olla maisemakuva ilmoituksessa. Jos asunto kiinnostaa, sitä mennään katsomaan!!! Eihän sitä nyt pysty pelkän ilmoituksen perusteella asuntoa ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä