Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli yöpyä yksin metsässä....

Vierailija
20.05.2020 |

autiotuvassa tai kodassa.
Mutta mietin uskallanko kun pimeä laskeutuu ja alan miettiä kaikenlaisia metsän petoeläimiä tai kirvesmurhaajia.
Uskaltaisitko sinä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yöpynyt metsässä tai erämaassa yksin. Joskus on tullut ajatuksia kirvesmurhaajista (nuotiopaikoillahan on kirveitä), kerran joku alkoi rapistella aina kun sammutin taskulampun ja hiljeni taas kun tutkin valossa äänen aiheuttajaa (lopulta näin hiiren) ja joskus taas kovaääniset linnut tai ohi kopistelevat porot ovat säikäyttäneet. Pääosin olen kyllä nukkunut hyvin ainakin sitten aamupuolella, ja yksin on parempi kuin vaikka meluisien partiolaisten keskellä.

Otan teltan kyllä itse mukaan, kodassa tai autiotuvassa et koskaan tiedä, tuleeko sinne muita ja mihin aikaan.

Vierailija
2/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä metsä yleensä ottaen on turvallisempi paikka kuin moni muu. Kokeile sellaisessa paikassa josta pääset tarvittaessa helposti pois jos alkaa pelottaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi yksin! Mitään kirvesmurhaajia tuskin pelkäisin, mutta jäisin liikaa kuuntelemaan kaikkia rapinoita ym. ääniä ja alkaisin pelätä ties mitä petoeläimiä ja pimeyttä ja tyhjyyttä ja ties mitä. Tiedän kyllä ettei tarvetta pelolle mitä todennäköisimmin olisi, mutta kyllä siellä mielikuvitus varmasti tekisi tepposet. Jonkun komean eräjorman kainalossa uskaltaisin. ;)

Vierailija
4/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Homma kaatuu aina siihen kun alan tehdä vartiovuorolistaa yölle ja tajuan, että oma nimenihän siinä on jokaisen vukin kohdalla.. Vähiin jäisi unet :(

Vierailija
5/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tuntuu rauhoittavalta ajatukselta. Vain metsä ympärillä.. Minä nukkuisin autiotalossa. Suurempi todennäköisyys on kohdata jokin eläin kuin kirvesmurhaaja.

Vierailija
6/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin kesäaikaan uskaltaisin kun on valoista, jopa yötkin. Syksyn säkkipimeässä vois niskavillat nousta pystyyn omasta pieruäänestäkin.

Vierailija
7/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minne menet niin me tullaan sun viekkuun turvaksi. :)

Vierailija
8/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nukkunut muutamia öitä yksin kun koiran vanhus ei enään nivelrikon vuoksi voi pitkille retkille lähteä seuraksi. Kyllä siinä alkaa mielikuvitus itellä laukkaamaan kun pimeys saapuu. Joku tulee ja vetäsee puukolla selän auki riipparissa keikkuessa tai jotain muuta yhtä absurdia. En uskalla koskaan pitää valoa päällä jottei kukaan vain näe missä olen, vaikka en itse ole ketään koskaan retkilläni nähnytkään.

Vierailija
9/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hot herätä yöllä siihen että 120kg mies nuolee kaulaa sun päällä ja kyselee ''mitäs muru metsään läksit''?

Vierailija
10/17 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat että jotkut hillbilly juntit herättää sut yöllä niin mikäs siinä

Vierailija
11/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut yksin metsässä joen varressa, jonka toisella puolella oli karhunjälkiä. Karhu pelkäsi enemmän minua kuin minä sitä.

Kirves- ja muut murhaajat vaanivat enemmän kaupunkien kaduilla kuin metsissä. Metsistä löytyneet tapetut vainaat on yleensä tapettu jossakin muualla viety sinne kuolleina.

Vierailija
12/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotupien suurimpia petoja ovat myyrät. Ja niitä sinä tietenkin pelkäät myös, vai mitä?

Vierailija
13/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvemurhaajaa ja eläimiä ei tarvitse pelätä. Raiskaava kännikala on hyvinkin todennäköinen uhka.

Vierailija
14/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä on yllättävän meluisaa yöllä! Tai ainakin näissä kaupunkimetsissä ja -puistoissa. Jos yksikin koirankuljettaja tai pyöräilijä liikkuu lähimaillakaan niin se kyllä kuuluu, puhumattakaan luonnon äänistä. Sateella sitä ei ehkä erota.

Vierailija
15/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai uskaltaisin. En ole ikinä pelännyt metsässä. Paljon vähemmänhän siellä tarvitsee yöllä pelätä kuin päivällä (eikä silloinkaan tarvitse pelätä juuri yhtään. Siis kirvesmurhaajaa jne.) Todennäköisyys, että murhaaja liikkuu päivällä siellä on ap paljon suurempi. Taas oikea tyhmän taukin aloitus tämäkin.

Vierailija
16/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Säikyn kaikkea rapinaa kotonakin , saatika sitten jossain metsikössä 😱

Vierailija
17/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autiotupien suurimpia petoja ovat myyrät. Ja niitä sinä tietenkin pelkäät myös, vai mitä?

Myyräkuumetta sopiikin pelätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi