Kuka näyttelijä on ollut täydellinen valinta elokuvan roolihahmoksi?
Robert Downey Jr. oli täydellinen Iron Man, enkä voisi edes kuvitella, että kukaan voisi olla parempi / sopivampi. Tuleeko teille muita mieleen?
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Cumberbatch Sherlockina.
Cumberbatch oli vielä parempi Patrick Melrosessa.
Daniel Day-Lewis oli upea Bill the Butcherina, vaikka ei olisi uskonut, että sen roolin voisi tehdä niin hyvin.
Tom Hardy - Bane ja Mad Max.
Jos saa sanoa sarjan, niin Charlie Sheen Miehenpuolikkaissa. Iljettävä ällötys itsekin, sopii rooliin kuin nenä päähän.
Ei ole elokuva vaan sarja, mutta Charlie Hunnam Sons of Anarchyssa toimi todella hyvin.
Tom Hardy kaksosveljeksinä Legendissä. Näyttäkää mulle joku, joka pystyisi samaan suoritukseen, niin nostan hattua. Yksi aikamme parhaita näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hanks- Forrest Gump
Hieno rooli mutta ei nyt niin vaikea ole kuvitella vaikka Robin Williamsia tekemään myös unohtumattoman Forrestin...
Tai jopa yllättävä valinta: Matthew McConaughey.
Tosi hyvin jos leffa olisi vähemmän komedia
Vierailija kirjoitti:
Liv Tyler Arwenina sormusten herrassa.
Keksisin monta muutakin, jotka olisivat loistaneet tässä roolissa. Ei ollut rooli vaikeimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hanks- Forrest Gump
Hieno rooli mutta ei nyt niin vaikea ole kuvitella vaikka Robin Williamsia tekemään myös unohtumattoman Forrestin...
En olisi koskaan osannut itse tehdä tätä yhdistelmää, mutta kieltämättä toimisi!
Kevin Spacey Lester Burnhamina American Beautyssa. Samassa elokuvassa myös Thora Birch Jane Burnhamina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanicin ohjasi James Cameron, mutta sen tekivät Kate Winslet ja Leonardo diCaprio.
Oletko tosiaan sitä mieltä ettei samaa tai parempaa suoritusta olisi tullut keneltäkään muulta parilta? Ettei kukaan muu olisi voinut näytellä noita uskottavasti?
Olen tosiaan sitä mieltä. Pääparin kemia on legendaarinen. Jos toinen tai molemmat olisi vaihdettu, olisi taika jäänyt tapahtumatta.
Vierailija kirjoitti:
Liv Tyler Arwenina sormusten herrassa.
Tästä olen täysin eri mieltä. Koko leffasarjan pahin (ainoa) miscast.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanicin ohjasi James Cameron, mutta sen tekivät Kate Winslet ja Leonardo diCaprio.
Oletko tosiaan sitä mieltä ettei samaa tai parempaa suoritusta olisi tullut keneltäkään muulta parilta? Ettei kukaan muu olisi voinut näytellä noita uskottavasti?
Olen tosiaan sitä mieltä. Pääparin kemia on legendaarinen. Jos toinen tai molemmat olisi vaihdettu, olisi taika jäänyt tapahtumatta.
Katen ja Leon pitäisi päätyä yhteen in real life
Jared Leto Dallas Buyers Clubin Rayonina. Siinä oli kyllä Matthew McConaugheykin todella loistava.