Kympin tytöt! ?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, minä ja 4 kaveriani olemme just näitä. Opiskelupaikat lääkis, oikis, kauppis, tuta ja eläinlääkis.
Ei me tyhmien kanssa hengaillakaan😊
Totta kai kirjoitetaan erikseen. Oppia ikä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, minä ja 4 kaveriani olemme just näitä. Opiskelupaikat lääkis, oikis, kauppis, tuta ja eläinlääkis.
Kauppis, huutonaurua.
Tuttavapiirissä tällainen. Toikkari täynnä kymppejä, ylppäreistä L ja Eetä. Pääsi opiskelemaan halutulle tekniselle alalle. Erittäin määrätietoinen mimmi.
Sanna Marin. Lisäksi oikein sexy, sellainen milffi!
Kunnioitan tosi paljon kympin tyttöjä. Yksikään tuntemani kympin tyttö ei ole ilmaiseksi mitään saanut, vaan tehnyt määrätietoisesti ja kurinalaisesti töitä. Kympin tyttöjen vähättelijät kärsivät alemmuudentunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tyhmien kanssa hengaillakaan😊Kauppis, huutonaurua.[/
Oppiihan siellä miten miljoonia tehdään, rahoitusta kun lukee🤔
Eikä pääse huonoilla papereilla sinnekään, pääsykokeella tänä vuonna vain 10%(tai jotain vastaavaa).
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin. Lisäksi
oikein sexy, sellainen milffi![/
Sanna Marin on hyvä👍, mutta ylioppilastodistus ei ollut mikään erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin. Lisäksi
oikein sexy, sellainen milffi!
Sanna Marin on hyvä👍, mutta ylioppilastodistus ei ollut mikään erinomainen.
Mulla oli tosi hyvä ylioppilastodistus, mutta ei musta tullut pääministeriä alle nelikymppisenä, eikä oikein mitään muutakaan.
Kympin tytöt saavat hyvännäköisen nuoremman miehen kun te elämänkoululaiset saatte täällä valittaa omista kaljamahaäijistänne. Ei voi mitään.
Itse olin joskus kympintyttö, mutta loppujen lopuksi olen enemmän käytännön ihminen, joten lopulta päädyin AMK:n kautta luovalle alalle.