Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa ruokaostokseni kahdeksi viikoksi!

Vierailija
20.05.2020 |

Meillä 2 teiniä ja minä, normaalikokoinrn nainen
Eli kärryyn meni:
3 litraa sinistä maitoa
Litra piimää
2 litraa maustamatonta jugurttia
2 dl kuohukermaa

Raejuustoa
Oltermanni
Philadelphia

Kidneypapuja
Kikherneitä
Pellavansiemeniä
Kauralesettä
Punaisia linssejä

Oliiviöljyä
Oivariinia

Hapankorppuja
Luomuruisleipää

Omenoita
Banaania
Ananasta
Viinirypäleitä

Kukkakaalia
Porkkanoita
Minitomaatteja
Suippopaprikaa
Uusi kaali
Valkosipulia

Kananmunia
Pekonia
Oliiveja
Paseerattua tomaattia

Kirjolohi
Maustamattomia broilerin rintafileitä
Karjalanpaistilihat

Tummaa suklaata
Kahvia

Kotona on perusjuttuja kuten jauhoja, mausteita, perunoita, riisiä, marjoja pakkasessa jne

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä vaikuttaa, ei mitään muuta höttöä kuin kasvikset.

Vierailija
2/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herkkusienet unohtuivat listalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneemiset

Vierailija
4/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi arvostella? Eikö sinulla ole oikeus ostaa mitä haluat. Tsiisus sentään.

Vierailija
6/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h*lvetti sentään!?! Vai vielä pitäisi arvostella. Enpä taida jaksaa.

Vierailija
8/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän maitoa, mutta sen kulutuksessahan on suuria eroja. Meillä menisi enemmän, mutta jos tuo riittää teille niin hyvä :) Meille olisi ostettu myös hiivaa (leivotaan usein leipää), kapriksia ja pastajuustoa, mutta nämä taas ovat ihan henkilökohtaisia mieltymyksiä.

Vierailija
9/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole arvosteltavaa?

Vierailija
10/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvät ostokset. Voisin itse ostaa samantyyppiset. Kun aiot ilmeisesti tehdä noista ruokaa alusta asti, niin olisin ehkä itse ostanut jotain, josta keitellä kasvislientä (fenkoli tai varsiselleri) ja karjalanpaistiin olisin ostanut lanttuakin. Mutta varsin herkkuja ruokia vaikuttaisi olevan tulossa joka tapauksessa! :)

Vierailija
11/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni oli että mihin nuo muka riittää kahdeksi viikoksi, varsinkaan dairy. :O

Vierailija
12/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ajatukseni oli että mihin nuo muka riittää kahdeksi viikoksi, varsinkaan dairy. :O

Meillä tosiaan on perustarpeita kaapissa, itse olen aika pieniruokainrn, eikä teinitkään nyt niin järkyttävästi syö. Syön itse lounaan töissä ja teinit koulussa. Saattaa olka että 1,5 viikon päästä joudun jo kauppaan.

Vierailija
13/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä, hyvää ja monipuolista. Mitä ruokia meinasit näistä tehdä?

Vierailija
14/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän lihat ja 2 -viikkoa??

Vierailija
15/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 päivän lihat ja 2 -viikkoa??

Niin? Lihaa pitäisi syödä korkeintaan kerran viikossa. Onhan tuossa papuja, linssejä, kalaa ja kanaa vaikka kuinka.

Vierailija
16/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisosi pitää sitten varmaankin linsseistä, kik-herneistä ja vastaavista, muuten proteiinia liian vähän.

Vierailija
17/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisosi pitää sitten varmaankin linsseistä, kik-herneistä ja vastaavista, muuten proteiinia liian vähän.

Meillä lapset syö sitä mitä muutkin. Ovat oppineet pitämään kaikenlaisesta ruuasta.

Vierailija
18/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissosekeittoa linsseillä höystettynä, karjalanpaistia ja perunoita, uunilohta ja kukkakaalimuussia, broilerin rintafileet maustan ja ne menevät grilliin herkkusienten kanssa. Meinasin tehdä myös caleslaw salaatin, nokkosia on kotona, niistä teen nokkoslettuja joku päivä, pavut ja paprikat käytän riisin kanssa wokkiin.

Aamupalaksi teinit syövät maustamatonta jugurttia/leseitä/marjoja ja kananmunia tai vaihtoehtoisesti kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla. Iltateellä teemme hapankorppuja hummuksella. Omenat, rypäleet/ tuore ananaa tulevat syötyä sellaisenaan, samoin minitomaatit. Teinit käyttävät maitoa kahvissa ja teessä, itse en käytä mihinkään, paitsi siihen nokkoslettutaikinaan.

Tässä nyt jotain ideoita.

Vierailija
19/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissosekeittoa linsseillä höystettynä, karjalanpaistia ja perunoita, uunilohta ja kukkakaalimuussia, broilerin rintafileet maustan ja ne menevät grilliin herkkusienten kanssa. Meinasin tehdä myös caleslaw salaatin, nokkosia on kotona, niistä teen nokkoslettuja joku päivä, pavut ja paprikat käytän riisin kanssa wokkiin.

Aamupalaksi teinit syövät maustamatonta jugurttia/leseitä/marjoja ja kananmunia tai vaihtoehtoisesti kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla. Iltateellä teemme hapankorppuja hummuksella. Omenat, rypäleet/ tuore ananaa tulevat syötyä sellaisenaan, samoin minitomaatit. Teinit käyttävät maitoa kahvissa ja teessä, itse en käytä mihinkään, paitsi siihen nokkoslettutaikinaan.

Tässä nyt jotain ideoita.

Kiitos vastauksesta! Sain näistä itsekin ideaa.

Vierailija
20/25 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linssit käytän ruoan valmistukseen, kidneypavut on ihania salsakastikkeessa ja hummus on suoranaista herkkua meillä, kaikki menee heti. :)