Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sukulaiset ottavat vielä puheissa esiin entisen avomieheni, vaikka

Vierailija
20.05.2020 |

Miksiköhän muutama sukulaiseni ottaa vielä vuosien jälkeen erosta välillä puheeksi entisen avomieheni, vaikka olen jo itse unohtanut hänet enkä edes nmähnyt eron jälkeen. Olen jo naimisissa nykyisen mieheni kanssa.
Tulee jotenkin hölmö tunne, kun jossain asiayhteydessä mainitaan yhtäkkiä nuoruuden avomieheni. Kyseessä ovat kyllä vanhemmat sukulaiset, jotka näin toimivat.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he pitivät miehestä? 

Vierailija
2/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tuollaisia mänttejä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he pitivät miehestä? 

Tämä voi olla yksi syy, mutta jotenkin koen sen nykyisen mieheni kannalta epämukavana, jos mieheni kuullen vielä muistellaan entistäni. Miestyäni se ei näytä haittaavan tai ei ainakaan näytä sitä.

Minulle itselleni ei kyllä tulisi mieleen alkaa sukulaisteni entisiä muistelemaan ellei heillä ole yhteisiä lapsia, että olisivat vielä tekemisissä.

Vierailija
4/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen miettinyt. Äitini on esim.tällainen. Siksi en vie kotiin enää yhtäkään miestä. Itsekkin olen unohtanut, niin kyllä äitinikin voisi. Ei edes nähnyt kun ehkä 10 kertaa ihmisen, jonka nostaa aina esille. Silloin hän ei ainakaan pitänyt hänestä yhtään.

Vierailija
5/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä muistaa aina kysyä, kun käyn siellä, mitä mun ex-anopille kuuluu.

No tuota ÖÖÖ, en tiedä, eikä myöskään yhtään kiinnosta. Erosta 6 vuotta.

Vierailija
6/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat olla jo hieman höpsähtäneitä eivätkä siksi tajua, miten typerää tuollainen kysely on. 

Vierailija
7/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... Historiasta ei pääse eroon.

Miten ihmeessä kuvittelet, että ihmiset vaikenisivat aiheesta?!?

Vierailija
8/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulivat hyvin toimeen exäsi kanssa, on ihan luonnollista olla kiinnostunut siitä, mitä hänelle kuuluu. Älä tee asiasta ongelmaa, jos se ei kerran ole uudelle miehellesikään ongelma. Meillä kaikilla on menneisyytemme. Turha sitä on yrittää piilotella. 

Vierailija
9/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat olla jo hieman höpsähtäneitä eivätkä siksi tajua, miten typerää tuollainen kysely on. 

Mikä ihmeen kysely? Ei ap. mistään kyselystä mitään puhunut.

Varmaan joku sanoo että tuo "Martin" rakentama laituri on kestänyt hyvin talven ylin tms.

Tuollainen on normaalia.

Se olisi outoa että yhteinen tuttu ei tulisi enää koskaan puheeksi, koska uusi mies.

Vierailija
10/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eivät sentään tee samoin kuin minun "ihana" tätini. Aina kun näkee minut ja nykyisen mieheni kuuluttaa kovaan ääneen kuinka mukava mies entinen mieheni oli. Sen jälkeen hetken hiljaisuus ja merkitsevä katse nykyiseen mieheeni :D 

Vierailija
11/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku sanoo että tuo "Martin" rakentama laituri on kestänyt hyvin talven ylin tms.

Tuollainen on normaalia.

Se olisi outoa että yhteinen tuttu ei tulisi enää koskaan puheeksi, koska uusi mies.

Sori, kun en osaa lukea ap:n ajatuksia, vaan oletin, että "puheeksi tuleminen" voi tarkoittaa esim. eksän kuulumisten kyselyä. Se ei mielestäni ole kovin normaalia varsinkaan uuden puolison kuullen. 

Vierailija
12/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itsellä on paljon tuttavia, joden kanssa on oltu paljon tekemissä joskus silloin kun he olivat naimissa ensimämistä kertaa.

Moniin tuttaviin on yhteydenpito hiipunut just erojen yms. elämänkäänteiden yhteydessä.

Kun tavataan ja heillä on uusia kumppaneita, niin keiltämättä joskus tulee kysyttyä että tietävätkö he mitä kuuluu entiselle kumppanille, sille meidän yhteiselle tutulle.

Sen edestään löytää, jonka taakseen jättää. Näin se vaan menee.

Vierailija
13/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et olekaan unohtanut sitä eksää, jos hänestä puhuminen noin merkityksellistä sinulle on....

Vierailija
14/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on normaalia.

Sori, kun en osaa lukea ap:n ajatuksia, vaan oletin, että "puheeksi tuleminen" voi tarkoittaa esim. eksän kuulumisten kyselyä. Se ei mielestäni ole kovin normaalia varsinkaan uuden puolison kuullen. 

Sori vaan ihan itsellesi, kun en osannut lukea sinun ajatuksiasi.

Vierailija
15/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että täällä on paljon näitä ihmisiä, jotka eivät tiedä, mitä on sivistynyt ja hienotunteinen käytös. .... Ja nyt sitten niitä herneitä nenään tästä.

Vierailija
16/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden aviomies

Kylläpäs kuulostaa valkoroskalta

Vierailija
17/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kumminkin joskus ollut elämäsi tärkein ihminen. Ihan normaalia mielenkiintoa kysellä mitä tälle kuuluu. Moni eroaa nykyisin hyvissä väleissä.

Vierailija
18/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että täällä on paljon näitä ihmisiä, jotka eivät tiedä, mitä on sivistynyt ja hienotunteinen käytös. .... Ja nyt sitten niitä herneitä nenään tästä.

Ex on vain yksi tuttu ihminen muiden joukossa. Ikävää, jos aihe on vuosien jälkeen vielä arka.

Vierailija
19/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika moukkamaista. Eivät välttämättä tiedä, miten kipeä ero oli. Kiva sitten kaivella veistä haavassa joka jumalan juhlissa. 

Vierailija
20/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex on vain yksi tuttu ihminen muiden joukossa. Ikävää, jos aihe on vuosien jälkeen vielä arka.

Kaiveletko kaikki muutkin tuttujesi kipukohdat aina esiin?