Millainen mies kiinnostuu hippinaisesta jos tarjolla on parempaakin?
Millainen mies kiinnostuu hippinaisesta jos tarjolla on parempaakin?
Kommentit (24)
Parempaakin? 😂😂
Siinä sinulle selitys miksi muita valitaan sinun ohitse.
Jos on vaikka fetissi karvaisiin kainaloihin..
Jo toinen ketju hippinaisista viiden minuutin sisällä. Joku raukkaparka on saanut pakit hippinaiselta.
Ehkä monia kiehtoo ajatus mutkattomasta ja estottomasta lemmitystä enemmän kuin kireästä nutturoituneesta kontrollifriikistä, jonka aivot ovat yhtä silkinsileät kuin kainalotkin.
Hippimies löysi minut, samat arvot ja huumorintaju :) ole sinä vain siellä paremmuuskuplassasi.
- Hippi iteskin
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen ketju hippinaisista viiden minuutin sisällä. Joku raukkaparka on saanut pakit hippinaiselta.
Ehkä hän on jäänyt toiseksi hippinaiselle.
Jotkut tykkää ihanista karvapilluista.
Ja hippitytöt ovat vapaa seksi muijia eli voi pitää sivupanoja.
Mua kiinnostaa. Oon sellasen taru sormesta herran hobitin näköinen, karvainen ja surffaritukkainen. En pukeudu hipisti. Kiinnostus varmaan jäänyt nuoruuden älyttelyistä gandalffin piippuhatsin kanssa.
Muistaakseni hipit lanseerasivat sloganin "Make love, not war".
T. Onnellinen hippinainen, jolla on kiihkeä hippimies
Hipit tykkäävät seksistä. Ne "paremmat" eivät vissiin tajua siitä mitään.
Hipit ja hippiys on todella laaja käsite.
Itse en näytä hipiltä, mutta oon tasan enemmän "hippi", kuin moni rastapäinen pilvenpolttelija.
Itseäni usein luullaan ulkonäön perusteella ihan päinvastaiseksi millainen todellisuudessa olen, bimbomaiseksikin jopa, ja se muuten ketuttaa. Pukeuden siis melko naisellisesti näin yleensä.
Mutta ei, mulle ei sovi hippivaatteet eikä rastat, vaikka joskus tekisi mieli sellaiseen pukeutua, jotta se toisi esiin enemmän persoonaani. Esim. baarissa vedän kyllä puoleeni sen tyyppisiä miehiä, ketä en haluaisi.
Mutta ärsyttää tosiaan se, että pitäisi pukeutua jonkin tietyn muotin mukaan, jos ajattelee tietyllä tavalla. Joten siksi näytän siis ihan tavalliselta.
Ja aloittajalle, miksi ajattelet "hippiyden" negatiivisena?
Koska mieluummin joku ajattelevainen ja filosofinen hippinainen, kuin materian kulutukseen ja pinnallisiin asioihin keskittynyt instabimbo.
Riippuu hippinaisesta.
Lähtökohtaisesti kuitenkin miljoona kertaa ennemmin hippinainen, kuin persunainen.
Vierailija kirjoitti:
Hipit ja hippiys on todella laaja käsite.
Itse en näytä hipiltä, mutta oon tasan enemmän "hippi", kuin moni rastapäinen pilvenpolttelija.
Itseäni usein luullaan ulkonäön perusteella ihan päinvastaiseksi millainen todellisuudessa olen, bimbomaiseksikin jopa, ja se muuten ketuttaa. Pukeuden siis melko naisellisesti näin yleensä.Mutta ei, mulle ei sovi hippivaatteet eikä rastat, vaikka joskus tekisi mieli sellaiseen pukeutua, jotta se toisi esiin enemmän persoonaani. Esim. baarissa vedän kyllä puoleeni sen tyyppisiä miehiä, ketä en haluaisi.
Mutta ärsyttää tosiaan se, että pitäisi pukeutua jonkin tietyn muotin mukaan, jos ajattelee tietyllä tavalla. Joten siksi näytän siis ihan tavalliselta.Ja aloittajalle, miksi ajattelet "hippiyden" negatiivisena?
Koska mieluummin joku ajattelevainen ja filosofinen hippinainen, kuin materian kulutukseen ja pinnallisiin asioihin keskittynyt instabimbo.
Miten hippinaiset yleensä pukeutuu?
Moni hippi on kaukana avarakatseisesta ja vapautuneesta. Puheissa ollaan kyllä niin rakkaudellisia ja myötätuntoisia, mutta näiden soveltaminen käytännössä on sitten jo eri asia.
No mun mies esimerkiksi. Toinen sopeutumaton hidastelija. (Road)trippejä yhdessä jo kohta 20 v. Niin ja hyvin vähän sillä on tekemistä pukeutumisen kanssa.
Hipit haisee. Menisivät töihin ja lopettaisivat sen haaveilun ja elättäiaivät edes itsensä.
Kelan tuet kyllä kelpaa ja ollaan niin olevinaan oravanpyörän ulkopuolella
hippimies