Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO-pilat ~esittely 5.7.2006~

05.07.2006 |

[color=27408B][b]Aarrearkku[/b]

vm. 80, mies vm. 74. Pikkukakkosen yritystä 01/05, clomit. Esikoinen on syntynyt 06/03, silloin kanssa clomit, yritystä oli noin 1,5 v. PCO todettiin 05/02. [/color]

[color=FF7F00][b]Auris[/b]

PCO-diagnosoitu 03/01. Clomifen (2tbl) käyttöön 04/01, eka kierrosta plussa, esikoinen syntyi 01/02. Kakkosta yritetty 09/04, Clomit oli käytössä yhteensä 8 kiertoa 1½v aikana, lopuksi ne ei enää tehonneet. Tuloksena vaan yksi kohdunulkoinen raskaus 01/05. Oikea munatorvi jouduttiin poistaa. Nyt ollaan menossa Tampereelle yksityiselle, suunnitelmissa IVF, suunnitteluaika on 9.5. Jännityksellä odotetaan mitä tää vuosi tuo tullessaan... [/color]

[color=27408B][b]Katjuska12[/b]

173/63 Vm -83 ja mies vm-76. Pillerit jätetty pois 10/04, pco todettu 4/05. Nyt käytössä clomit....hoidossa yksityisellä puolella. [/color]

[color=FF7F00][b]Kurnau[/b]

169/64 vm 72, mies vm 71. Yritys aloitettu 10/01. PCO todettu 11/04. Pari km ja hyperi takana. Eka PAS 5.5, jatkossa vain IVM-hoito kun hormonit eivät sovi. [/color]

[color=27408B][b]:)Katala[/b]

minä vm.-80, mies -76, PCO todettu jo poikkeuksellisesti vuonna -96 (jolloin ei siis vielä ollut mieskään kiikarissa yrityksestä puhumattakaan... ;) Esikoista yritettiin n.3vuotta pelkillä teroilla+lugeilla, sitten rankempia hoitoja 1,5v ja esikoinen syntyi kevättalvella -04. Nyt hoitojen taival aloitettu uudelleen, metut ja clomit menossa, elokuulle julkiselle aika, jolloin sitten aloitetaan taas varmaan IUIlla. [/color]

[color=FF7F00][b]MaggyOo[/b]

172/64 vm.-84, mies vm.-83. Esikoisen yritys aloitettu 03/04, PCO todettu 04/05 ja nyt clomi+terot. IUI on suunnitelmissa syksyksi. Vikaa myös miehen simpoissa. [/color]

[color=27408B][b]Seruska[/b]

vm -81, samoin mies. Esikoista toivottu 05/03, pco todettu 06/04. Clomit ollu käytössä 01/05 ja nyt tukena myös terot. Miehen simpoissa myös häikkää.

[/color]

[color=FF7F00][b]Sallura[/b]

minä-79 ja mies-80. Yritystä 1/2004, pco todettu 2004 syksyllä, hoitona ollut terolutit ja metut. Ensimmäistä lasta yritetään. Plussausta ei toistaiseksi ole vielä tapahtunut.. toive kova. [/color]

[color=27408B][b]Enni-Maija[/b]

minä -78. mies-65. pco todettu 2002, clomifen+lugesteron hoidoilla 3 keskenmenoa ja poika syntyi 08/04. toista yritetty 10/04 asti, sittemmin clomi+luge ei tulosta, 3xIUI clomit+menopur+metforem negaa, nyt mennään IVF eteenpäin. [/color]

[color=FF7F00][b]Nantsu22[/b]

minä 22 v. ja mies 24 v. Terot tällä hetkellä.

[/color]

[color=27408B][b]Eloveena77[/b]

minä 28v. mies 28v. poju 10,5 kk.PCO todettu 12/03 ja pian diagnoosin jälkeen totesin olevani raskaana. [/color]

[color=FF7F00][b]Lillamy-02[/b]

lapsettomuus pco-plikoissa vuoden verran. Enestään 1 lapsi luomusti, tuulimuna syksyllä -04,nyt + Puregon, Pregnyl+Lugesteron-kokkelista ja laskettu aika 29.10.05. [/color]

[color=27408B][b]Sweet77[/b]

Minä-77, mies -76. Lasta yritetty tammikuusta -04 lähtien. Pco diagnoosi kesäkuussa -04 ja miehellä myös simpoissa vähän häikkää. Hoidot julkisella: Aluksi kokeiltiin ½ vuoden ajan Terolut+Clomifenia tuloksetta. NKL vaihdettiin Terolut+Puregon pistokset (ja Pregnyl), yritetään päästä tekemään onnistunut IUI seuraavaan kiertoon.

[/color]

[color=FF7F00][b]Kalevi[/b]

Itte pian 32v. ja mies 33v. Pco todettiin -02 väestöliitossa taysissa, jossa hoidoissa nyt toista kierrosta. Esikoinen sai alkunsa -03 ekasta inssistä yhdistelmästä: clomit 3kpl/pvä kp3-8 + menogon +metut + pregnyl. Pikkumies nyt 2v pian 3kk. Nyt p2-projektissa mukana 11/05 ja insseillä yritetään. Clomit eivät antaneet vastetta, joten nyt toista kiertoa menopurilla ja tietty metut tukemassa. Muniksia ei vain meinata saada kasvamaan / ovis syttymään, joten pitkään on annoksien kanssa pähkäilty. Mikäli inssit eivät saa tuulta alleen, loppusyksystä ilmeisesti ivf odottaa. [/color]

[color=27408B][b]Jusupus[/b]

minä -82, mies -78, vauvaa toivottu 04/04 lähtien, PCO todettu yksityisellä syksyllä -04 ja tutkimukset alkoi kunnallisella 02/05, miehellä todettiin siellä vasta-aineita vaikkakin muuten melko hyvää, toukokuussa -05 alkoi metformiini, syksyllä piti aloittaa clomiavusteiset inssit, mutta ultrissa todettiin 2xei ovulaatiota, toisella kertaa terot auttamaan uutta kiertoa vauhtiin, jotta ennen joulua ehdittäisi inssiin, yllättäen vuoto ei alkanut vaan olin raskaana joka todettiin alku-ultrassa keskeytyneeksi keskenmenoksi rv7+2, uutta yritystä jatkettiin clomeilla, ekaan kiertoon inssi negaa, toisessa ei taaskaan ovulaatiota, joten kolmannella oli nyt käytössä 2 tabl. clomeja, kp 16 pregnyl ja tänään kp18 laitettiin siittiöt matkaan, jos negaa niin seuraavaksi ilmeisesti clomien lisäksi piikityksiä kasvattamaan muniksia. [/color]

[color=FF7F00][b]Eviska[/b]

minä -77 ja mies -75, pco todettu jo -95. Yritystä ollut vuodesta -96. Clomeja kokeiltu yht.5 kiertoa, ei vastetta. Ovulaation induktio *3 -98, yhdestä kierrosta ovulaatio, muissa ei vastetta. IVF -99, josta tuloksena 1*2:den alkion siirto, ja siitä alkanut kemiallinen raskaus. Vuonna -02 yllätys luomuraskaus, joka sekin päätyi keskenmenoon viikolla 6. Nyt sitten aloitettu taas hoidot uudella innolla, ja ensimmäinen inssi olis tiedossa ensi kiertoon, ja jos ei siitä tulosta, niin sitten elokuussa IVF. lisäykseksi vielä, että tässä välissä en ole käyttänyt muita hormoneja, kuin Teroluteja menkkojen aikaan saamiseksi. [/color]

[color=27408B][b]Siirisofia 75[/b]

minä -77 ja mies -75, pco todettu jo -95. Yritystä ollut vuodesta -96. Clomeja kokeiltu yht.5 kiertoa, ei vastetta. Ovulaation induktio *3 -98, yhdestä kierrosta ovulaatio, muissa ei vastetta. IVF -99, josta tuloksena 1*2:den alkion siirto, ja siitä alkanut kemiallinen raskaus. Vuonna -02 yllätys luomuraskaus, joka sekin päätyi keskenmenoon viikolla 6. Nyt sitten aloitettu taas hoidot uudella innolla, ja ensimmäinen inssi olis tiedossa ensi kiertoon, ja jos ei siitä tulosta, niin sitten elokuussa IVF. lisäykseksi vielä, että tässä välissä en ole käyttänyt muita hormoneja, kuin Teroluteja menkkojen aikaan saamiseksi. [/color]

[color=FF7F00][b]Siirukka[/b]

5v yritystä,monta hoitokertaa,tyttö sai alkunsa luonnollisesti(syntyi 8/02),nyt toista yritetty 2v,hoitoihin lähtö syksyllä,pco todettu v.2000) [/color]

[color=27408B][b]Naksukka[/b]

minä vm. -77, mies vm. -74, pco todettu 10/03 & 11/03 kohdusta poistettu polyyppi. Reilun puolentoista vuoden yrityksen jälkeen syntyi esikoispoikamme 5/05 toisesta clomikierrosta. Nyt pikkukakkosen yritys aloitettu 3/06. Clomit jälleen käytössä [/color]

[color=FF7F00][b]Ki-Ra[/b]

Meillä yritys aloitettu 04/05 ja toukokuussa tuli tieto PCO:sta eli ihan tuoreita ollaan asian kanssa.

Ikää 24 mulla ja mies 26. Yksi km ihan raskauden alussa 05/05.

Tutkimukset alussa.

[/color]

[color=FF7F00][b]Net-ta[/b][/color]

[color=27408B][b]Sonnai[/b]

Minä vm. ¿84, mies ¿83. PCO todettu sattumalta rutiinitarkastuksessa 8/05, pillerit jätettiin pois 2/06. Ensimmäinen luomukierto venyi >90 päivään, joten 4 kuukauden yrityksen jälkeen Terot 6/06. Jos ei tärppää, syksyllä jatketaan clomeilla ja/tai metuilla. [/color]

[color=FF7F00][b]Ronjakasperi[/b][/color]

[color=27408B][b]Mentha[/b][/color]

[color=FF7F00][b]Miljoona[/b][/color]

[color=27408B][size=2][b] Plussanneet PCO plikat [/b][/size][/color]

[color=FF7F00][b] Ronjoo[/b] la 7.12.2005[/color]

[color=27408B][b] Samojedi_79 [/b] la 2.12.2005 [/color]

[color=FF7F00][b] Alexiana[/b] la 20.2.2006 [/color]

[color=27408B][b] tuusannuuska[/b] la 9.2.2006 [/color]

[color=FF7F00][b] :)Katala[/b] la 12.3.2006 [/color]

[color=27408B][b] (H-R)[/b] la [/color]

[color=FF7F00][b] bisous[/b] la 10.7.2006 [/color]

[color=27408B][b] Mörötin-81[/b] la 3.11.2006 [/color]

[color=FF7F00][b] Piippuli[/b] la 7.8.2006 [/color]

[color=27408B][b][size=2] Millä keinoin plussasin? [/b][/size][/color]

[color=FF7F00][b] Mörötin-81[/b]: 3. inssi [/color]

[color=27408B][b] Ronjoo[/b]: 3. inssi clomeilla ja puregonilla [/color]

[color=FF7F00][b] Samojedi_79[/b]:clomit [/color]

[color=27408B][b] Piippuli[/b]: 1.IVF 1. PAS (lääk.) [/color]

[color=FF7F00][b][/b][/color]

[color=27408B][b][/b][/color]

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Näyttääpäs tämä pco-plikkojen luettelo nyt mukavalta ja ennen kaikkea selkeältä, kun on joka toinen plikka eri värillä. Kiitos vaan Sonnai!!!

Omalla kohdallani huomasin kuvauksessa virheen, eli minun kuvauksekseni oli mennyt Eviskan kuvaus. Laitan tähän alle oman kuvaukseni päivitettynä, niin jos sinä Sonnai jossakin kohtaa korjaisit sen tuonne listaan?! Korjaisin itse mutta, kun en osaa (onnistuisin vaan hävittämään värit)...

Siirisofia75

Minä -75, mies -75. Yritystä 1,5 vuotta. PCO todettu 02/06 eli varsin tuoreesta tuttavuudesta on kyse. Aluksi kokeilimme clomien avulla mutta, kun raskaus ei alkanut jatkettiin insseillä. Neljä inssiä tehty. Kahdessa ensimmäisessä inssissä käytössä clomit+gonal+pregnyl. Ja kahdessa jälkimmäisessä clomit+menopur+pregnyl. Lisäksi olen syönyt metformiinia toisen epäonnistuneen inssin jälkeen, eli nyt nelisen kuukautta. Seuraavaksi jatketaan IVF:llä, suunnittelukäynti on marraskuussa ja tosi toimiin päästään vuoden vaihteen tietämillä. Eli pitkä tauko on meneillään. :))

Vierailija
2/12 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös minun tietoni päivitettynä. Kiitos Sonnaille jos viitsii listaa päivitellä...

Auris

PCO-diagnosoitu 03/01. Clomifen (2tbl) käyttöön 04/01, eka kierrosta plussa, esikoinen syntyi 01/02. Kakkosta yritetty 09/04, Clomit oli käytössä yhteensä 8 kiertoa 1½v aikana, lopuksi ne ei enää tehonneet. Tuloksena vaan yksi kohdunulkoinen raskaus 01/05. Oikea munatorvi jouduttiin poistaa. Nyt hoidot Tampereella yksityisellä alkamassa. Metformin ollut käytössä 05/06 alkaen, niillä kierto normalisoitumaan päin. 07-08/06 kokeillaan eka IUI:ta, ja ellei siitä apuja niin sit suoraan IVF:n. Toiveikkaana mennään kohti syksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lista sonnai =) Kiitos oikein paljon.

MItäs tänne kuuluu?

Onko Enni-Maijasta kuulunut mitään?

Viimeksi olen lukenut kun raskasuarvo oli muistaakseni 8000 päälle ja sen jälkeen en tiiä.

(.) Dieetti on kärsinyt kolauksen lomien aikana muttei kuitenkaan painunut unholaan ja nyt on aika palata takaisin ruotuun..

Muuten vaan oottelen elokuun alkua jotta pääsee jatkaa tutkimuksia.

Mulle oli muuten yllätys että samalla kertaa kun tehdään se munatorvienaukiolotutkimus niin samalla katsotaan koko yhteenveto ja tehdään hoitojen aloitussuunnitelma. Luulin että pitää vielä erikseen varata aika siihenkin, mut onneksi näin päin..

Taas vähemmän turhaa odottelua.

Mukavaa heinäkuuta kaikille, jos kuumuus iskee niin eikun kauppaan shoppailee siel on usein viilee..

Vierailija
4/12 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässyt tämä pino tippumaan kun kaikki on loman vietossa.

Nostan siis ylöspäin...

Tänään on se päivä kun tuntuu että kaikki muut saavat vauvoja paitsi me.

Ympärillä syntyy lapsia tiuhaan tahtiin ja nekin jotka jo vauvan saivat aiemmin ovat TAAS raskaana. 10 naapuriasunnosta 6:lla on nyt vauva, joista yhdellä kaksoset. Ja asutaan talossa jossa vuosi sitten ei ollut yhtään EI YHTÄÄN vauvaa.

No jos jotain iloista omasta navasta niin olen saanut ovulaatioplussan tässä kierrossa kp 12-kp13 ja edellinen oli joskus syyskuussa viime vuonna. Voi sitä onnea kun niitä viivoja on todella kaksi vahvaa. Eihän se vielä mitään lupaa mut on sekin tyhjää parempi.

Monet sanoo että kun on PCO niin ovulaatiotestit näyttää plussaa aina mutta itsellä näin ei ole ollut.

Kai tästä dietistä on ollut jotain hyötyä tai sitten on vain sattumaa.

Ärsyttää vain että aloitin terolutit liian aikaisin kp10 ja jos se sotkee nyt koko homman. Kätilö sanoi ettei terolut tuo ovulaatioplussaa ja syön niitä vain sitten 15 päivää normaalin kymmen sijaan. Ei kuulemma ole paha moka. Joillekkin kuulemma määrätäänkin ihan niin.

Eli nyt vain toivossa eletään...

Kuinkas muut PCO-plikat?

Vierailija
5/12 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lista Sonnai!

Minä myös pyydän omien tietojeni päivitystä, ettei hieno lista lähde lipettiin saman tien! ;)

Ollaan miehen kanssa molemmat ´80. Ehkäisy jäi 8/05, kun työkaveri sai uskomaan että olen raskaana. Varsinainen esikoisen yritys aloitettiin 11/05. PCO todettiin 3/06, kun menin yksityiselle huhuilemaan kuukautisia (syksyn TODELLA epäsäännölliset, hormonittomat menkat viimeksi 12/06). Nyt olen julkisen puolen kesätauolla ja kiertoa " tasaillaan" Lugesteroneilla. Syyskuussa sitten tehdään hoitosuunnitelma.

Tällä hetkellä jännäilen, alkaako kuukautiset vielä, vai... Kaksi kiertoa lugeja takana ekasta alkoi kp 25, tokasta kp24. Nyt kp 25 eikä mitään tuntemuksia. Ovulaatio-oireita olin tuossa reilu viikko sitten tuntevinani useampiakin, eli nyt jännäilen tosissaan, miten käy! Tiedän, liian aikaisin hihkun, mutta kun!!! :D Kyllä mä sit kerron miten kävi!

Mutta näin meillä! Tänään on se päivä, kun ollaan seurusteltu 8 vuotta. Mies ei ole tainnut huomata... Menenpäs kutittelemaan vähän... ;)

AURINKOA!!!

Net-ta

Vierailija
6/12 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

net-tahan onkin jo löytänyt tiensä tänne, hyvä. kävin sua plussanneiden puolella just äsken huhuilemassa tähän pinoon.

mä olen kyllä käynyt melkein päivittäin lukemassa näitä kuulumisia, mutta olen ollut niin väsyksissä, että en ole oikein minnekään kirjoitellut.

viime pe oli eka yksityisen ultra. kaikki ok, sykekin ja niin edelleen. se lääkäri ei vaan osannut sanoa tukilääkityksen suhteen juuta ei oikein jaata, vaikka piti osata. noh, menen sitten ylihuomenna naikkarille ultraan ja lääkärille sen takia. pääsenpähän taas tirkistelemään sinttiä.

mulla oli tänään eka neuvola, ja kaikki edelleen ok. sintti oli edelleen kyydissä, ja syke ok.

toi neuvolan ultralaite on aika onneton, ja se väitti la:n siirtyneen 24.2. mutta enpä vielä moista usko. se edellinen la on se 28.2. ja siihen alkion siirtopäivä täsmää.

kuten jo sanoinkin, mulla on perjantaina naisten polilla ultra ja lääkäri, kun pitää tätä tukilääkitystä varmaan alkaa muuttaa (PAS-raskaus)kun alkaa viikkoja jo tulla. katotaan sitten, jos tarvii se laskettu muuttaa.

laitan sitten pe tietoja itsestäni päivitystä varten kuitenkin.

voi, kohta pääsen nukkumaan... takaisin, otin just 2h iltapäikkärit..

-ennis- ja sintti rv8 (sen vanhemman tiedon mukaan)

Vierailija
7/12 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ne näyttää ainakin aina negaa, kun en ovuloi luomuna, en clomeilla, ja pistettävien kanssakin tarttee pregnylin, että munaskuukkeli(t) älyää irrota. ja viime vuonna kyllä eräänkin paketin tikuttelin, ja montaa eri sorttia, oikein tosissaan, ennen kuin meidät tajuttiin siirtää tehokkaampiin hoitoihin.

ne on muuten ihan hyviä ovistestejä, mitä saa s-marketista tai prismoista. fertest liuskatestejä. 10kpl/jotain 16e.

niitä käytin silloin, kun vielä clomit pelasi.

-e- rv8

Vierailija
8/12 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näppärä sorminen päivittäisi myös minun tietoni, kun parempi etten itse edes yritä=;)

vm.-71 mies -74. PCO todettu 1997. Esikoinen 12/03 terot+clomit+pregnyl toisella inssillä. Kuopus 05/06 samalla reseptillä kolmannella ja viimeisellä inssillä.

Jotenkas tuohon plussanneet listaan voi kohdalleni myös lisätä, että la oli 22.5. ja poika syntyi 25.5.

Kiitos hienosta pinosta=)

Vierailija
9/12 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa PAS-raskaus ja viikolla 7+0 sain lopettaa tukilääkitykset asteittan. Vaihtelee kovasti eri paikoissa nämä käytännöt näköjään.

kurnau

Vierailija
10/12 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=27408B][b]Aarrearkku[/b]

vm. 80, mies vm. 74. Pikkukakkosen yritystä 01/05, clomit. Esikoinen on syntynyt 06/03, silloin kanssa clomit, yritystä oli noin 1,5 v. PCO todettiin 05/02. [/color]

[color=FF7F00][b]Auris[/b]

PCO-diagnosoitu 03/01. Clomifen (2tbl) käyttöön 04/01, eka kierrosta plussa, esikoinen syntyi 01/02. Kakkosta yritetty 09/04, Clomit oli käytössä yhteensä 8 kiertoa 1½v aikana, lopuksi ne ei enää tehonneet. Tuloksena vaan yksi kohdunulkoinen raskaus 01/05. Oikea munatorvi jouduttiin poistaa. Nyt ollaan menossa Tampereelle yksityiselle, suunnitelmissa IVF, suunnitteluaika on 9.5. Jännityksellä odotetaan mitä tää vuosi tuo tullessaan... [/color]

[color=27408B][b]Katjuska12[/b]

173/63 Vm -83 ja mies vm-76. Pillerit jätetty pois 10/04, pco todettu 4/05. Nyt käytössä clomit....hoidossa yksityisellä puolella. [/color]

[color=27408B][b]:)Katala[/b]

minä vm.-80, mies -76, PCO todettu jo poikkeuksellisesti vuonna -96 (jolloin ei siis vielä ollut mieskään kiikarissa yrityksestä puhumattakaan... ;) Esikoista yritettiin n.3vuotta pelkillä teroilla+lugeilla, sitten rankempia hoitoja 1,5v ja esikoinen syntyi kevättalvella -04. Nyt hoitojen taival aloitettu uudelleen, metut ja clomit menossa, elokuulle julkiselle aika, jolloin sitten aloitetaan taas varmaan IUIlla. [/color]

[color=FF7F00][b]MaggyOo[/b]

172/64 vm.-84, mies vm.-83. Esikoisen yritys aloitettu 03/04, PCO todettu 04/05 ja nyt clomi+terot. IUI on suunnitelmissa syksyksi. Vikaa myös miehen simpoissa. [/color]

[color=27408B][b]Seruska[/b]

vm -81, samoin mies. Esikoista toivottu 05/03, pco todettu 06/04. Clomit ollu käytössä 01/05 ja nyt tukena myös terot. Miehen simpoissa myös häikkää.

[/color]

[color=FF7F00][b]Sallura[/b]

minä-79 ja mies-80. Yritystä 1/2004, pco todettu 2004 syksyllä, hoitona ollut terolutit ja metut. Ensimmäistä lasta yritetään. Plussausta ei toistaiseksi ole vielä tapahtunut.. toive kova. [/color]

[color=27408B][b]Enni-Maija[/b]

minä -78. mies-65. pco todettu 2002, clomifen+lugesteron hoidoilla 3 keskenmenoa ja poika syntyi 08/04. toista yritetty 10/04 asti, sittemmin clomi+luge ei tulosta, 3xIUI clomit+menopur+metforem negaa, nyt mennään IVF eteenpäin. [/color]

[color=FF7F00][b]Nantsu22[/b]

minä 22 v. ja mies 24 v. Terot tällä hetkellä.

[/color]

[color=27408B][b]Eloveena77[/b]

minä 28v. mies 28v. poju 10,5 kk.PCO todettu 12/03 ja pian diagnoosin jälkeen totesin olevani raskaana. [/color]

[color=FF7F00][b]Lillamy-02[/b]

lapsettomuus pco-plikoissa vuoden verran. Enestään 1 lapsi luomusti, tuulimuna syksyllä -04,nyt + Puregon, Pregnyl+Lugesteron-kokkelista ja laskettu aika 29.10.05. [/color]

[color=27408B][b]Sweet77[/b]

Minä-77, mies -76. Lasta yritetty tammikuusta -04 lähtien. Pco diagnoosi kesäkuussa -04 ja miehellä myös simpoissa vähän häikkää. Hoidot julkisella: Aluksi kokeiltiin ½ vuoden ajan Terolut+Clomifenia tuloksetta. NKL vaihdettiin Terolut+Puregon pistokset (ja Pregnyl), yritetään päästä tekemään onnistunut IUI seuraavaan kiertoon.

[/color]

[color=FF7F00][b]Kalevi[/b]

Itte pian 32v. ja mies 33v. Pco todettiin -02 väestöliitossa taysissa, jossa hoidoissa nyt toista kierrosta. Esikoinen sai alkunsa -03 ekasta inssistä yhdistelmästä: clomit 3kpl/pvä kp3-8 + menogon +metut + pregnyl. Pikkumies nyt 2v pian 3kk. Nyt p2-projektissa mukana 11/05 ja insseillä yritetään. Clomit eivät antaneet vastetta, joten nyt toista kiertoa menopurilla ja tietty metut tukemassa. Muniksia ei vain meinata saada kasvamaan / ovis syttymään, joten pitkään on annoksien kanssa pähkäilty. Mikäli inssit eivät saa tuulta alleen, loppusyksystä ilmeisesti ivf odottaa. [/color]

[color=27408B][b]Jusupus[/b]

minä -82, mies -78, vauvaa toivottu 04/04 lähtien, PCO todettu yksityisellä syksyllä -04 ja tutkimukset alkoi kunnallisella 02/05, miehellä todettiin siellä vasta-aineita vaikkakin muuten melko hyvää, toukokuussa -05 alkoi metformiini, syksyllä piti aloittaa clomiavusteiset inssit, mutta ultrissa todettiin 2xei ovulaatiota, toisella kertaa terot auttamaan uutta kiertoa vauhtiin, jotta ennen joulua ehdittäisi inssiin, yllättäen vuoto ei alkanut vaan olin raskaana joka todettiin alku-ultrassa keskeytyneeksi keskenmenoksi rv7+2, uutta yritystä jatkettiin clomeilla, ekaan kiertoon inssi negaa, toisessa ei taaskaan ovulaatiota, joten kolmannella oli nyt käytössä 2 tabl. clomeja, kp 16 pregnyl ja tänään kp18 laitettiin siittiöt matkaan, jos negaa niin seuraavaksi ilmeisesti clomien lisäksi piikityksiä kasvattamaan muniksia. [/color]

[color=FF7F00][b]Eviska[/b]

[color=27408B][b]Siirisofia 75[/b]

[color=FF7F00][b]Siirukka[/b]

5v yritystä,monta hoitokertaa,tyttö sai alkunsa luonnollisesti(syntyi 8/02),nyt toista yritetty 2v,hoitoihin lähtö syksyllä,pco todettu v.2000) [/color]

[color=27408B][b]Naksukka[/b]

minä vm. -77, mies vm. -74, pco todettu 10/03 & 11/03 kohdusta poistettu polyyppi. Reilun puolentoista vuoden yrityksen jälkeen syntyi esikoispoikamme 5/05 toisesta clomikierrosta. Nyt pikkukakkosen yritys aloitettu 3/06. Clomit jälleen käytössä [/color]

[color=FF7F00][b]Ki-Ra[/b]

Meillä yritys aloitettu 04/05 ja toukokuussa tuli tieto PCO:sta eli ihan tuoreita ollaan asian kanssa.

Ikää 24 mulla ja mies 26. Yksi km ihan raskauden alussa 05/05.

Tutkimukset alussa.

[/color]

[color=FF7F00][b]Net-ta[/b][/color]

[color=27408B][b]Sonnai[/b]

Minä vm. ¿84, mies ¿83. PCO todettu sattumalta rutiinitarkastuksessa 8/05, pillerit jätettiin pois 2/06. Ensimmäinen luomukierto venyi >90 päivään, joten 4 kuukauden yrityksen jälkeen Terot 6/06. Jos ei tärppää, syksyllä jatketaan clomeilla ja/tai metuilla. [/color]

[color=FF7F00][b]Ronjakasperi[/b][/color]

[color=27408B][b]Mentha[/b][/color]

[color=FF7F00][b]Miljoona[/b][/color]

[color=27408B][size=2][b] Plussanneet PCO plikat [/b][/size][/color]

[color=FF7F00][b] Ronjoo[/b] la 7.12.2005[/color]

[color=27408B][b] Samojedi_79 [/b] la 2.12.2005 [/color]

[color=FF7F00][b] Alexiana[/b] la 20.2.2006 [/color]

[color=27408B][b] tuusannuuska[/b] la 9.2.2006 [/color]

[color=FF7F00][b] :)Katala[/b] la 12.3.2006 [/color]

[color=27408B][b] (H-R)[/b] la [/color]

[color=FF7F00][b] bisous[/b] la 10.7.2006 [/color]

[color=27408B][b] Mörötin-81[/b] la 3.11.2006 [/color]

[color=FF7F00][b] Piippuli[/b] la 7.8.2006 [/color]

[color=27408B][b] Kuranu[/b] la 23.1.2007 [/color]

[color=27408B][b][size=2] Millä keinoin plussasin? [/b][/size][/color]

[color=FF7F00][b] Mörötin-81[/b]: 3. inssi [/color]

[color=27408B][b] Ronjoo[/b]: 3. inssi clomeilla ja puregonilla [/color]

[color=FF7F00][b] Samojedi_79[/b]:clomit [/color]

[color=27408B][b] Piippuli[/b]: 1.IVF 1. PAS (lääk.) [/color]

[color=FF7F00][b]Kurnau[/b]: 1. IVF 1. PAS[/color]

[color=27408B][b][/b][/color]

Vierailija
11/12 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esittelyssä pitäisi olla päiväyksen 8/05 kohdalla, että pillerit jäi pois. Ehkäisy jätettiin vasta tuolloin marraskuussa.. Että jos vain, Sonnai; satut huomaamaan tämän pikkukorjauksen ennen tietojeni lisäämistä, niin... Mut ei tarvi alkaa jälkikäteen korjailemaan...

Ja tilannetietoja: edelleen käydään joka kerta varovaisemmin vessassa, ja (ainakin tähän asti) joka kerta sieltä tultu pikkuisen toiveikaampina ulos. Että edelleen menee ajatukset vinhaa vauhtia suunnasta toiseen. Huomenna testaillaan. Voi olla että on vielä liian aikaista, huomenna tulee 10 päivää oletetusta ovarista. ClearBlue tosin povasi erottavansa raskauden noin 80% naisista jo kolme päivää ennen kp1. Eli se olis periaatteessa lauantai. Tai jotenkin siihen suuntaan, joka tapauksessa varastan vähän... Mut kokeillaan!

Net-ta

Niin ja kyllä se häiden boolimalja taitaa mennä feikkauksen puolelle... ;)

Vierailija
12/12 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä täällä muutaman kerran aikaisemminkin käynyt tietoja hakemassa ongelmiini. Tuonne plussanneiden puolelle menin kysymykseni kanssa, koska täällä siihen ei kukaan vastaillut.. Ja kiva käydä siellä puolella hakemassa uskoa! Vaikka tällä hetkellä sitä toiveikkuutta kyllä riittää, voi olla että pian tullaan taas ryminällä alas.. Mutta kiva kun joku " kaitsee laumaa samoille niityille" ! Nyt täytyy varmaan mennä siivoamaan. Mun täti tulee miehensä kanssa viikonloppuvieraaksi, ja ollaan vielä itse lähdössä pois. Tarvitsevat kyläpaikan muihin juhliin.. Mutta joo, kyllähän minä tähän saisin vaikka romaanin aikaiseksi, mut pitää jatkaa palstatarkistus loppuun ja alata (siivous?!)hommiin!

Net-ta

Tämän ketjun otsikossa on muuten PCO-pilat, joku muukin siis kirjoittaa nopeammin kuin sormet ehtii! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme