Kuinka yleistä on ettei ole yli 40vuotiaana vielä silmäryppyjä?
Itselläni ei ole ja olen huomannut jopa nuoremmilla silmäryppyjä vaikka eivät naura edes.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä ryppyjä on jokaisella viimeistään 25 vee eteenpäin, mutta ei toki av-mammoilla. Kaikki on vähintään 10 vuotta nuoremman näköisiä, kuten olemme saaneet lehtijutuistakin lukea. Totuus on taas kerran tarua ihmeellisempää.
Useimmilla yli 35-vuotiailla on ilmejuonteita. Ei 25. Itselläni ei ole kun olen ilmeetön asperger, en ole "hymyillyt vähän" vaikka on monesti käsketty.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä ryppyjä on jokaisella viimeistään 25 vee eteenpäin, mutta ei toki av-mammoilla. Kaikki on vähintään 10 vuotta nuoremman näköisiä, kuten olemme saaneet lehtijutuistakin lukea. Totuus on taas kerran tarua ihmeellisempää.
Suunnilleen näin. 😂
Kunhan rypyt ovat oikeaan suuntaan, riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla yli 25v on ryppyjä, paitsi minulla. Itse olen 80v eikä minulla ole yhtään ryppyjä. Pesen kasvot porstalla ja mäntysuovalla kerran viikossa. Henkkarit kysytään kun ostan vissyvettä.
En ole koskaan nähnyt itseni lisäksi ketään rypytöntä ihmistä.
😂
Just joo taas. Oikeasti kun näkee vanhoja tuttuja, jotka nyt 40 jotain, niin ensimmäisenä huomaa nimenomaan silmien ympärillä olevat juovat. Näin se vaan on. Itsensä vaan näkee ikinuorena peilistä. Sori, mutta olette silti juuri oman ikäisenne näköisiä.
Ei mulla ole. Yksi sibeliusryppy kulmakarvojen välissä vain. Ikää.47v.
Äitini tuttu on reippaasti yli 60. Ei silmänympärysryppyjä ollenkaan, ei poskiryppyjä tms. Tämä nainen ei ole juuri koskaan voinut ottaa aurinkoa herkän ihon vuoksi.
Rypyt näkyy paljon myöhemmin, jos on vähänkin enemmän tuota painoa. Hoikilla taas aikasemmin. Toisilla näkyy vain hymyillessä.
Minulla on 52 v kaveri, jolla ei ole yhtään ryppyjä, ei edes silmäkulmissa.
Hänellä on tosi rasvainen ja paksu iho. Nuorena kärsi aknesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla yli 35-vuotiailla on ilmejuonteita. Ei 25. Itselläni ei ole kun olen ilmeetön asperger, en ole "hymyillyt vähän" vaikka on monesti käsketty.
Bwahahaa, sama täällä! Siihen vielä päälle kollageenin ylituotanto (myös mahdollinen as-piirre), niin on ikäistä nuorekkaamman näköinen. Mitä nyt pukeutuminen ja jutut paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Rypyt näkyy paljon myöhemmin, jos on vähänkin enemmän tuota painoa. Hoikilla taas aikasemmin. Toisilla näkyy vain hymyillessä.
T. Lihava
Vierailija kirjoitti:
Mutta ylipaino vanhentaa silti tekemällä tanttamaiseksi (ja on lisäksi terveysriski). Mieluummin ryppyinen, hoikka, terve kuin rypytön ja läski.
Joo minäkin tunnen monta 50v muijaa jotka näyttävät 25v. Ette te mammat mitenkään erikoisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ylipaino vanhentaa silti tekemällä tanttamaiseksi (ja on lisäksi terveysriski). Mieluummin ryppyinen, hoikka, terve kuin rypytön ja läski.
Soosoo. Sähän aiheutat mammoille mielipahaa.
Kun on oikein lihava naama ja turvoksissa niin eihän ryppyjä tule
Olen 38v ja näytin 100 vuotiaalta jo 36 vuotiaana. Kuiva iho ja univaje teki naaman ohueksi ruttuiseksi paperiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jollain taitaa olla nyt vähän liikaa aikaa.
En tajua? Miten niin? Olen minäkin miettinyt joskus samaa, vaikka olen kiireinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin tunnen monta 50v muijaa jotka näyttävät 25v. Ette te mammat mitenkään erikoisia ole.
Ei rypyttömyys tarkota nuorelta näyttämistä :D Mulla ainakin on naama valahtanut rypistymisen sijaan, näytän ihan ikäiseltäni = 40-v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44, eikä minulla ole silmäryppyjä - muuten ihoa tuntuu kyllä olevan hiukan liikaa...
Käsitykseni on, että aliravitsemus rasvojen suhteen voi rypistyttää jo parikymppisen silmänympärykset. Mutta se on suvussakin monella. Yhdellä unkarilaisella 23-vuotiaalla laihalla tytöllä oli silmäryppyjä perusilmeellä..!
Toi on muuten niin totta. Yksi tuttu alkoi treenaamaan tossa 1 v sitten ja tarkkaili niin paljon syömisiään, että vuoden päästä hän oli vanhentuneen näköinen, treenattu mutta ketogeenisen ansiosta tosi kuiva. Hän on siis 33-vuotias ja hänellä on enemmän ryppyjä kuin 52-vuotiaalla työkaverillani, joka tupakoi..
Kuulostat ihan miehen exältä. Miehen exä ei vaan tajua, että jos vähän päälle 30-vuotiaana näyttää jo 50-vuotiaalta liiallisen treenin ja ketogeenisen takia ja haluaa olla hot, niin se tekee ihan saman vaikutelman, mutta vähän toisinpäin: ”ei hitto, toi 50-vuotias nainen haluaa olla joku teini”.. eiku siis...
Minulla on aikamoiset harakanvarpaat silmissä. Muut rypyt on pienempiä.
Mutta naama ei roiku milliäkään mistään.
N51