Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi viikonloppuna ja löin takaisin

Vierailija
20.05.2020 |

Olin ollut mieheni kanssa pienissä illanistujaisissa, ja siellä tuli puheeksi entiset kumppanit. Mies otti jotenkin nokkiinsa siitä, kun kehuin ex kumppaniani. Kotona riitaa jatkui ja mies rupesi haukkumaan ja huutamaan. Lopulta kun huusi että painu exäsi luo, sain tarpeekseni ja sanoin että ehkä lähdenkin. Tämän jälkeen mies huusi h***aksi ja löi. Suutuin tästä lyönnistä aivan mielettömästi ja löin häntä takaisin. Tästä mies raivostui ja kaatoi maahan ja rupesi kuristamaan. Pääsin onneksi karkuun kun kynsin miehen naaman auki ja potkaisin häntä tämän jälkeen päähän. Tämän jälkeen pakenin siskoni luokse yöksi, aamulla mies laittoi katuvan viestin missä on pahoillaan ja miten paljon rakastaa. Mitä tässä pitäisi nyt tehdä ei ole eka kerta kun selvitetään välit fyysisesti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko alkoholia veressä?

Vierailija
2/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin pelin poikki. Pahasti kävi päällesi, onneksi osasit puolustautua. Ensi kerralla voi käydä huonommin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse pienessä humalassa, mies taas oli juonut itsensä tuhtiin humalaan. Väkivalta ei ole ainoastaan miehen taipumus, olen myös itse riitatilanteissa heittänyt miestä tavaroilla ja hakannut.

Vierailija
4/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten teettekään niin älkää ainakaan lapsia hankkiko tuollaisesta sekopäätouhusta kärsimään.

Vierailija
5/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kerta voi olla se, kun et enää pakene yhtään mihinkään.

Näitä tarinoita on maailma täynnä.  

Vierailija
6/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäisin pelin poikki. Pahasti kävi päällesi, onneksi osasit puolustautua. Ensi kerralla voi käydä huonommin!

Yhtä hulluja nuo on molemmat.

Miten joku voi olla noin tyhmä että kehuu ex nykyiselle. Vähintään siitä moni loukkaantuu ja hulluimmat käy päälle.

Vierailija
7/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaa fyysinen väkivalta kerta kerralta kovenemaan ja käyttökynnys alenemaan kun jo aiempia pohjia sellaisesta. Jatkamisen suhteen kannattaa tehdä tiukat säännöt tai paremminkin ehdot, mikäli näin päätätte jatkaa.

Ei parisuhteessa kuulu väkivallan uhasta kärsiä.

Siinä mielessä hyvä,että kumpikin oli ottavana ja antavana osapuolena, niin neuvotteluasemat ehkä hieman paremmat jatkoa ajatellen kun kumpaakin hieman ehkä nolottaa eikä vain toista.

Vierailija
8/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä lyömättömään linjaan, kumpikin tarvitsette apua. Älkää ainakaan enää juoko yhdessä, kunnes olette hoitaneet aggressio-ongelmanne. Naistenkartanolla on muistaakseni väkivaltaisille naisille jotain.

Vierailija
9/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla läpsäisi mies kanssa kerran. Vedin täysiä turpaan, ja hain vielä naapurin miehenkin, sekin veti miestäni lättyyn. Oppi olemaan, prkl.

Vierailija
10/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat siis väkivaltaisia elämänkalluja. Hohhoijaa. 

Vierailija
11/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholihan sitä väkivaltaa aiheuttaa eniten Suomessa, mutta hei kielletään videopelit ihan kieltämisen ilosta!

Vierailija
12/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppuna voitte leikkiä puukkohippasta.

Vierailija
13/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löikö naamaan siis NAAMAAN?

Vierailija
14/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse pienessä humalassa, mies taas oli juonut itsensä tuhtiin humalaan. Väkivalta ei ole ainoastaan miehen taipumus, olen myös itse riitatilanteissa heittänyt miestä tavaroilla ja hakannut.

Tulihan se tuossa aloituksessa tyhmemmällekin esille että yhtä hullu olet. Raavit naaman auki ja potkit päähän. Ja ukko kuristaa. Yhtä sairasta molemmilla on nuo touhut.

Erottaa ja hakekaa apua molemmat.

Vierailija
15/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla läpsäisi mies kanssa kerran. Vedin täysiä turpaan, ja hain vielä naapurin miehenkin, sekin veti miestäni lättyyn. Oppi olemaan, prkl.

Ja se naapurin mies on aikaisemmin hoidellut sua ja hoiteli tuonkin turpasaunan jälkeen. Oppi aisurimies vieläkin paremmin olemaan prkl!

Vierailija
16/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat siis väkivaltaisia elämänkalluja. Hohhoijaa.

Olemme molemmat työelämässä, ja tulojen perusteella kuulumme keskiluokkaan. Olemme mieheni kanssa miettineet pariterapiaa tai jotain. Kumpikin on kyllästynyt fyysiseen yhteenottoon

Vierailija
17/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on sairasta sakkia. Hakkasit sitten lopulta niin kuin enemmän ja vain toisessa vika on vika?? Just. Hakekaa apua. Molemmat. Miten ihmiset voi olla näin vam_masia.

Vierailija
18/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löikö naamaan siis NAAMAAN?

Löi keskelle otsaa, tällä hetkellä iso kuhmu päässä miehellä taas koko naama auki

Vierailija
19/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä pariterapiaan, kuten olette suunnitelleet. Varatkaa sinne aika heti.

Vierailija
20/22 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Olette ansainneet toisenne. Tehkää viisi lasta ja antakaa niille turpiin vuorotellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän