Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko laihduttanut ketoosilla tai vhh:lla?

Vierailija
20.05.2020 |

Kuinka nopeasti saavutit tuloksia, ja paljonko?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan, jälkimmäisellä. Vuoden alusta -15 kg.

Vierailija
2/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti lähti ja nopeasti tuli takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin. Painoa lähti jonkin verran, mutta hitaasti. Olin väsynyt ja ihon sekä suoliston kunto heikkeni. Lääkäri kehotti siirtymään "normaaliin" ruokavalioon. Myöhemmin laihduin normaalipainoon tekemällä elämäntaparemontin. Alkoholi ja herkut minimiin, paljon kasviksia, hedelmiä, täysjyvää ja kalaa.

Joillekin sopii, mulle ei sopinut.

Vierailija
4/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, VHH-tyyppisesti 16:8 pätkäpaastoilen. En ole kovinkaan tarkka siinä mielessä, että olen viimeisen vuoden aikana syönyt joskus myös pikaruokaa, ja nauttinut alkoholiakin tylsyyteen useamman kerran viikossa nyt kun on ollut koronakaranteeni päällä asuinmaassani.

Silti -9kg hyvin helposti, kunhan vain suurimman osan ajasta hiilarit hyvin pieniksi ja ruokaikkuna 12-20. Just meni vanha vetoketjullinen joustamaton mekko päälle, ai että miten hyvä fiilis! :)

Vierailija
5/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasitko takaisin syömään sokeria ja viljoja?

Vierailija
6/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin. Painoa lähti jonkin verran, mutta hitaasti. Olin väsynyt ja ihon sekä suoliston kunto heikkeni. Lääkäri kehotti siirtymään "normaaliin" ruokavalioon. Myöhemmin laihduin normaalipainoon tekemällä elämäntaparemontin. Alkoholi ja herkut minimiin, paljon kasviksia, hedelmiä, täysjyvää ja kalaa.

Sopiiko kysyä kuinka suoliston kunto heikkeni? Itselläni oli ihan liikaa ummetusvaivoja ketodieetillä ja kolonoskopiassa löytyi divertikkeleitä. En tiedä oliko siinä syyseuraus suhdetta ja kumpaan päin.

Vierailija
7/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH on elämäntapa, ei laihdutuskuuri.

Vierailija
8/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasitko takaisin syömään sokeria ja viljoja?

Kyllä mutta en muista enää yksityiskohtia. Elämässä tapahtui jotain minkä vuoksi ruokavalioon ei kiinnittänyt paljoa huomiota.

Vierailija
9/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä. Alussa lähti 14 kg kuussa. Lisäksi kävelin työn puolesta paljon. Ketolla pitää tietää mitä tekee ja kropalla menee hetki tottua siihen. Nälkä kyllä katoaa tehokkaasti!

Vierailija
10/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko kysyä kuinka suoliston kunto heikkeni? Itselläni oli ihan liikaa ummetusvaivoja ketodieetillä ja kolonoskopiassa löytyi divertikkeleitä. En tiedä oliko siinä syyseuraus suhdetta ja kumpaan päin.

Vatsa oli vuorotellen kovalla ja löysällä. En löytänyt mitään johdonmukaista syytä, siksi menin lääkärille. Kun kyseli ruokavaliosta, niin sanoi että kannattaa kokeilla palata entiseen ainakin hetkeksi. Näin tein ja helpotti. Olin tosiaan ollut ketodieetillä jo kuukausia.

Vierailija
11/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä. Alussa lähti 14 kg kuussa. Lisäksi kävelin työn puolesta paljon. Ketolla pitää tietää mitä tekee ja kropalla menee hetki tottua siihen. Nälkä kyllä katoaa tehokkaasti!

14 kg/kk? Oliko sinulla runsaasti ylipainoa - (anteeksi suora kysymys, mutta kehtaan sen esittää koska anonyymipalsta).

Vierailija
12/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sairastuttaa itseäni, joten en jätä kaikkia hiilareita pois. 

Vierailija
13/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syömällä vähemmän ja kuluttamalla enemmän. Ei siihen mitään diettiä tarvi.!!

Vierailija
14/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan syömällä vähemmän ja kuluttamalla enemmän. Ei siihen mitään diettiä tarvi.!!

Kysyttiinkö tätä? Tuskin mikään on rasittavampaa kuin tällaiset ihmiset, jotka tulevat selvittämään jeesuksina asiaansa täysin aiheeseen liittymättä. Aaaargh!

Vierailija
15/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatsa oli vuorotellen kovalla ja löysällä. En löytänyt mitään johdonmukaista syytä, siksi menin lääkärille. Kun kyseli ruokavaliosta, niin sanoi että kannattaa kokeilla palata entiseen ainakin hetkeksi. Näin tein ja helpotti. Olin tosiaan ollut ketodieetillä jo kuukausia.

Täällä myös ketolla ummetusta. Laihdutin 10 kg, mutta vatsa ei kestänyt millään ja vaikutti jo työpäiviini. Olin myös jotenkin sumussa koko ajan. 

Vierailija
16/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25kg lähti 3-4 kuukaudessa. Itselle toimi parhaiten se että pätkäpaastossa tunteja on mahdollisimman paljon ja hiilareita mahdollisimman vähän. 

Vierailija
17/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös ketolla ummetusta. Laihdutin 10 kg, mutta vatsa ei kestänyt millään ja vaikutti jo työpäiviini. Olin myös jotenkin sumussa koko ajan. 

Itselleni sopi muuten oikein hyvin mutta vatsan kanssa oli liian vaikeaa. Paino putosi, henkisesti olin vireä. Pieni miinus myös siitä että rajoitti toisten kanssa syömistä.

Vierailija
18/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän! Liiku enemmän

Problem solved!!!

Ei tarvitse diettiä!!

Ai että kun oot fiksu ja teräväsanainen kommentaattori! Oo, mä oon täällä ihan mykistynyt ihailusta!

Vierailija
19/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
20/21 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sairastuttaa itseäni, joten en jätä kaikkia hiilareita pois. 

Sittenhän voit kokeilla vhh:ta tai ketoa. Niissähän ei jätetä kaikkia hiilareita pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan