Tupakka apua!
Nyt kun siirryttiin pois metholeista niin minä, säännöllisen epäsäännöllinen polttaja kaipaan apua. Aikaisemmin olen polttanut Pall Mall metholia siinä valkoisessa askissa, eli kaikista miedointa. Onko siitä vastaavaa ei metholia vai mikä olisi tosi mieto light tupakka? Help.
Joo joo, fiksuinta olisi lopettaa, tiedän.
Kommentit (28)
Miksi ihmeessä tupakan pitäisi maistua yrtiltä tai karkilta?? Idea on , että tupakka maistuu tupakalta!
Minäkin olen polttanut Pall Malm menthol Maxia. Tosiaan hankala kun ei voi kaupassa tutkailla just noita muita askeja, että mikä ois hyvää sellasta harmaata tai silveriä. Ja sit pitäs selvittää mikä numero se on siinä tupakkakoneessa. On mulla ongelma...
Joo harmaa Lm on hyvä vaihtoehto. Kyllä niillä on kaupassa listat josta näkyy numerot ei kannata siitä stressata .
Menthol pastilli suuhun tavallisen tupakan kanssa?
Makukortti toimii hyvin. Se vihreän jenkki-purkan makuinen on paras. Tavallinen mint menthol tai jotain.
Hopeat/ harmaat (ultra light) on hyviä vaihtoehtoja vihreälle
-Belmont hopea, erittäin hyvää ja laadukasta 9,40€
-Kent hopea tai sininen, aika hyvää 8,60€
-Pall Mall hopea, halvempaa kuin em. mutta ei myöskään yhtä hyvää, menee kuitenkin 8,30€
-L&M hopea, ihan ok kevyt perusrööki 8,30€
Hinnat joulukuussa 2020
ostin tänään kanssa tollasen makukortin ja sujautin siniseen lm askiin. saa nähdä mitä tulee. en pysty polttamaan tavallista tupakkaa.. ihan karseen makusta